Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 10 januari 2024

Eri - Kleuren met Potloden challenge Januari

 Ook al zijn we ruim na Nieuwjaarsdag toch wil ik graag iedereen een
Gezond en Creatief 2024
wensen!

Vandaag begint bij Kleuren met Potloden weer een nieuwe challenge en wij van Team 1 waren aan de beurt om de voorbeeldkaarten te verzorgen.
Zoals altijd hebben we meerdere sponsoren en ik ben aan de slag gegaan met een digi van 
Het is een verjaardagskaart voor Eri geworden; zij is deze maand jarig.

Ik heb de afbeelding ingekleurd met FaberCastell Polychromos en voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
bloembak (?): 184-180-167-174-159
bruine plant: 102-178-177
groene plant: 167-174-173-177
roze plant: 167-102-105-190
waaier: 102-105-190-177
jurk: 102-178-190
huid: 132-190
mond: 190
ogen: 167-174
haar: 190-181-199

Voor deze kaart heb ik de sketch van Cheerful Sketches van deze maand gebruikt. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid.

Het designpapier komt uit een oude paperpad van Basic Grey.
Alle randen heb ik bewerkt met Walnut Stain DistressInk. Om de kaart extra feestelijk te maken, heb ik hier en daar wat Glitterglue gebruikt (al zie het op de foto niet zo goed).
Hop ff naar het Kleuren met Potlodenblog om te zien wat voor prachtige kaarten de andere dames gemaakt hebben.

Als deze blogpost online gaat, ben ik onderweg met Niels en Berend naar Burgers Zoo in Arnhem. We hebben daar een jaarabonnement van en proberen elke maand een keertje te gaan.
 Berend is helemaal weg van de 'pingpings' direct bij de ingang. Olifanten, leeuwen en giraffes doen hem helemaal niets. Als Niels of ik dan heel enthousiast reageren op deze dieren, kijkt Berend je echt aan met een gezicht van 'doe ff normaal' 😂.
In het verblijf waar alle vogels zitten, loopt Berend altijd direct naar de Goud Amadines en kijkt mij dan glunderend aan, wijst naar de vogels en roept dan "Oma ook!". Zo schattig. Zijn opa zou het prachtig gevonden hebben 💖.

Challenges:

Een heel fijne dag..... tot later!

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela.
    Zo mooi ingekleurd.
    Fijne dag in de dierentuin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela. En wat mooi dat Berend de liefde voor vogels van zijn opa ge-erfd heeft. Ik snap dat Berend de pingpings helemaal geweldig vind. Thomas was er ook dol op. Hij had als peuter een winwin en die ging altijd met hem mee😥. Hij ging zelfs mee naar zijn afscheid.
    Tot zaterdag, groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt Angela, prachtig ingekleurd en het dessin-papier past er heel goed bij. Wat leuk om een abonnement op de dierentuin te hebben en samen met je kleinzoons regelmatig te gaan. Grappig dat ze zo ieder hun voorkeur hebben, lekker genieten samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleurwerk Angela en wat een mooie kaart.
    Gezellig zo'n dagje dierentuin met de kleinzonen en wat leuk dat ze alle 2 een echte voorkeur hebben voor de dieren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, alles is zo mooi op elkaar afgestemd! Jullie hebben vast een geweldige dag gehad in de dierentuin, zo leuk om te zien dat ze al een voorkeur hebben.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk zeg, met Berend en Niels naar de dierentuin. Echt genieten en wat gaaf dat hij de amarindes meteen herkent zeg! Mooi ook.
    Er gaat vast wel en kaartje met een pingping naar hem toe (heb je hem al gebruikt?)
    Dit voorbeeldkaartje is ook weer heel mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat kun jij toch prachtig kleuren! Het papier heb je er ook goed bij uitgezocht.
    Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Jullie hebben vast samen een heel fijne dag gehad en nu lig je ongetwijfeld uitgeteld in bed, want kleinkinderen verbruiken veel energie van oma, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kleurwerk, Angela! Het DP past er perfect bij.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a gorgeous image and card and so beautifully coloured Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie verjaardagskaart maakte je Angela en je kleurwerk is weer super!
    Ondertussen heb ik gelezen dat jullie een fijne dag hebben gehad en ja op zo’n dag mis je je eigen mannetje nog een stukje erger…..💋

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic card. I love your coloring and design.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart is dit Angela.
    Leuke digi die je prachtig hebt ingekleurd.
    Wat euk dat je elke maand nar Burgers Zoo probeert te gaan met die 2 kleintjes. Echt genieten is dat he.
    Ook zo jammer dat opa dit geluk niet meer mag meemaken.

    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje heb ik gemist, maar zie het nu, via ons blog van Cheerful Sketches alsnog.
    Mooi hoor, de sketch een kwart slag gedraaid, zo creëer je ruimte voor de tekst daar rechts boven.
    Wat een leuk verhaal over de dierentuin.
    Toen mijn kinderen klein waren hadden we een abonnement bij Dolfinarium. Hebben we heel veel gebruik van gemaakt, zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela