Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 1 oktober 2023

Happy Birthday

 Ashley was één van de Top Picks bij de challenge van Mirtillamente in juni.
Daarom mocht ik voor de challenge van oktober gastdesigner zijn.
Voor mijn bijdrage heb ik Aine uit de collectie Fairy Tale gebruikt en deze kaart mee gemaakt:

Ik heb Aine ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden.
Voor de layout heb ik een sketch van Creative Sketchy Girls gebruikt; ik blijf het een leuke sketch vinden. De tekst is in LibreOffice gemaakt.
Een paar bloemetjes en liquid pearls er op en klaar is de kaart.
De challenge bij Mirtillamente duurt tot 27 oktober.

Vandaag heb ik de verjaardagen van Niels en Fenneke. Ze zijn allebei afgelopen maand 40 geworden..... dus tijd voor een feestje.

Fijne zondag allemaal

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela.
    Zo mooi ingekleurd top.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm gaaf Angela!
    Zowel de dig die je schitterend hebt ingekleurd, als het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die mooie digi prachtig ingekleurd Angela. Een hele mooie felicitatie-kaart vind ik het . Een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart met een leuke kleurencombinatie en weer zó mooi gekleurd. Veel plezier op het feestje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty and cute and beautifully coloured Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Angela, wat heb je die digi prachtig ingekleurd! Het papier en de bloemen passen er perfect bij, het is een schitterend geheel!
    Veel feestplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, heel mooi gemaakt en ingekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart laat je zien, echt supermooi gekleurd ook…top!
    Gefeliciteerd met de jarigen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je deze weer mooi gekleurd! ik vind de digi's niet zo mooi, maar als jij ze inkleurt zijn ze meteen veel mooier.
    Was het gezellig? Allebei 40... sjee, wat klinkt dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn oog wordt steeds naar het haar getrokken, wat heb je dat ontzettend mooi gedaan.
    Het is een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart en gekleurd Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je kaart is uitgekozen en dat je GD mocht zijn! Prachtige kaart en zo mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je de kaart mooi opgebouwd, Angela en de digi is schitterend gekleurd met dat mooie kleurverloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart met een schitterende nieuwe digi. Erg mooi ingekleurd en prachtige kleurencombi gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela