Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 10 februari 2023

Kleuren met Potloden challenge Februari

 Vandaag start er een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.
Deze maand hebben we weer 4 sponsoren en dat zijn
All Dressed Up
Ching Chou Kuik (nieuwe sponsor)
LeAnn's World101
Paper Nest Dolls

Ik ben aan de slag gegaan met Avery in Heart en maakte er een kaart mee voor Wies die afgelopen maand jarig was!
Avery heb ik ingekleurd met FaberCastell, DerwentColoursoft en PrismaPremier kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Hartrand: PC924-PC925
Haar: FC185-FC183-FC179-FC280-FC177 (bolletjes C450-FC170)
Huid: FC132-FC189-FC131-PC924
Shirt: C450-FC170-PC924

Het DP komt uit een heel oud blokje van BasicGrey - June. Toevallig had ik daar nog net een aantal stukken van die groot genoeg waren voor de kaart..... zo kom je ook van de restjes af 😉.
De tekst is gemaakt met een stans van Crealies en de kaart heb ik afgewerkt met groene liquid pearls van Viva.

Vind jij kleuren met potloden ook zo leuk om te doen, doe dan gezellig mee. 
De challenge duurt tot 7 maart 20.00 uur..... en het thema is (zoals elke maand) 
ALLES MAG!
Hop ff naar het Kleuren met Potlodenblog dan kun je zien wat mijn teamgenootjes voor prachtige voorbeeldkaarten gemaakt hebben!

Fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Lief stempeltje en prachtig ingekleurd.
    Ik kijk ook nogal eens in mijn restjes papier als ik iets maak.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook slecht restjes weggooien en zeker die van Basic Grey niet. Jij hebt er een mooie oplossing voor gevonden en het meisjes heb je prachtig ingekleurd.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke felicitatie-kaart en je hebt dat afdrukje mooi ingekleurd Angela. Ik vind dat je die restjes heel gaaf verwerkt hebt, mooie layout en alles matcht zo mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleurwerk en zo mooi het passende papier erbij gematcht Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het meisje mooi gekleurd! Je bent met de restjes tot een leuke, gezellige kaart gekomen. Ik bewaar werkelijk alle stukjes papier, pas als ik er echt ook geen kleine stansjes uit kan halen gaat het weg. Ik ben heel blij verrast om op het blog een topplekje bemachtigd te hebben, eigenlijk supertrots!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de restjes, en de mooi ingekleurde jongedame. Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met prachtige restjes papier. De schattige digi prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en je kleurwerk is prachtig! Handig om zo je restjes te draperen...Het ziet er heel leuk uit....Ik ga weer proberen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kreeg deze digi ook om er een gastdesigner kaart mee te maken.
    Heb er al verschillende gemaakt, nu nog even verzinnen welke ik toestuurt.
    Jij maakte iets heel moois, ik vind vooral het haar weer zo ontzettend goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Angela hoe je gekleurd hebt en er een kaart van gemaakt hebt. Veel stukjes voor de sketch, (heerlijk restjes opmaken) en desondanks toch niet druk. Nou moet ik ook maar weer ene kaart maken met een ingekleurde afbeelding. Er liggen er al wat klaar. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier nog iemand die zoveel restje bewaard, maar ik gebruik ze ook regelmatig. Mooi kaart Angela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart!! Kan ook niks weggooien ;) Zo zie je maar weer, het komt altijd wel van pas! Leuk die rode lippen van Avery en het verhoogde hart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie combi van de leuke papiertjes en daar past het hart met het leuke meisje heel mooi op! Je hebt haar heel mooi gekleurd, dat huidje en die haren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en vrolijk kaartje...mooi papier was dit, fijn dat je met de restjes nog leuk deze kaart kon maken.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela