Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 15 januari 2023

Hartelijk Gefeliciteerd!

Op deze - tot op heden - droge zondagochtend heb ik een verjaardagskaart voor jullie. Vandaag is Eri jarig en dus is er begin deze week een kaart richting België gegaan.
Ik heb aan de hand van de prachtige sketch bij Creative Sketchy Girls deze kaart gemaakt:
Omdat ik het plaatje (Nellie Snellen) best druk vond, heb ik geen designpapier gebruikt. Ik heb geprobeerd een aantal kleuren uit het plaatje terug te laten komen in het cardstock. Een aantal stukken cardstock heb ik geëmbost..... althans mijn Cuttlebug heeft dat gedaan 😉.
Om de kaart iets feestelijker te maken heb ik bloemen en blaadjes geponst (Nellie Snellen) en opgeplakt. Het hart van de bloemetjes heb ik bewerkt met glitterglue. De tekst (Crealies) maakt het kaartje af.

Challenges:

Gistermiddag zijn GerJanne en Peter geweest. Ze hadden gewandeld in de omgeving van Markelo en kwamen nadien een kop koffie drinken. GerJanne vertelde eerder al dat ze het niet konden maken om niet ff langs te komen als ze zo dicht bij Markelo waren...... dat was ik volkomen met haar eens 🥰. Het was ontzettend gezellig.... de middag vloog om!
Vandaag rommel ik een beetje aan in huis en vanavond komt Michelle weer voor een paar dagen..... heerlijk!

Allemaal een heel fijne zondag en tot een volgende kaart!

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig plaatje. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt in leuke kleuren.
    Gezellig om eens bij te kletsen met GerJanne.
    Het was hier ook droog, nu begint het net te regenen en weer flink waaien ook.
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, zo'n schattig plaatje!! Geniet van de aankomende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maakte je een mooie feestelijke kaart voor Eri Angela!
    Zeker mooi hoe je de passende kleuren terug liet komen bij het plaatje en je bloemetjes zijn zo gaaf!
    Ik las het al bij Gerjanne vanmorgen dat jullie het gezellig hadden, fijn!! Veel plezier met Michelle. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, vrolijke kaart!
    Fijn dat het zo gezellig was met GerJanne en Peter en nu wordt het vast gezellig met Michelle, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze geembosste papiertjes bij het lieve plaatje en de blommekes maken het af! Gezellig zo'n koffiebezoekje en fijne dagen met je meissie 🥰, in ieder geval géén kletsnatte hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi met die embossing erop!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verjaardagskaart Angela.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is het je goed gelukt om met deze sketch iets moois te maken. Ik heb al diverse pogingen gedaan want ik vind de sketch ook erg leuk, maar ik kom toch steeds niet uit. :(.
    Gezellig dat GerJanne en Peter even langs kwamen voor een bakkie koffie.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart Angela, en wat super dat GerJanne langs geweest is, en jullie een gezellige middag hebben gehad.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Ik heb dat plaatje ook al een poosje en nog niet gebruikt. Het is echt een blikvanger zo!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze prachtige kaart staat nu hier te pronken, en ik ben er heel blij mee Angela! Wat leuk dat Gerjanne en Peter bij jou zijn aangekomen, zonder helemaal verregend te zijn, hier was het gisteren bar en boos, de hele dag heel slecht weer. Geniet van het bezoek van Michelle!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and image,great design and love the embossed strips.Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele mooie kaart voor Eri gemaakt. Het is een heel mooi plaatje. Leuk zo met het effen papier en de schets. Gezellig dat GerJanne en Peter bij je langs kwamen. Veel plezier met Michelle.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi! Deze kaart is weer heel mooi! Leuk deze kleuren bij elkaar. Zo grappig dat mijn kaart met deze sketch zo ontzettend anders lijkt. Dat is het leukste aan sketches...
    Het was zeker gezellig. Toen we in de auto zaten zag ik pas dat het al 16 uur was!! Sjonge dat was echt omgevlogen! Gezellig dat Michelle weer een paar dagen komt. Groetjes aan haar😘

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje. En wat gezellig dat GerJanne langs kwam.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maakte je een prachtige kaart Angela!
    Mooie kleurencombi en leuk plaatje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is bijna en zonnige kaart.
    Heel welkom in deze sombere tijd van het jaar.
    Lief plaatje en leek met de bloemetjes eromheen.
    Wat fijn dat er veel mensen om je heen zijn die langs komen en zelfs een paar dagen blijven.
    Het lijkt mij dat het een goed gevoel zal geven als je steun ervaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie zonnige felicitatie-kaart Angela. Leuk gecombineerd met dat geëmboste papier. Dank je wel voor de mooie condoleance kaart die je stuurde. Die lieve woorden steunen echt in deze tijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela