Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 2 december 2023

Kletseldate GerJanne en Nelleke

Zo eens in de paar maand spreken Nelleke, GerJanne en ik af om te freubelen..... en kletsen natuurlijk. De laatste keer was het bij GerJanne. GerJanne had al bedacht wat we gingen maken..... een bendifoldkaart en Nelleke had er een stans van. Géén idee wat er bedoeld werd 😆.
Gelukkig dat we het samen deden, want alleen was ik er denk ik niet zo snel uitgekomen..... stansen en ik dat is niet zo'n gelukkige combinatie 😉.
De basis heb ik die middag afgekregen..... maar de aankleding van de kaart was nogal een dingetje. Ik heb verschillende opties geprobeerd, maar was nergens echt tevreden over.
Uiteindelijk heb ik mijn kleurpotloden gepakt. 
Iets wat ik toch het liefste doe.
Jaren geleden heb ik van Irene de stempelset 'Happy Pawlidays' met stansjes van MFT gekregen en deze schattige hondjes vond ik écht geschikt voor deze bendifoldkaart.
GerJanne had een hele stapel 30x30 paperpads van CraftSensations klaargelegd om te gebruiken. Ik heb een combinatie van groen-rood gekozen.
Om het geheel wat feestelijker te maken heb ik de ster op de kerstbomen, alle kerstlampjes en de tekst voorzien van een gouden glitterlaagje.
Kijken jullie ook even bij GerJanne en Nelleke om te zien welke kunstwerkjes zij gemaakt hebben?

Vanmiddag rij ik naar Apeldoorn om Sinterklaas te vieren met Niels en Leonie en hun gezinnen.
Na afloop gaat Berend met mij mee om een nachtje bij oma te slapen. Niels en Fenneke willen graag uit eten om hun 1 jarig huwelijk te vieren.
Het wordt dus weer een leuk weekend.

18 opmerkingen:

  1. Ik ken dit model wel maar wist niet dat er ook een stans van is (evengoed niet appeltje eitje dus 🤣). Je hebt er een echte kerstkaart van gemaakt in deze kleuren en de hondjes blijven schattig.
    Een genietweekend voor Oma 🥰, veel plezier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Angela, wat een plaatje zeg! Hij is echt heel erg leuk geworden, zeker dat jij moet gaan kleuren, dat maakt het echt helemaal af bij jou en hoort bij jou.
    Geniet van het sinterklaas gebeuren, ik verheug mij er ook al op. En daarna genieten met Berend, zo gezellig zijn ze nu!
    Gisteren was Hugo hier ook ene poosje, zijn vader verwisselde de banden bij ons in de schuur.
    Dat is gewoon gezellig.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit mooi geworden, ik heb dit model ook gemaakt, laat ik later op mijn blog zien maar smaakt zeker naar meer!
    gr Alma. (volgknop ook aangeklikt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super geworden met dit modelletje en het mooie papier! Die schattige hondjes zijn helemaal thuis op die kaart, en wat heb je ze mooi ingekleurd! Veel plezier met Sinterklaas vieren bij de kinderen, en met je logé!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje met deze leuke stempeltjes erop. Leuk modelletje ook.
    Veel plezier dit weekend.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dit model !!!
    Mooi in de traditionele kleuren !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien dat jullie allemaal iets heel anders van deze bendi-fold kaart gemaakt hebben. Zo fris dit rood-wit-groen en die leuke hondjes zijn heel mooi ingekleurd. Het is weer een plaatje Angela. Dat klinkt als een gezellig gevuld weekend. Veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat jullie weer een knutseldate hadden en leuk dat jullie een bendifold kaart hebben gemaakt. Eentje in traditionele kerstkleuren. Mooi aangekleed met de boom, lampjes en leuke hondjes.
    Je kunt met deze kaart ook meedoen met de DoAl(l)Kreatives Challenge. Daar is het thema een bendifold kaart maken. Je kunt hem hier linken: https://do-allkreatives.blogspot.com/2023/12/ch84-bendifold-card.html
    Gezellige avond en weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart,je hebt het leuke model mooi aangekleed.
    De handjes zijn heel goed gekozen en mooi gekleurd. Dankjewel voor de tip over de doezelaars, dat werkt heel goed!
    Fijn weekend, je hebt vast al een heel leuk Sinterklaasfeest gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooie en vrolijke kaart Angela
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk was om de kaart aan te kleden hoor. Dan kan je dan af en toe wel zo hebben, maar het is goed gelukt!
    En gezellig sinterklaas vieren met elkaar! Dat gaan wij ook doen vanmiddag. En dan nog een logeetje voor een nacht! Dat wordt gezellige qualitytime met Berend!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er inderdaad lastig uit , maar wel heel mooi gemaakt.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een supermooie bendi-kaart gemaakt, helemaal mijn smaak met die leuke papiertjes en hondjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij Gerjanne en Nelleke ben ik al langs geweest, ook daar mooie creaties, net als hier bij jou! Wat fijn dat jullie een stans hebben, dat scheelt zoveel werk! en gezellig zo met elkaar eraan werken en dan alledrie elkaars resultaat zien.
    Je Sinterklaas was vast gezellig, net als het logeerpartijtje! ik had dat ook, maar dan bij mijn zus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart is dit Angela!
    Prachtige kleurtjes en wat heb je die kleine schatjes geweldig ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I enjoy what you guys tend to be up too. Such clever work
    and coverage! Keep up the wonderful works guys I've included you guys to our blogroll.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dat ik deze kerstkaart gemist heb. Een prachtige kerstkaart is het geworden en een leuk model heb je ervoor gebruikt.
    Leuke stempels heb je ervoor gebruikt en prachtig ingekleurd. Een mooi feestelijk geheel is het zo geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela