Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 16 november 2023

Hoera Jarig


Zo'n 11 jaar geleden heb ik me opgegeven voor 'Post voor Kanjers' en met veel plezier jaren kaarten gemaakt voor zieke kinderen (en later ook volwassenen). Later is 'Post voor Kanjers' veranderd in 'Kanjerpost'. Door tijdgebrek heb ik een paar jaar geleden mijn account op pauze moeten zetten.
Afgelopen maand vond ik het tijd worden om mijn account weer te activeren. Je hebt zoveel voldoening aan het maken van kaarten voor 'Kanjerpost'. Het wordt zo gewaardeerd en dat maakt dat je met nóg meer plezier aan de freubel gaat.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien voor een jarige en ik gebruikte daarvoor een digi van Paper Nest Dolls - Dino Party Owen
Ik heb de digi ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden en voor de liefhebber heb ik de kleurnummers genoteerd:
Owen:
haar: 940-941-946-935
huid: 927-939-1092
feesthoedje: 924-944   911-909   1040-901   940-941   1088-1020   941-948
polo: 1023-1040
broek: 909-911-935
sokken: 1068
schoenen: 941-946
cupcake: 940-941   1068-948 (kleine streepjes van diverse kleuren als versiering)
Dino:
lichtblauw: 1088-1020-901-909
donkerblauw: 1040-901-935

Het digitale designpapier dat ik gebruikt heb is van NitWit Collections - Fabu Saurus.
De randen van het DP en de afbeelding heb ik bewerkt met DistressInk - VintagePhoto. 
Helaas was het sponsje waarmee ik het aanbracht eigenlijk aan vervanging toe. Alleen zag ik dat te laat waardoor een ienie mienie stukje van het sponsje op de afbeelding viel. En wel zo dat het een bruin stipje gaf.... en dat stoorde me mateloos 😬. Dus moest ik iets bedenken om het te camoufleren. Dit heb ik gedaan door over de hele afbeelding kleine stipjes te zetten met een bruine gellypen. 

Morgen is de verjaardag van Martin. Hij zou 75 zijn geworden. Martin kon altijd ontzettend genieten van lekker eten..... daar bestond een groot deel van onze vakanties in Bloemendaal uit.
Daarom ga ik net als vorig jaar op zijn verjaardag uit eten met Michelle en mijn vriendin (die ook onze huisarts was en Martin tot het laatst begeleid heeft).
Vorig jaar zijn we naar de Lachende Javaan in Haarlem geweest en dit keer gaan we naar Trinibra in Deventer..... en Martin is een klein beetje bij ons ❤.

Allemaal een heel fijne dag gewenst.

13 opmerkingen:

  1. Voor geen gat te vangen een echte freubelaarster en dat ben jij dus die rondjes zijn gewoon een keigave toevoeging (ik dacht dat het ook dp was hihi). Het kanjertje zal in zijn nopjes zijn met je kaart. Het is ook een prachtig initiatief maar ik blijf bij mijn besluit: minder maken/sturen en zo hopen mijn handjes en ik het nog wat jaren vol te houden. Fijn dat er voor morgen iets gezelligs op het programma staat en je de moeilijke dag niet alleen hoeft door te brengen..Martin zal tevreden toekijken Angela!
    Liefs xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kanjer kaart en je hebt het ongelukje prima opgelost op deze manier. Lekker feestelijk die dubbele vlaggenlijn en heel mooi ingekleurd. Fijn dat je morgen samen met vriendinnen lekker uit eten gaat ter ere van Martin zijn verjaardag. Sterkte en ook smakelijk eten gewenst.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk initiatief om kaartjes te maken voor kanjers. Je kaartje ziet er leuk uit, en foutjes verdoezelen zijn we goed in. 😉
    Goed dat jullie morgen gaan eten, alvast smakelijk en ❤
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Angela, leuk dat je die dag zo herdenkt sterkte en geniet van het eten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kanjerkaart Angela.
    Fijn dat jullie de verjaardag van Martin op deze manier vieren.....goed om dat met vriendinnen te doen.....sterkte morgen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hele gave en leuke kaart Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige jongens kaart heb je voor een kanjer gemaakt. Erg mooi ingekleurd. Het is dat je het zelf schrijft, want het was nog ineens opgevallen, dat je met het sponsje hebt gemorst. Je hebt het zo goed opgelost.
    Leuk dat je morgen zo de verjaardag van Martin herdenkt. Fijn dat je met je dochter en vriendin lekker uit eten gaat. Sterkte en geniet van het eten.

    Liefs, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor een jarige kanjer. Daar zal hij vast bij mee zijn. Goed opgelost met de stipjes. (wat kijken we vaak toch kritisch hè naar onze eigen creaties) Een mooie manier om morgen de verjaardag van Martin te herdenken met je dochter en vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie kaart voor een grote kanjer gemaakt. Prachtig gekleurd, en heel slim het probleem opgelost.
    Een mooie en liefdevolle dag gewenst morgen waarin je de mooie herinneringen van Martin, die er mogen zijn, en die je met lieve mensen om je heen mag delen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ANgeka, dat heb je natuurlijk perfect opgelost met die stipjes. Het staat heel leuk en had je het niet verteld dan was het niemand opgevallen.
    De kanjer zal het zeker niet zien. Die is vast superblij met zijn kaart.
    En straks een mooie dag met Michelle en je vriendin. Fijn om dan samen onder het eten mooie herinneringen op te halen en te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart.
    Wel herkenbaar, dat storen aan een bruine vlek, zou ik ook hebben.
    Goed opgelost.
    Wat mooi om de verjaardag van Martin te herdenken met lieve vriendinnen.
    En ja, ik denk ook dat hij dichtbij jullie is op deze avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie daad die kanjerpost. Je kaart is gaaf geworden. Die ienie mienie tegenslagjes dat ken ik, dat moet opgelost worden ook al zie jij alleen het.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela