Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 28 december 2023

Trijntje - Happy Birthday!

Begin december was Trijntje jarig en voor haar had ik een kaart gemaakt met een digi van Mirtillamente.
Omdat ik vandaag een kaart mocht showen op het Kleuren met Potlodenblog en Mirtillamente deze maand één van onze sponsoren van de challenge is, heb ik dit gecombineerd.
Voor Trijntjes kaart gebruikte de digi Flowerz no 4 van Mirtillamente
Ik heb de digi ingekleurd met FaberCastell Polychromos, Derwent ColourSoft en Prismacolor Premier kleurpotloden. Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Blad: PC912-C400-FC278
Bloemen: PC922-PC925  PC924-FC278  PC925-PC1099.
(Ben zelf niet zo tevreden over het kleurwerk..... vind het véél te egaal. Er zit geen diepte in. Dus deze digi gaat een keer in de herkansing 😉).

Ik heb de afbeelding uitgestanst met een Crealies stans en gemat op rood cardstock van Papicolor.
Het witte achtergrondvel heb ik geëmbost met een 'Happy Birthday' embossingfolder. Omdat het achtergrondvel breder is dan de embossingfolder heb ik het in 2x gedaan en om de scheiding te camoufleren heb ik er een donkergroen satijnlint overheen geplakt. Daarover heb ik een smaller lichtgroen organzalint geplakt.

Als je kans wilt maken op een digi van Mirtillamente of van de 4 andere sponsoren doe dan gezellig met ons mee. Je kunt je kaart nog inzenden tot en met 7 januari 2024 20.00 uur en wie weet ben jij één van de 5 gelukkige winnaars.

Op een paar blogs hebben jullie kunnen lezen dat ik vorige week woensdag jarig was. 
Mijn zus was zeer verbaasd hoeveel verjaardagskaarten ik ontvangen had en vergaapte zich aan de schoonheid van alle kaarten.
Dames heel erg bedankt voor de kaarten; zowel verjaardag als kerst.
Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ga jullie allemaal nog persoonlijk bedanken.

Ik vind het bij vlagen nog lastig om (kerst)kaarten te maken...... mijn inspiratie is vaak zeer minimaal en wat er dan uit mijn vingers komt, is vaak niet de moeite waard om te versturen. Dat is ook de oorzaak dat ik dit jaar maar heel weinig kerstkaarten gemaakt. Toen ik zag hoeveel kerstkaarten ik mocht ontvangen, heb ik nog een poging gedaan om kaarten te maken. Maar ze zijn allemaal in de prullenbak beland..... ook omdat mijn Silhouette Cameo vertikte om te doen wat ik wilde.
Kortom één en al stress en dat is volgens mijn kinderen niet de bedoeling van het versturen van kerstkaarten.
Ik vind het heel erg jammer, maar dit jaar geen kerstkaarten van mij; sorry!
Ik probeer iedereen een kaart met de verjaardag te sturen en dat moet gaan lukken 😊.

Langs deze weg wens ik iedereen
een heel fijne jaarwisseling 
en tot volgend jaar ✨.

 

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor Trijntje gemaakt Angela!
    Ik begrijp het helemaal dat er geen kerstkaart uit je handen komt Angela....en het is zoals je kinderen zeggen....het is niet de bedoeling dat je er stress van krijgt.....je moet er ook van kunnen genieten!
    Heel veel liefs....een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2024,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela. Ik wil je bedanken voor deze prachtige kaart. Hij staat hier mooi in de kast te pronken. Je hebt heel mooi gekleurd. . Fijn dat je verwend met verjaardagskaarten. Zo leuk! Kaarten maken moet geen stress zijn maar juist ontspanning… als het anders is dan inderdaad ophouden… Misschien krijg je tzt weer eens inspiratie… ik wens je een heel goed en mooi 2024.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem mooi gekleurd hoor, heb zelf altijd moeite met het inkleuren van bloemen.
    Heel begrijpelijk dat het kaarten maken nu even niet wil lukken.
    Rustig aan en een gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!!!!
    Geen kaarten dit jaar ....groot gelijk, moet toch leuk zijn !
    Volgend jaar misschien weer !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor Trijntje gemaakt. Mooi ook met het geëmboste op de achtergrond en je hebt het mooi weggewerkt zo, dat je de overgang er niet van ziet. Dat is vaak inderdaad zo met die embosmallen, dat je dan net een stukje te kort komt met een vierkante kaart.
    Je moet inderdaad plezier hebben om kerstkaarten te maken. Misschien lukt het je volgend jaar weer. Ik kwam er dit jaar ook een paar te kort en was ook even in de stress, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen. Ik ga proberen ook om heel het jaar door, meerdere kerstkaarten te maken volgend jaar.
    Fijne jaarwisseling.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Angela, ik vind hem knap ingekleurd hoor. En je kinderen hebben helemaal gelijk, het is hobby dus niet stressen als iets niet lukt. Je laat het hele jaar door mooie kaarten zien en geeft leuke reacties, dat is toch al gezellig?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie verjaardagskaart. En stress is helemaal niet nodig. Dan maar geen kerstkaarten versturen, het is geen moeten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kaart Angela, en zou willen dat ik zo kon kleuren! Je bent denk ik te streng voor jezelf! Zoals iedereen hier boven al schrijft; je moet er geen stress van krijgen dat is het niet waard! Ik wens je een heel fijn jaarwisseling, en een goed begin van 2024!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela, ík vind je kaart heel mooi. En de diepte zie ik wel, maar ik snap ook wat je bedoelt. Niet te streng zijn hoor, Op deze manier zijn de kleuren wel heel warm!
    En zeker niet stressen met kerstkaarten. Komt wel weer hoor. Of ook niet, helemaal niet erg.
    Wel leuk dat je zoveel verjaardagskaarten kreeg! Is op zich al een feestje he? EN anderen vergapen zich er altijd aan en dan zijn wij zo streng voor ons zelf.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart heel mooi en feestelijk. Het geëmboste is een heel mooie toevoeging.
    Heel begrikpelijk dat je geen kerstkaarten verstuurd hebt, het is gelukkig ook geen verplichting.
    Ik heb voor mijn verjaardag een prachtige kaart van je gekregen en die hangt vanaf maart weer in de woonkamer als de kerstkaarten opgeruimd zijn.
    Ik wens je eenbgoed uuteinde en een mooi 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I think it is lovely Angela, even if you don't. I hope you had a lovely Christmas and I wish you good health for the coming year.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De beste wensen voor het komende jaar
    Mooie kaart heb je weer gemaakt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela, ook voor jou de beste wensen voor 2024 met een beetje extra gezondheid!
    Ik probeerde hier al eerder te reageren maar lukte alsmaar niet dus net weer de test getypt!
    Je kaartje is prachtig en mooi van kleur hoor!
    Lieve groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela,
    graag gedaan wat de verjaardagskaart en kerstkaart betreft, wat vreemd dat de kerstkaart die voor mij was, zonder adressticker retour kwam..
    Als het goed is zijn de verstoppingen nu verholpen, de vaatwasser en de combi-magnetron gingen al meteen stuk, die worden ook op onze kosten vervangen.
    Niet leuk dit, ik had graag vooraf geweten wat er aan de hand was en niet zeggen: alles doet het en dan deze ellende krijgen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart voor Trijntje. De scheiding heb je mooi weggewerkt met dat lintje.
    Heel begrijpelijk dat het niet gelukt is om kerstkaarten te versturen. Makt toch niet uit, het moet een leuke hobby blijven.
    Ik hoop wel dat je zowel mijn verjaars- als kerstkaart hebt ontvangen.
    En sowieso wens ik je bij deze een mooi en gelukkig 2024!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje voor Trijntje is supermooi.
    De bloemen staan mooi in de picture,super gekleurd.
    Alle begrip hoor en goed dat je naar je kinderen luisterde 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela