Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 10 november 2023

Angélique - Kleuren met Potloden challenge November

2 November was Angélique jarig. Angélique zit sinds 1 november in het DT van Kleuren met Potloden, waar vandaag een nieuwe challenge begint. Dus leek het me wel leuk een kaart voor Angélique te maken die tegelijkertijd als inspiratiekaart voor de challenge kan dienen.

Zoals elke maand zijn er 4 sponsoren. Eén van de sponsoren is Ching-Chou Kuik. Met een digi van deze sponsor ben ik aan de slag gegaan.
De digi heet Stars Dream en heb ik ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden.
Voor de liefhebber hier de gebruikte kleurnummers:
Achtergrond: 901 (op sommige plekken dikker aangezet)
Maan: 914-916-921
Sterren: 916
DreamStar:
Huid: 927-939-1092
Haar: 940-941-948
Jurk: 1024-1025-901-935 
Schoenen: 1024-901
Sterren en versiering jurk heb ik bewerkt met Yellow Stickles.
De achtergrond is een embossingfolder van Action. 
Angélique was blij met de kaart. Daar doen we het toch voor nietwaar 😉....

Op het Kleuren met Potloden blog kunnen jullie zien met welke digi's mijn teamgenootjes aan de slag zijn gegaan.

Gisteren een freubelmiddag met GerJanne en Nelleke gehad. Het was fijn om de meiden weer te zien.
Het is een gezellige middag geworden. Nelleke en ik hebben de basiskaart gemaakt met een speciale stans. GerJanne heeft de kaart helemaal af gekregen en deze is superleuk geworden..... wat mij weer inspireert om te proberen en ook iets leuks van te maken. Wordt nog een uitdaging 😄.

Vandaag wil ik beginnen met het wit schilderen van de plinten in de woonkamer. Deze liggen al meer dan een jaar geduldig te wachten om een lik verf te krijgen..... wordt dus tijd 😆.

Fijne dag.

14 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart voor Angélique. Wat een mooi kleurwerk laat je zien. Fijn dat het weer gezellig was bij GerJanne (kan haast niet anders) en ik ben benieuwd naar jouw creatie.
    Succes met het schilderen van de plinten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige Angelique.
    Prachtig ingekleurd
    Succes met schilderen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart heb je gemaakt en succes met het schilderen van je plinten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kleurrijke kaart voor Angelique gemaakt, wat fijn dat jullie een gezellige knutseldate hadden. Succes met het verven van de plinten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte een hele mooie kaart voor Angelique,lief van je.
    Ik las het al bij Gerjanne..gezellig hoor zulke leuke contacten! Succes met je plinten 😓

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk met de cirkels erachter, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ingekleurd deze mooie digi. Een mooi kaartje voor Angelique.
    Leuk zo'n knutseldate met de dames.
    Geniet van je weekend.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart heb je gemaakt Angelique

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    En fijn dat jullie zo met elkaar geknutseld hebben!
    Succes met het verven van de plinten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met sterren achtergrond en heel mooi ingekleurde digi. Vooral naar het haar zit ik vol bewondering naar te kijken. Dat blijf ik lastig vinden om in te kleuren. Gezellig zo'n knutselmiddeg samen. En ik hoop dat je een heel eind bent gekomen met het verven van de plinten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart, in het echt nóg mooier dan op de foto. Zo ontzettend mooi gekleurd, mooie kleuren gebruikt, gave achtergrond en zo goed bedacht met de cirkels! Ik kijk er heel vaak naar, hij heeft een mooi prominent plekje op mijn kaartenrekje gekregen.
    Zo gezellig om samen te knutselen, knap dat er ook nog wat uit jullie handen komt, hihi.
    Die plinten schilderen is vast niet jouw lievelings klusje, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je haar schitterend ingekleurd Angela.
    Mooie kleurencombi ook.
    Hopelijk is het gelukt met de plinten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart maakte je, een beetje sprookjesachtig door de sterretjes en het mooie dametje op de "maan". Prachtig kleurwerk, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela