Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 19 februari 2023

Evie

 Evie - de kleindochter van mijn jongste broer - wordt dinsdag al weer 2 jaar. Mijn schoonzusje (Evie's oma) is een tijd terug een webshop begonnen. Daarin verkoopt zij babykleding. Samen met mijn nichtje (de mama van Evie) koopt ze prachtige stoffen in, waar zij dan allerlei baby- en peuterkleding van maakt. Mijn nichtje verzorgt vooral de webshop en is heel actief op Instagram. Bram en Evie showen vaak de kleding. Afgelopen week stond er een foto van Evie op Instagram, waar ze een schattig pakje met een Paw Patrolprint van haar held Skye draagt. Dat bracht me op het idee om een kaart met Skye erop voor Evie te maken. Op internet snel een kleurplaat opgezocht én gekeken welke kleuren ik moest gebruiken voor Skye.
De sketch is van Creative Sketchy Girls.
Voor velen zullen de kleuren ook bekend voorkomen, want deze maand vragen ze bij Knutsels & Kadootjes de kleuren rood-oranje-roze. Ik wist dat ik nog ergens een héél oud blokje had met deze kleuren.... en ja hoor, bij alle blokjes van Action lag ook het 'Love' DecoDesigns blokje van Avec.
Skye heb ik ingekleurd met mijn PrismaPremier kleurpotloden. Alle randen heb ik bewerkt met rode DistressInkt. Hoera Jarig is een stans van Marianne Design en de rozette is een stans van Nellie snellen.
De kaart heb ik afgewerkt met een paar rode liquid pearls van Viva.

Challenges:

Terwijl ik gisteren aan het eind van de middag dit bericht aan het typen was, belde GerJanne op met de vraag of ik alleen was (omdat Michelle nog al eens een paar dagen bij me is). Op mijn 'ja' vroeg ze of ik zin had om mee te gaan naar een tributeband van de Beatles; 'the Bootleg Beatles'. 
Peter en zij zouden met Guus gaan, maar helaas kon Guus niet mee, omdat hij ziek was. Dus hadden ze een kaartje over en of ik gebruik wilde maken van het vrijgekomen kaartje. Dat leek me super leuk en bovendien was het vlakbij in Hengelo in het Metropool. Daar ben ik diverse keren met Martin geweest, dus ik kende het daar wel (is voor mij altijd nogal een dingetje om ergens naar toe te gaan wat onbekend is.... in dit geval dus niet 😄). Dus ik had gisterenavond onverwacht een uitje 😍.
Het is een topavond geworden. De band was écht super. Ze kwamen uit Liverpool en deden zich ook écht voor als Ringo, Paul, George en John. Ze speelden het dak er af en de liedjes werden met veel humor aan elkaar gepraat. Het was een avond met een gouden randje.
Dankjwel GerJanne en Peter voor de uitnodging 🥰.

Vandaag zijn Niels en Fen met de jongens geweest. Niels, Fen en Ruben hebben gemountainbiked, terwijl ik samen met Sebastiaan en Berend heerlijk met Duplo gespeeld heb..... oma is dan zelf weer een beetje kind 🙈.
En nu ben ik aan het bijkomen van een druk, maar geweldig weekend!

Fijne avond allemaal en tot een volgende kaart

27 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke kaart Angela. En prachtig gekleurd. Ik las bij GerJanne al dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad. Fijn dat je meekon en dat het op bekend terein was.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs zo'n plaatje weet jij supermooi te kleuren, je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt die zeker in de smaak zal vallen bij de kleine dame.
    Heerlijk zo'n onverwachte, geweldige avond, die zijn goud waard. En dan heb je vandaag ook nog een fijne dag gehad, dat doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is supermooi geworden, prachtig gekleurd. Die papiertjes steken hier ook nog ergens in m’n archief ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige kaart heb je gemaakt., prachtig die kleuren ze zijn ook mooi bij elkaar. Toepasselijk ook voor de kleine meid.
    Wat leuk dat jij een leuke avond had met Peter en GerJanne, dat was een mooie verrassing zeg! Het is je ook van harte gegund. Dat was wat Wim ook zei toen ik vanmorgen hem vertelde wie er meegegaan was. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb he een prachtige kaart voor Evie gemaakt. Zo mooi kleurrijk. Leuke digi. Wat fijn dat je onverwacht zo'n mooie avond hebt gehad. Fijn dat GerJanne en Peter aan jou gedacht hebben.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Wat een enige kaart voor de twee jarige! Dat snapt ze meteen. Het lijkt wel of die kleintjes een stuk bij-de-handter zijn dan vroeger...EN de kleuren zijn heel gaaf bij elkaar! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!
    En ja, wat was het een top avond he? Ik heb genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk bericht is dit.
    Wat heb jij veel lieve mensen om je heen!!!
    Je kaart is héél erg mooi, ik kan bijna niet geloven dat je dit zelf gekleurd hebt, zo mooi gedaan.
    Wat zal Evie er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk hoe deze kaart tot stand is gekomen, de kleine Evie zal glunderen net als jij zaterdagavond deed, heerlijk zo'n topavond met lieve mensen en muziek!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattige kaart voor de jarige Evie. En wat leuk dat jij zaterdagavond meekon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een schatje een super vrolijke kaart Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel gave kaart met deze leuke digi en kleuren! Wat geweldig zo'n onverwacht uitje, en helemaal dat je er zo van genoten hebt! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt met het leuke hondje.
    Heerlijk dat je zo genoten hebt, wat een verrassing ook ineens, ik las het net al bij Ger-Janne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je heb een heerlijk, stoere meidenkaart gemaakt.
    Evie zal het meteen herkennen.
    Wat fijn dat je zo hebt genoten van je weekend

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Slim gedaan Angela een kleurplaatje ervan zoeken op internet en wat een plaatje zo! De kleuren heb ik herkend hoor van K&K. En enorme bofbips was je met onverwachts uitje van "the bootleg Beatles" helemaal als het een topavond was!!! Heerlijk zo'n weekend gezelligheid hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Skye ook erg mooi ingekleurd. Wat leuk onverwachts een uitje en fijn dat je zo genoten hebt. Heel herkenbaar het spelen met de Duplo, ik had het pas ook met onze kleinzoon Senn, dat we een tunnel/gebouw over de treinbaan hebben gebouwd. Hij vond het helemaal geweldig. Ik heb het voorzichtig opgepakt en in de slaapkamer op een tafeltje gezet en in elkaar laten staan, vond het zonde om het af te breken. Kan Senn er de volgende keer weer mee spelen, als hij weer komt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De vrolijkheid spat van je blogbericht Angela. Wat een leuke toepasselijke kaart voor Evie en zo mooi ingekleurd dat leuke hondje. Wat een lief idee van GerJanne om te bellen of je tijd en zin had om mee te gaan naar het concert en heerlijk dat je zo genoten hebt. Vaak zijn de onverwachte uitjes het leukst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a fun card for a little girl - the image puts me in mind of paw patrol a bit. Thank you for sharing and for taking part in the polkadoodles digi choosday challenge. Happy Crafting! Melx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super leuke kaart in deze kleuren. Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje voor de jarige. Dit tekenfilm figuurtje ken ik niet. Bij Levy is het allemaal Bumba wat de klok slaat 🙂
    Leuk avondje uit heb je gehad. Dat doet je eens goed zoiets.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd voor Evie. Ik vind deze kleurencombi ook zo geweldig. Lekker vrolijk! Wat een verrassend en gezellig avondje uit. Dat zijn de genietmomentjes. Net als spelen met duplo en je kleinkinderen. Ik kan niet wachten tot Fender zover is. Maar die speelt voorlopig nog met z'n handjes. Hij heeft ze ontdekt maar weet nog niet wat ie ermee kan doen....hahaha. Het gaat allemaal zo snel!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A gorgeous creation Angela, I am so pleased you enjoyed yourself when you went out.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergave kaart voor de kleine meid, onze jongste kleindochter word zaterdag ook 2 jaar….en wat een bofbips was jij om mee te mogen met Gerjanne en Peter…hartstikke fijn dat je zo genoten hebt. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf kaartje heb je gemaakt voor de jarige. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke, frisse kaart Angela voor de jarige. En extra genieten die onverwachte uitjes..dat zijn de gouden lijstjes..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je gemaakt voor onze kleuren challenge bij K&K.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke vrolijke kaart!
    En ik ben benieuwd naar de kinderkleertjes omdat ik die natuurlijk ook maak. Ik stuur je even een mailtje.
    En wat een gezellig uitje was dat onverwachts!
    En ik heb een verjaardagskaartje gekregen die denk ik van jou is. Er staat helemaal niks op dus even met de postcode op mijn verjaardagslijst gekeken. Heel erg bedankt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela