Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 14 januari 2024

Strafpunten😉....

Gisteren had ik een gezellige middag met de dames van het Creatief Café. 
Naast dat we heerlijk gegeten hebben, werd er uiteraard ook over onze hobby gepraat.... en over ons blog. Aartje en ik hadden het over de vele kaarten die we nog 'in concept' hadden staan.
Bij Irene had ik al strafpunten gescoord 😉, omdat ik de kaart die ik haar en Ben had gestuurd voor hun 40 jarig huwelijk in juni/juli van het vorig jaar nog steeds niet geplaatst had 🙈.
Dus zal ik het bij deze goedmaken en de kaart plaatsen 🥰..... 
Ik weet niet meer waar de stempel van is..... ik dacht van Art Impresssions en deze heb ik gekleurd met mijn kleurpotloden. 
Ik vond het wel een toepasselijke stempel voor het bruidspaar. Wat is er nou fijner om lekker samen te genieten op een bankje in het park van wat lekkers....

Graag wil ik jullie ook nog iets anders laten zien.
In de kerstvakantie logeerde Casper (8) bij me. 
We hebben veel Catan Junior gespeeld, maar ook veel gekleurd. Casper kleurt graag. Maar dan wel met het water (terpentine) en de stokjes (doezelaars) 🥰.
Casper zocht tussen de uitgeprinte digi's een digi van The Paper Shelter uit. 
Daarna vroeg hij of ik een lineaal had en trok een streep over de lengte van de afbeelding en begon te kleuren.
Hij had op YouTube een filmpje gezien waarin ze de ene helft 'echt' kleurden en de andere 'nep' zoals hij dat zo mooi noemde.
Dit is het geworden en zeg nou zelf, dit is toch gaaf.
Oma is in ieder geval supertrots!

Een heel fijne zondag!

23 opmerkingen:

  1. Een 10+ ipv strafpunten want deze bijzondere easelkaart is zó gaaf en die enige stempel zo perfect bij het mooie dp passend ingekleurd, je hebt ons er héél blij mee gemaakt dus gewoon jammer dat hij tot op heden niét op je blog mocht shinen!
    Je vertelde gisteren al van YouTube-Casper 🤣 en wat is dit enig! Is toch genieten zo samen bezig zijn en verrast te worden door je oudste kleinzoon!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou maar goed dat je de kaart laat zien hier want wat een leukerd, zo wil iedereen toch oud worden!
    Wat heeft Casper ontzettend mooi gekleurd, heeft de creativiteit van oma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi de kaart voor Irene !!!!
    En je kleinzoon , wat een topper !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart is dat. En wat geeft dat of je die pas later plaatst, doe ik ook wel eens 🤭
    Oh wat mooi die kleurplaat, echt inventief om die half om half te kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat Irene er blij mee was is duidelijk en helemaal terecht hoor, het is ook een superkaartje!
    Wat heerlijk ook zo gezellig samen met je kleinzoon, leuk idee had hij en gave uitwerking! Oma is terecht trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat Irene je gewoon weer een 10 geeft inmiddels voor je prachtige kaart. Wat een leuke toepasselijke digi heb je gebruikt en hem ook nog eens heel mooi verwerkt op deze easel.
    Wat leuk dat je de digi van Casper laat zien en hoe leuk dat hij het idee van You Tube zo leuk heeft weten te verwerken.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, jij en Aartje maken het meteen goed! Zij zo'n beetje een uur na thuiskomst en jij nu ook! Heel goed!! En wat een superleuk kaart. Een schuine easel staat bij mij ook nog in concepten en het effect is erg leuk. En wat is hij toepasselijk, Ben en Irene samen op een bankje in het park. Hopelijk weer toekomstmuziek....
    En wat is dat leuk wat Casper heeft gedaan! Je vertelde het al en het is inderdaad supergaaf! En zeg je even tegen Casper dat hij ontzettend mooi kan kleuren??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat een leuk digi is dit zeg!!
    Haha, ik heb ook nog steeds kaarten in concepten staan hoor, schaam je niet (anders moet ik dat ook doen😊)
    Gelukkig laat je deze nu wel zien, want het is echt een hele leuke kaart vind ik.
    Wauw, kijk die Casper eens creatief zijn, héél gaaf en wat mooi gekleurd.
    Leuk dat hij dit van een filmpje heeft gezien en het nu eens wilde proberen, ik voel een creatieve kleinzoon aankomen die straks lekker kaartjes wil maken met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze leuke kaart verdient het zeker om op je blog te mogen shinen Angela. Zo leuk die twee samen op het bankje genietend van de chocolade. Mooi ingekleurd en zo'n schuine easel doet het afdrukje mooi uitkomen.
    Wat mooi wat je kleinzoon heeft gemaakten zo leuk dat hij iets uitvoert wat hij op YouTube heeft gezien. Hij heeft talent, geef hem maar complimenten van mij ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige easel kaart, zo jammer als je deze niet zou laten zien.
    En wat een leuke kaart die Casper maakte...wat leuk dat hij zelf al zoiets wil maken.
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed dat je die geweldig leuke kaart voor Irene en Ben toch nog laat zien. Superleuke afbeelding en heel mooi ingekleurd.
    Wat heeft Casper de digi van TPS gaaf ingekleurd. Echt iets van deze tijd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat je de strafpunten alweer mag inleveren! Het is een superleuke kaart voor het bruidspaar! Deze kaart is ook eigenlijk te leuk om niet te laten zien. Complimenten voor Casper, dat heeft hij superleuk gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonde om zo een mooie kaart niet te laten zien Angela.
    Zo mooi ingekleurd de leuke digi.
    Nu sta je weer inde plus inplaats van strafpunten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Casper is een natuurtalent! 8 jaar en dan al zo kleuren? Superknap!
    Wat betreft jouw kaart: hm, ik mis nog een 1/2, Irene en Ben zijn immers nu 40 1/2 jaar getrouwd, haha! Grapje natuurlijk, het is een supergave kaart! Die digi is ontzettend leuk en weer zo mooi gekleurd (Casper heeft het niet van een vreemde). De kaart is verder heel mooi afgewerkt, ik vind dat de strafpunten kwijtgescholden moeten worden. (Schuif die maar door naar mij, ik heb ook nog wel e.e.a. niet geplaatst)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed dat je de kaart nog laat zien hij is zo leuk.
    En wat super gedaan door Casper, grappig ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een goed idee om gelijk deze mooie kaart te laten zien. En Casper heeft wel het talent van zijn oma, heel erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtige kaart voor Irene en Ben gemaakt , een superleuke digi heb je erop. Mooi gekleurd en deze easel is erg mooi. Jasper is mooi aan het kleuren geweest. Gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuke kaart had je voor Irene en Ben gemaakt!! Zijn zulke leuke stempels van Art Impressions en heel toepasselijk voor deze gelegenheid!!
    En mijn complimenten aan Casper hoor, super gaaf en goed gedaan, zo gezellig om samen te kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooie kaart Angela en Casper heeft goed gekleurd........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your card is so beautiful Angela. I can see Casper is following in your creative footsteps his creation, it is awesome.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi strafpunten gescoord….. Nou Irene heeft gelijk hoor, de kaart is te grappig , leuk en mooi om niet te plaatsen. Geweldig dat stelletje op de bank. En wat herkenbaar dat kleuren van Kasper, met terpentine. Tara vindt datook zo leuk om te doen! En geweldig wat hij ervan gemaakt heeft zo leuk die twee helften. Oma je mag ook best trots zijn op hem . En ik geniet ook nog na van zaterdag, het was heel gezellig en leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja die strafpunten zijn ook weer weggewerkt en hoe …. Je maakte er weer wat supermoois van met die geinige stempel die perfect gekleurd is, love it. En Casper die treedt zeker in de voetsporen van z’n oma.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Angela. En wat heerlijk dat Casper de liefde en de fijne beleving van het kleuren van jou heeft meegekregen. Echt een fijne vakantiebesteding. Daarom komt hij o.a. ook zo graag bij jou logeren.
    💖 Liefs, Nettie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela