Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 18 januari 2024

Mirtillamente - Le Pine - Chocomint

For another language please use Google Translate in the side bar on the right. .

Vandaag mag ik jullie mijn eerste bijdrage voor het blog 'The Magic and Looney World of Mirtillamente' laten zien. Het is weer een kerstkaart geworden..... nee niet nummer 2 van dit jaar, want deze kaart had ik vorige maand al gemaakt en aan Irene en Ben verstuurd. Dus deze week blijf ik nog steken op 1.

Ik mocht aan de slag met Phoebe Chocomint uit de serie Le Pine
Ik heb Phoebe ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden.
Alle randen heb ik bewerkt met DistressInk - Walnut Stain.
Zowel Phoebe als het designpapier heb ik met de Silhouette Cameo geprint en uitgesneden.
Het Designpapier is van EchoPark - I love Winter.
Ook de tekst heb ik met de Cameo gemaakt.

Challenges:

Een fijne dag!


Good morning everyone!
This will be my first project for 'The Magic and Looney World of Mirtillamente' and I hope you like it.
For my project I used Phoebe Chocomint from the Le Pine Collection, which you can find at the Mirtillamente Craft Shop.
I used my Silhouette Cameo to print and cut Phoebe and coloured her with colouring pencils.
The designpaper and sentiment was made in the software of my Cameo.

Have a nice day!


28 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Angela!
    Leuk dat je in het designteam zit van Mirtillamente.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Angela en wat is dat leuke dametje mooi ingekleurd. Mmm, chocolade mint, mijn favoriete smaak voor ijsjes en in Londen heb ik warme chocolademelk met een vleugje mint gedronken, yummie. Daar moest ik meteen aan denken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi🥰.
    Wauw, héél mooi gekleurd en wat kan jij goed met je cameo overweg zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi kaartje en jouw kleurwerk is niet te evenaren Angela! xx

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Supermooi gemaakt en leuk vrolijk papier. Prachtig ingekleurd dus helemaal top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige Angela. Heel erg mooi gekleurd. Het dp is ook al zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met de mooi ingekleurde Phoebe en de leuke bloemetjes achtergrond in de cirkel. En top dat je in het design team van Mirtillamente zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig geheel, alles past zo mooi bij elkaar. Ook de tekst vind ik geweldig. Top eerste show kaart bij Mirtillamente !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige debuutkaart, Angela. Heel mooi ingekleurd en wat kan jij goed met je Cameo overweg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterse kaart, vrolijk met het rood erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze eerste bijdrage is al een topper met de kleurrijke Phoebe in de hoofdrol!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kerstkaart met deze leuke digi en heel mooi bijpassend papier én tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig ingekleurd en mooi kaartje heb je met deze digi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken dit challengeblog niet maar kleur ook bijna niet hè! Heel leuk voor je dat je in dit team zit en wens je veel plezier maar dat komt wel goed als ik je prachtige kleurwerk zie, een heel mooie eerste inzending Angela!
    Je post hiervoor nog even gelezen waar jij strafpunten voor had, haha de huwelijks kaart voor Ben en Irene, geweldig is ie en je hebt het nu vast goedgemaakt! En Casper is heerlijk creatief en had het filmpje goed begrepen, gaaf hè als ze zo bezig zijn.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela,
    schitterend gekleurd!! Wauw wat mooi! Een geweldig voorbeeld.
    En nee het was niet productief vanmiddag, we gezellig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Angela, dit challenge blog is voor mij nog onbekend. Veel plezier gewenst in het team

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Angela, wat een mooie kaart met de leuke digi.
    Zo mooi ingekleurd.
    Mooie tekst.
    Veel succes in het DT team.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kleurwerk, wauw, zo knap gedaan! De dame past zo perfect bij het dp, het is een schitterende kaart geworden. De tekst heb je ook heel mooi gemaakt. Wat zullen ze blij zijn met jou in hun team!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige winterse kaart heb je gemaakt. Mooi papier ook bij gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je haar mooi gekleurd en die leuke achtergrond met mini wantjes staat er zo gaaf bij, een mooi en vrolijk kaartje Angela! Jij bent een kei met de Cameo, ik had nog de eerste, gebruik hem nooit meer, zoveel kuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is really cute and beautifully coloured and layout Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie vrolijke kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, what a fun image, and colored so beautifully! Perfect over that cozy paper, too, lol, really lovely! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie kaart en mooi ingekleurd leuk dat je daar in het designteam zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So cute! I love your sweet image and sentiment!
    Thanks for playing along this month at Sparkles Christmas Challenge
    Debbie - SCC DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fun design and I love those happy colours.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela