Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 25 februari 2023

Wilma

Gisteren was Wilma jarig en voor haar maakte ik een pop up card. Het was al weer een tijd geleden dat ik mijn Cameo gebruikt had, dus het werd tijd daar weer eens wat mee te gaan doen.
In de Silhouette Online Store stond een heel leuk patroon van Lori Whitlock. Op YouTube ff gekeken hoe ik de kaart moest maken (was wel een beetje priegelen 😊).
Dit is 'm geworden.

Voorkant:
Half opengeklapt:
Opengeklapt:
Wilma ik hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt.

Ik probeer de komende tijd meer kaarten te plaatsen. 
Ik was er een flink aantal 'kwijt', maar ze bleken op Martins computer te staan. Ik moet ze nog ff in mijn blogmap stoppen en dan kunnen ze geplaatst worden 🥰.

Fijne dag en tot de volgende kaart.

15 opmerkingen:

  1. Hé Angela, ik was blij verrast toen ik deze kaart uitpakte….was me dat even een cadeautje in een kaart!
    Hartstikke gaaf gemaakt en erg lief dat ik deze mocht ontvangen, dankjewel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super verrassing als je het open maakt Angela prachtig

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh!!! Wat leuk!!
    Heel mooi, deze binnenkant, wat een verrassing als je de kaart open doet.
    Fijn dat je je kaartjes allemaal weer terug gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige verjaardagskaart Angela.
    Leuk de pop- up in de binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een flinke slinger gegeven aan die cameo van je! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met die verrassende binnenkant! de tekst aan de buitenkant is ook al zo mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, zo fleurig en vooral verrassend, mooi gemaakt.
    Ik ben heel benieuwd naar de kaarten die nog gaan komen, die zijn vast ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een superleuke kaart voor Wilma gemaakt.Een heel mooi model. Lijkt me zeker een gepriegel… maar het resultaat mag er zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is deze prachtig geworden. Het lijkt zo mooi en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat heb je dat knap gemaakt Angela. Een prachtige pop-up kaart is dat. Heel mooi!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart voor Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wow, wat een mooi model! Die zal als een pronkstukje bij Wilma staan denk ik
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij en je wondermachine, dáár komen toch wel héél mooie creaties tot stand!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat superleuk is dit! Zo knap dat je dat kunt. En Wilma is er blij mee, dan is de missie geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow!! Angela this is gorgeous, the outcome is worth all the fiddling I am sure.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave pop-up heb je gemaakt Angela!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela