Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 28 februari 2023

GerJanne

 Eén van de kaarten die ik 'kwijt' was, is de verjaardagskaart die ik in november naar GerJanne stuurde.
Het is niet moeilijk te raden hoe oud GerJanne toen geworden is.... los van het feit dat bijkans heel blogland haar een kaart gestuurd heeft 😁.
Ik was weer eens vergeten een foto van de kaart te maken, dus appte ik GerJanne een paar dagen na haar verjaardag of ze een foto wilde maken en mij appen..... tuurlijk wilde GerJanne dat. Nogmaals dankjewel GerJanne (volgens mij was dit al de 2e keer dat me dat overkwam 🙈).
Dit is de kaart die richting Twello gegaan is:
Ook deze kaart is destijds met de Cameo gemaakt. Het origineel is een patroon van Cards2LoveBestanden. Ik heb de leeftijd aangepast en er tekst aan toegevoegd.

Vandaag de laatste hand leggen aan de voorbereidingen voor de logeerpartij van Berend. Vanmiddag wordt Berend gebracht en blijft bij mij tot en met volgende week maandag.
Niels en Fen zijn in november vorig jaar getrouwd en wilden graag op huwelijksreis, alleen lukte het in november en december niet. Dus gaan ze nu..... naar Noorwegen. Omdat andere opa en oma deze week op vakantie gaan, komt Berend gezellig bij mij!
Zaterdag en zondag krijg ik assistentie van Michelle. Ik heb er zin in....
Denk trouwens wel dat je me dinsdag bij elkaar kunt vegen 😂.

Fijne week en tot een volgende kaart.

21 opmerkingen:

  1. Zo zeg, dit is een leuke!!
    Heel mooi, de zachte kleurtjes en haar leeftijd zo prominent aanwezig, daar vroeg ze destijds om een kon ze bij jouw kaart niet omheen.
    Haha, ik ben inderdaad benieuwd hoe je er dinsdag bij zal zitten.🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig kunnen we nu toch van deze leukerd genieten 😉. Heel veel plezier met Berend én Michelle, dinsdag maar in de ruststand 🤣🤣🤣!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtige en feestelijke kaart naar Gerjanne gestuurd! Heel veel plezier, en geniet van Berend de komende week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd heb je naar GerJanne gestuurd!
    Veel plezier met Berend (en Michelle). En na het bij elkaar vegen dinsdag, kun je vast terugkijken op een paar leuke dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige kaart voor GerJanne gemaakt, veel plezier met Berend. Fijn dat je nog even hulp krijgt. Gezellige dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart is dat voor GerJanne. Schitterend gemaakt. Geniet van de logeerpartij, gelukkig krijg je nog hulp. Volgende week lekker uitrusten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ik ook wel eens gehad hoor Angela geen foto vd kaart! Maar GerJanne stuurt je natuurlijk een foto op! Wat heeft ze een prachtige feest kaart van je gehad!!! Hele fijne week met Berend en gezelliheid van Michelle.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt. Leuk geheel zo met een grappig plaatje, dat je erop hebt verwerkt.
    Heel veel plezier van de week met Berend en geniet ervan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je voor GerJanne gemaakt Angela. Gaaf zoals alles gecombineerd is, mooie kleuren en leuk plaatje. Het is echt één geheel. Veel plezier met Berend , geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leukerd, gelukkig dat deze boven water is gekomen en we deze te zien krijgen.
    Haha, die jarige taart, uhm... verjaardagstaart is leuk! Ik snap niet joe je haar kwijt kon raken ze zwaait nogwel zo druk om aandacht te krijgen.
    Veel plezier met Berend, gezellig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart !!!!!!
    Leuk dat we hem toch nog zien !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jou kaart Angela, de stempel is ook zo prachtig en past wel bij GerJanne. Ik zag net ook jou kaart voor Wilma. Wat is die leuk zeg! wat een verrassend mooie binnenkant.
    Gezellige logeerpartij met Niels. Maar lekker naar buiten met hem in het zonnetje. Gelukkig slaapt hij ook nog en krijg je versterking het weekeind.
    Maar bovenal genieten van dat heerlijke jochie. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart had je gemaakt voor GerJanne.
    Oh en lekker genieten van Berend, zal zeker vermoeiend zijn.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart!
    Nou, dat worden een aantal intensieve maar leuke dagen!
    Heel veel plezier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een feestelijke kaart!!
    Was van de week ook vergeten een foto te maken.
    Geniet van je week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zou jammer zijn als we deze niet hadden kunnen bewonderen, want hij is heel gaaf! Mooi gedaan die grote cijfers ende ballonnen en gaaf afgewerkt met de leuke afbeelding.
    Ja, dat denk ik ook wel, leg je stoffer en blik maar vast klaar, een hummel een paar dagen te logeren is o zo leuk en gezellig, maar vermoeiend ook. Veel plezier, ze zijn zo snel groot, mijn kleindochter is alweer tien met een heel eigen leventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een kaart Angela.
    Leuk modelletje en wat heb je mooie kleurtjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie felicitatiekaart voor GerJanne. Leuk dat je Berend te logeren had. Gezellig, maar ook intensief.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Huh ging er vanuit dat ik hier gereageerd had maar zou ook kunnen dat ik hem op mijn telefoon gezien had en daar kan ik niet mee reageren….
    Ik had hem toen al helemaal goed bekeken en nu nog maar een keer (foei wat vervelend hihi) …wat maak je toch leuke kaarten met behulp van apparaten die voor mij abracadabra zijn…deze is ook grandioos Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela