Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 11 januari 2024

Mirtillamente - Svario - Hot Chocolate

For another language please use Google Translate in the side bar on the right. .

Ik ben dit jaar goed begonnen...... want ik heb zowaar al 1 kerstkaart gemaakt😁!
En deze kerstkaart is tegelijkertijd één van de voorbeeldkaarten voor de challenge bij Mirtillamente die gisteren begonnen is.
Sinds 1 januari ben ik lid van het 'Creative Team' van Mirtillamente. 
Naar aanleiding van mijn GD-kaart voor de challenge van oktober vroeg Evelin mij of ik deel wilde uitmaken van haar 'Creative Team'. Ik was zeer aangenaam verrast door deze vraag en heb er wel even over na moeten denken om uiteindelijk toch volmondig ja te zeggen. 
Ik werk graag met de digi's van Mirtillamente Craft Shop. 
Voor de challenge van Januari mocht ik werken met de digi  uit de serie Svario
Het designpapier komt uit een 30x30 scrapblok van Action. GerJanne was zo lief om deze voor mij te kopen in Twello 🥰, omdat dit blok in Goor niet meer verkrijgbaar was.
De kaart heb ik opgeleukt met houten sneeuwvlokjes van Xenos en bij de tekst heb ik een steranijs geplakt.

De challenges van Mirtillamente zijn heel toegankelijk, omdat het thema altijd 'Anything Goes' is én je hoeft niet persé een digi van Mirtillamente te gebruiken.... dus doe gezellig mee deze maand zou ik zeggen😉 .

Challenges:

Ons bezoek aan Burgers Zoo was écht geweldig. Berend was onvermoeibaar (papa Niels en oma konden hem amper bijbenen 😁), maar na een ochtendje rondbanjeren viel hij in de auto direct in slaap.
Vandaag geen afspraken, maar een heerlijk dagje 'niks' (lees.... klusjes in de huishouding 😉).

Fijne dag!

24 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Angela, proficiat en héél véél plezier bij deze nieuwe uitdaging! Je eerste bijdrage is alvast een leuke en past goed bij dit stralende ijskoude weer 😊.
    Je kaart van gisteren is ook een plaatje maar niks haalt het natuurlijk bij het genieten van kleine Berend in de dierentuin 🥰.
    Tot zaterdag, liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,
    gefeliciteerd! wat leuk voor je.
    mooie kaart en je had een fijne dag met je familie zo te lezen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Angela, gefeliciteerd.
    Dze digi is ook super leuk en mooi ingekleurd.
    Succes gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met inderdaad heel mooi dp. Ik snap dat je Ger Janne vroeg dit voor je te kopen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en veel succes met je dt baan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met deze leuke digi. Veel succes als DT lid.
    Zo te lezen een leuk dagje gehad met je kleinkind 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de mooie stempels
    leuk voor je dat je in het design team mag plaatsnemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je designerschap Leuk dat je gevraagd bent. . Je hebt meteen al een hele mooie kaart gemaakt. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je eerste nieuwe job...super leuk!!
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
    We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart !!!
    En geniet van je nieuwe uitdaging !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Je hebt schitterend werk geleverd deze eerste bijdrage! De digi prachtig ingekleurd! Het kon niet missen dat jullie gisteren een geweldige dag hadden in de dierentuin. Nu lekker nagenieten tijdens de huishoudelijke klusjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met heel mooie digi, Angela! Wat leuk en eervol dat je bent gevraagd voor het DT, veel plezier!
    En gezellig dagje in Burgers Zoo, zo te lezen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje en leuk dat je direct opgenomen werd in het team! Altijd leuk om daar aan mee te doen! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je gevraagd bent voor dit design-team Angela en je kleurt zo mooi dus dat gaat helemaal goed komen. Deze afbeelding ziet er heerlijk uit, ik kom net binnen na een wandeling met Ziva en zo'n kop warme chocolademelk zou er wel ingaan. Een mooie, sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je nieuwe 'baan'. Superleuk voor je en je 1e DT creatie is meteen al een mooierd met die prachtig ingekleurde digi!
    Gezellig, een dagje Burgers Zoo.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je nieuwe DT baan en een mooie kaart heb je gemaakt Angela.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart met deze mooie digi heb je gemaakt en zo mooi gekleurd. Leuk hoor een nieuwe uitdaging.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi merk digi's waarvoor je aan de slag mag gaan. Veel plezier met deze nieuwe uitdaging.
    Heel tof kaartje !
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee, die steranijs erbij geplakt.
    Mooi gekleurd, ik ben altijd een beetje jaloers op jouw kleuren, je hebt echt talent daarvoor.
    Succes met het huishouden, ik ben morgen vrij en ga hetzelfde doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je aanstelling 😉 veel plezier in het team.
    Je hebt weer prachtig gekleurd, ik snap wel dat je gevraagd bent.
    De kaart is ook een mooi geheel en zal lekker ruiken door de steranijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk Angela! En dan ben je verder dan ik hoor, heb nog geen nieuwe gemaakt dit jaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Huge congratulations on your new DT role. Such a lovely creation to start off the year. Happy New Year sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je voor het DT bent gevraagd, veel succes maar vooral veel plezier! Je hebt een mooie en hele gezellige kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooo leuk dat je lid mag zijn in hun team, je inspiratie kaart is top!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela