Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 8 januari 2023

LOTV - Capri Pants

Sinds 1 januari zit ik officieel weer in het designteam van Kleuren met Potloden en afgelopen vrijdag was het de eerste keer dat ik weer een kaart mocht plaatsen op het KmP-blog. 
Van februari 2013 tot oktober 2017 heb ik ook al in het DT van KmP gezeten, maar moest door - jullie bekende - omstandigheden helaas een stap terug doen. 
Toen Aartje mij afgelopen november weer een plekje in het DT aanbood, hoefde ik niet lang na te denken. Het inkleuren van (digitale) stempels is nog steeds de meest ontspannende hobby voor mij.

De kaart die op het KmP blog staat is een diamondfoldkaart. Ik vind het een supergaaf model om te maken. De digi die ik gebruikt heb, is Capri Pants van Lili Of The Valley; 1 van de sponsoren van de KmP-challenges.... ook dit jaar weer!
Voor het inkleuren van de digi heb ik de Prisma Premier kleurpotloden gebruikt.
Het DP komt uit de SilhouetteOnlineStore (is dus een digitaal product).
Verder heb ik mallen van Crealies en Noor!Design gebruikt.
De kaart is afgewerkt met plakparels.

Challenges:

Vandaag komt Niels met Berend langs. Niels gaat dan ff mountainbiken en dan is Berend gezellig bij mij.

Fijne zondag en tot een volgende kaart!

 

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer teug bent in het Dt-team van KMP.
    Je hebt een supermooie kaart gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de digi mooi ingekleurd, Angela. En dat digitale papier staat er superleuk bij! Veel plezier met Berend.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, Angela!! Ze is helemaal het middelpunt van je kaart! Veel succes!
    Een gezellige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Angela. Wat komt de mooi ingekleurde dame in haar capri pants prachtig uit op dit modelletje! Leuk dat je weer gevraagd bent als DTer. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer terug op het vertrouwde potloodhonk Angela, een prachtige bijzondere creatie!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuke dat je in het design team zit. Je kaart is erg mooi geworden. Een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel gave kaart geworden, de digi is prachtig ingekleurd en het dp past er perfect bij.
    Geniet van je gezellige middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pleased to see you back on the design team Angela. I adore this lovely creation of yours. I have this image, thank you for the reminder.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Angela.
    Weer mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie opvallende kaart.
    Het model is inderdaad heel gaaf.
    Leuk dat de digi in een wieber vorm is, maar dat lijstje eromheen is extra mooi.
    Fijn dat je je draai weer gaat vinden in het team,.succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje maakte je Angela, je inkleurwerk is geweldig mooi. Fijn dat je weer een plekje in het team daar hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooie kaart heb je gemaakt Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart in leuk model. De digi is mooi gekleurd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie diamondfold kaart met leuke digi en details.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela