Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 22 september 2023

Tag Book Pop-Up

Afgelopen zomer (wat klinkt dat al weer ver weg) zijn GerJanne en Nelleke een middag bij me geweest. Uiteraard is er toen geknutseld..... en gekletst.

Ik had voorgesteld om eens niet te kleuren, maar te werken met een stans van Karen Burniston die ik al jaren in huis had en waar ik nog nooit mee gewerkt had. Ik had de stans al een paar keer uit de verpakking gehaald en er heel aandachtig naar gekeken, maar ik kwam er niet uit.
Dus leek het me een mooie gelegenheid om de stans te testen samen met GerJanne en Nelleke. Drie paar ogen zien meer dan één paar.
Na wat puzzelen en passen en meten zagen we hoe er met de stans gewerkt kon worden.
We zijn alle drie met cardstock en designpapier aan de slag gegaan. De middag vloog voorbij. We kregen de basis van de pocketkaart wel klaar, alleen de aankleding moest nog gedaan worden; dat kon ook thuis.

Ik heb de pocketkaart voor mijn buurvrouw gemaakt.
Zij was begin augustus jarig en voor haar probeer ik elk jaar een speciale verjaardagskaart te maken.




Als basis heb ik lichtgroen cardstock gebruikt en het designpapier is van NitWitCollections - Petal Fresh (toen nog verkrijgbaar bij LOTV als fysiek designpapier).
De tekst 'Happy Birthday' is (volgens mij) een stans van Marianne Design.
De bloemetjes komen uit mijn (bodemloze) voorraadpot en de blaadjes zijn gemaakt met een stans van Cheery Lynn.

Vandaag en maandag laten Nelleke en GerJanne hun pocketkaarten zien. Hop ff naar hun blog, dan kunnen jullie zien dat er 3 héél verschillende pocketkaarten gemaakt zijn.
Ik vond het heel leuk om met deze stans te werken en nu ik eenmaal snap hoe alles in elkaar moet, kan het zomaar zijn dat ik jullie vaker een pocketkaart voorschotel. Ik vind het toch wel een heel 'feestelijke' stans.

Challenges:

Vandaag heb ik een 'rustdag'. 
De afgelopen weken zijn best druk en hectisch geweest en dan is het goed om een keer een dag geen 'aangeloop' te hebben of weg te moeten.

Alvast een fijn weekende gewenst en heel graag tot een volgende kaart!

26 opmerkingen:

  1. Ik zou de stans wel eens willen zien waar deze méér dan schitterende creatie is gemaakt. Fijn dat jullie het hebben uitgevogeld en ik kijk al uit naar een nieuwe beauty!
    Even me time is héél belangrijk Angela, geniet er van!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That´s a wonderful project. I'm thrilled to bits.
    I love the colours, the layout and the shape so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi die labels, prachtige kaartvorm en ook de bloemen zijn prachtig erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een heel bijzondere stansvorm, maar jullie hebben goed gepuzzeld en bij jou kwam deze mooie kaart tevoorschijn. Prachtig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele gave feestelijke stans maar inderdaad is het soms puzzelen hoe het in elkaar steekt. Leuk dat jullie er met z'n 3-en aan uitgekomen zijn. Het is een hele mooie creatie geworden Angela, mooie kleuren en prachtige bloemen heb je gecombineerd. Groot gelijk om af en toe rust in te bouwen als je voelt dat dat nodig is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waanzinnig mooi Angela wat heb je dit prachtig gedaan met deze toch wel ingewikkelde stans! Heel mooi versierd en het toch overzichtelijk gehouden, echt een bjoetie! Heerlijk zo'n dagje "me time" en ik wens je een goed weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat is dit een mooie kaart Angela! En wat een verrassing zo'n mooie binnenkant. Goed dat jullie dat met zijn drieën uitgevogeld hebben. Dit hadden we niet willen missen! Ik kijk al uit naar meer van deze leuke creaties! Een heel fijn weekend toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Angela.
    En de binnenkant zo mooi zo apart.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een bijzondere kaart is het geworden met het pop-upgedeelte! Je hebt ook prachtig dp gebruikt en er mooie bloemen op verwerkt. Het is een heel kunstwerkje geworden, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Angela, het was ook heel leuk om hier mee aan de slag te gaan, en het resultaat is geweldig. Straks maar weer wat afspreken. Nu even rust is zeker op zijn plaats. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He Angela ik denk dat ik die mal ook nog ergens heb en ook eentje die er erg op gelijkt, die heb ik al gebruikt, je brengt me op een idee. Je hebt ze wel mooi aangekleed, hey is je goed gelukt hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi.
    Ik kan mij voorstellen dat je niet goed snapte hoe alles in elkaar moest, wat een uitgebreide stans is dit zeg.
    Maar nu het gelukt is, geeft het is een heel mooi eindresultaat.
    Nou dp heb je gebruikt, dat doet ik een hele hoop.
    Fijn weekend, geniet van je "niks moet", inderdaad ook wel eens fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig hoe jullie dit hebben gemaakt…het is een heel karwei maar het resultaat is verbluffend. Ik heb ook wat stansen van haar en vindt ze geweldig.
    Even pas op de plaats als je het zelf aanvoelt…belangrijk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart Angela!
    Mooi modelletje, leuke kleurtjes.
    Soms is het een heel gepuzzel met die stansen van Karen Burniston hè. Ik heb er ook verschillende van.
    Heerlijk soms ook hè, ff lekker 'niks moeten'. Geniet ervan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is mooi geworden, ziet er ingewikkeld uit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Angela, dat lijkt zeker al lang geleden, maar dat is ook best wel! En je kaart is prachtig geworden! Ik ben aan het stoeien met de aankleding.
    En zo'n rustige dag kan ik me helemaal voorstellen. Wij zeggen soms ook tegen elkaar: een weekend met 1 dag geen aanloop....best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Angela, een gave kaart met deze mooie stans en zo gezellig tesamen met hobbyvriendinnen gefreubeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig label en leuke binnenkant. Mooi papier heb je gebruikt. Het model ziet er ingewikkeld uit.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik begrijp wel dat het dit model wel even puzzelen was! Slim om met z'n drietjes ernaar te kijken en zo is het toch gelukt om erachter te komen. je hebt er echt een heel erg mooie kaart van gemaakt, mooie zachte tinten en een prachtige versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so pretty and entricate Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart heb je gemaakt Angela. Lijkt me inderdaad een lastige om te maken, als je het voor het eerst moet maken. Handig om dat zo met z'n drieën te maken. Zie je inderdaad meer dan alleen, hoe de kaart in elkaar steekt. Mooi ook zo van de binnenkant.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat en supergave kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke kaart is het geworden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Interesting Card an so wonderful.

    Thank you for participating in the Friendship Challenge in September.

    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I saw the tag first then scrolled down to the whole card and I went WOW this is just stunning, Iovely colours pretty flowers Thanks for joining us at Creative Knockouts

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela