Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 7 januari 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches

 In november stond DEZE kaart in de top 3 bij Cheerful Sketches en mocht ik gastdesigner zijn voor deze maand. 
Ik kreeg een schattige digi van Last Minute Manda opgestuurd. Deze heb ik ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden.
Aan de hand van de sketch van januari is er uiteindelijk deze kaart uitgerold:
Ik kon zo gauw geen passend DP vinden, dus heb ik tussen mijn cardstock gezocht en daar vond ik 3 tinten blauw die behoorlijk goed bij de ingekleurde digi kwamen. De 3 lichtblauwe stroken en de donkerblauwe ovaal heb ik door 2 verschillende sneeuwmotief embossingmallen gehaald. Het rood van de slee heb ik terug laten komen in het crispylint.  Het wit van de sneeuw en de mutsrand/bolletje heb ik bewerkt met glitterglue.
Al met al ben ik niet ontevreden over het resultaat.....als je bedenkt dat mijn 'mojo' de hele maand december met kerstreces was 😁.

Challenges:

Morgen ben ik terug met mijn eerste DT-bijdrage voor het Kleuren met Potloden blog.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi. Heel mooi ingekleurd en prachtig kaartje met al die embossing erop.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, Angela, je bent goed uit je reces gekomen hoor. Wat een supermooi (ingekleurd) kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je GD wilde zijn!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt Angela!

    Superleuk dat je deze maand onze GD bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart je mag tevreden zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt echt zo mooi kleuren! Je kaart is heel leuk met de leuke digi en de blauwtinten met vleugje rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winterse kaart Angela.
    Leuke digi.
    En wat mooi ingekleurd.
    Da kan ik nog veel oefenen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt die digi mooi ingekleurd Angela, de blauwtinten geven een koude uitstraling aan de kaart vind ik. Leuke kaart hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de digi prachtig ingekleurd, en mooi opgelost met de verschillende kleuren cardstock. Het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsjonge, dit is wel een heel mooi kaartje geworden. Zo leuk dat rode crispylint bij de rode slee... En zo leuk dat je weer in een DT bent gekomen. Dat stimuleert in elk geval tot kleuren, freubelen. Want er wordt op je gerekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niks van te zien, dat je motivatie weg was, wat ontzettend leuk gemaakt.
    Haha, wij zitten allemaal te klungelen met de digi, is het een koetje of is het een varkentje..... maar jij kleurde het gewoon blauw, is het overduidelijk een "dier" geworden, haha. 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heel leuk vrolijk kaartje Angela

    net als jij Angela vond ik het heel jammer om mijn project weg tehalen, maar dit jaar hangt het vroeger hahaha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een hele mooie kaart als gastdesigner gemaakt. Het inkleuren is prachtig. Je hebt de smaak weer goed te pakkken…. Nog een fijne zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De digi is leuk en ook hoe je het verder hebt uitgewerkt hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Big congrats on winning a guest design team slot. This is so cute Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dotje deze leuke ingekleurde digi Angela, grappig dat jij pas later het bijpassende papier erbij zoekt…ik kleur niet zelf maar zou denk ik eerst papier zoeken en daar de kleurtjes op aan passen maar gelukkig vond jij perfect passend papier…leuk geembost ook…een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sweet image and such a delightful layout. Thanks for joining our Pearly Sparkles Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute card, great colour choices too with the shades of blue. Thanks for joining us at the Pearly Sparkles Challenge this month, Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela