Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 10 september 2023

Kleuren met Potloden challenge September

Vandaag start op het Kleuren met Potlodenblog weer een nieuwe challenge.
Ook deze maand hebben we weer 4 sponsoren, waaronder Lili Of The Valley.
Ik ben aan de slag gegaan met Dragon Letter en de digistampset Baked with Love.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met FaberCastell Polychromos
Voor de liefhebber heb ik hier de gebruikte kleurnummers:
sterren: 205
vogel: 170  280  -124-127-142
brief: 270-272
draak: 170-168-167-278  181  130-124-127-142-129.

Het designpapier is een heel oude paperpad van Lili Of The Valley - NitWitCollection - Perfect Pair. NitWitCollection verkoopt tegenwoordig zelf designpapier..... digitaal DP weliswaar.

De sketch zullen jullie ongetwijfeld herkennen. 
Ik vond de CS sketch van augustus zo leuk dat ik 'm persé gebruiken wilde.
Met de challenge kon ik echter niet meer meedoen, omdat de kaart pas vandaag gepubliceerd mocht worden.... maar het was een feestje om met deze sketch te werken. Ik denk dat ik er nog wel meer kaarten mee ga maken.

Zoals altijd is er geen thema bij de challenge van Kleuren met Potloden. Wél is vereist dat de afbeelding gekleurd wordt met kleurpotloden.... het merk maakt totaal niet uit.
Dus kleur je graag met potloden doe dan deze maand gezellig met ons mee.
Hop even naar het Kleuren met Potlodenblog om te zien welke schitterende kaarten mijn teammaatjes gemaakt hebben.

Een heel fijne zondag allemaal en tot een volgende kaart.


22 opmerkingen:

  1. Zo mooi dat babydraakje, prachtig ingekleurd en het dp past er ook goed bij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herkende "onze" sketch meteen.
    Leuk is dat hè, dat je dan een sketch ziet die je helemaal ligt. Ik sla ze altijd op en gebruik ze als mijn inspiratie ver te zoeken is.
    Ik vind het een heel leuk, lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje. En wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! Mooie lieve kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo komen "oud" en "nieuw" heel MOOI bij elkaar Angela op dit LIEVE kaartje.
    Nog een FIJNE zondag en liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke dp wat een schattig stempeltje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart in heel mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer super leuk en lief Angela! Dat jij toch zo goed met sketches uit de voeten kunt, ik klap er juist van dicht en kom totaal niét uit de papier keuze 🙄.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart Angela.
    Mooi ingekleurd.
    En een leuke sketch heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje!! Ja die papierblokken waren mooi toen, heb er ook nog steeds een restje van eentje van hun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps vergeet wat.
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Mooi ingekleurd en prachtig papier gebruikt. Leuke sketch ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Erg mooi deze kleuren combi. Grappige digi. . Heel mooi gekleurd .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty deze kaart in mooie kleuren samen en het o zo snoezige draakje!! Wat mooi gekleurd, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi dp heb je gebruikt en het lieve draakje is heel mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk draakje op je kaart. Mooie kleurencombinatie en papier heb je gebruikt. En ook leuk dat je de CS sketch hebt gebuikt. Ja, sommige sketches zijn echt leuk om vaker een kaart mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Angela! Wat een leuke kaart en mooi gekleurd. EN ja dat papierblokje heb ik bij jou ook gebruikt. Ik vind hem heel mooi! Ik ga denk ik wel weer meedoen. Heb een heel mooi afdrukje liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Angela....en je hebt de afbeelding zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een leukerd deze kaart en mooi gekleurd ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig draakje en zo mooi ingekleurd Angela. Je hebt er een mooie , vrolijke kaart in leuke kleuren van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel lief kaartje met de leuke dragon en heel mooi gekleurd ook nog…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela