Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 25 november 2022

Reminder Kleuren met Potloden...... en leuke nieuwtjes

Omdat ik met mijn kaart voor Aartje in de prijzen ben gevallen bij Kleuren met Potloden, mag ik jullie vandaag mijn GD-bijdrage laten zien. Ik kreeg een digi opgestuurd en daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt:
De sketch is van CheerfulSketches.
De digi is NorthPoleSnapshots: Hugs for Blitzen van SweetNovember (één van de sponsors van de challenge). De digi heb ik ingekleurd met diverse kleurpotloden; FaberCastell (FC), DerwentColoursoft (C) en PrismaPremier (PC) 
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
-stalmuur: FC181-FC 235-FC233-FC231
-staldeur: FC167-FC278-PC1084
-rendier: FC-189-PC941-C510-C630
-huid elf: FC189-FC191
-muts en broek elf: FC266
 -mutsrand en jack elf: FC217
 -riem en schoenen elf: PC1084-FC217
-vloer: alle gebruikte kleuren.

Het designpapier is uit een paperpad van Craft Smith Shimmer Christmas 6x6 Paper Pad. Alle randen van het DP heb ik bewerkt met DistressInk. De rand van de afbeelding heb ik bewerkt met zilveren glitterglue.

Challenges:

Vanaf vandaag kunnen jullie wat vaker een kaart van mij aantreffen op het Kleuren met Potlodenblog. Aartje en Astrid hebben me uitgenodigd om weer het KmP designteam te komen versterken 😍. 
Ik heb er zin in!!

Ten tijde van het online gaan van dit blogbericht, ben ik met heel andere dingen bezig. 
Waarschijnlijk leg ik de laatste hand aan het huwelijkscadeau voor Niels en Fenneke.....
Vanavond om 20.00 uur is de huwelijksceremonie en daarna een feestje. Het is - net als bij Leonie en Sebastiaan een aantal jaren geleden - heel kleinschalig.

Ik ben blij voor Niels en Fenneke........ maar zal Martin ontzettend missen.

21 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met je (hernieuwde) dt-job Angela, dat wordt geheid een succes want ook hier heb je weer beeldig ingekleurd! Ik heb het met jou over een heel andere sketch gehad dus deze is helemaal okay 😀. Gefeliciteerd met Niels en Fen, probeer te genieten van het geluk van dit gezinnetje ook al is het moeilijk (Martin zou niét anders willen!)
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en wat een lieve digi. En heel erg leuk dat je weer in het dt gaat, heel veel succes. En voor vanavond een mooie avond gewenst, zal zeker erg bijzonder zijn. Sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Angela en zo leuk dat je gevraagd bent om het team te versterken.

    Hoop dat je ondanks het gemis van Martin toch kan genieten vanavond.

    Dikke knuffel Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met deze leuke dogi. Heel mooi ingekleurd. Wat fijn voor je dat je in het design team van kleuren met potloden komt. Mooi dat je hobby weer oppakt. Zeker fijn voor het jonge stel… voor jouw inderdaad confronterend dat je nu alleen bent… en Zal het best moeilijk zijn zonder Martin. Heel veel sterkte en toch een fijne avond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met prachtig ingekleurde digi, wauw wat kun jij dat goed! Logisch dat ze je graag in het dt willen hebben.
    Ik raad dat Niels je zoon is? Gefeliciteerd dan, maar ook sterkte, heel begrijpelijk dat je je beste maatje Martin dan mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Probeer maar te genieten van het feestje, en proficiat met het bruidspaar. Martin zal van bovenaf bij jullie zijn ❤
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart heb je met de sketch van CS gemaakt. De leuke digi is prachtig ingekleurd. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn kleuren met potloden en ook dat je weer in het DT komt. Fijn Angela!
    Gefeliciteerd met het huwelijk van Niels en Fenneke. Het is een hele blijde gebeurtenis, maar ook een moment dat je extra mist dat Martin er niet meer bij is. Vreugde en verdriet, soms liggen ze heel dichtbij elkaar.
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een leuke kaart gemaakt Angela, en prachtig ingekleurd met de potloden. Wat leuk dat je gevraagd bent om het team te versterken. Gefeliciteerd met het Huwelijk van Niel en Fenneke! Het feestje zal ondertussen begonnen zijn. Dit is weer een gelegenheid waarbij Martin extra hard gemist wordt! Veel sterkte.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Angela! Dat is heel leuk nieuws, weer in het DT en jij met je kleurwerk kan ons zeker inspireren. Dat heb ik van dichtbij gezien.
    Jullie hebben de ceremonie achter de rug en nu een klein feestje... Tuurlijk mis je Martin enorm . Juist bij dit soort gelegenheden, lijkt me..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Niels en Fenneke. Ik hoop dat ondanks het gemis van Martin je toch van de dag hebt kunnen genieten.

    Wat een prachtige kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Weer erg mooi ingekleurd. We zijn erg blij dat je ons DT weer komt versterkten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je die lieve digi mooi ingekleurd Angela en natuurlijk een plaatsje gegeven op een mooie kaart. Wat leuk dat je in het dt gaat van kleuren met potloden, gefeliciteerd. Ook gefeliciteerd met de bruiloft van Niels en Fenneke. Natuurlijk zul je Martin missen, heel begrijpelijk. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely card Angela, lovely to hear you are back on the dt.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die digi is echt heel schattig, geen straf om die te mogen gebruiken en je kaart ermee is een plaatje, Angela. Leuk dat je in het DT zit!
    Gefeliciteerd met Niels en Fenneke. Ik begrijp goed dat het dubbel is, aan de ene kant feest maar ook verdriet om Martin. Ik hoop dat het toch een fijne dag was. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend schattige digi.
    En wat heb je mooi gekleurd, jij verdiend het echt om in het dt te zien van zo'n leuk blog.
    Je maakte een lieve kaart met onze sketch, bedankt voor je deelname.
    En ceremonie met en lach en een traan, ik denk dat Martin héél dichtbij jullie is geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje laat je hier als GD zien. Prachtig kleurwerk van het schattige plaatje. En wat een eer om weer in het DT team gevraagd te worden.
    Veel geluk voor het jonge stel en ik kan me voorstellen dat je bij dit soort gelegenheden Martin nog meer mist dan anders.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh kijk nou, zo vertederend!! Leuk dat je ook GD bent en dat je bent gevraagd om weer terug te komen in het DT. Veel plezier!!
    Gefeliciteerd met het bruidspaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This reindeer and elf is such a sweet image. It really makes your card. Thanks for sharing with us at Try It on Tuesday. hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for linking this sweet card with us at Try it on Tuesdays.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela. Ik doe het even zo…. Ik wil je hartelijk bedanken voor je leuke verjaardagskaart. Heel lief dat ik een kaart van je kreeg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart en super dat je weer in het DT gaat, heel veel plezier erbij.
    En van harte gefeliciteerd met het bruidspaar, kleinschalig heeft ook zeker wel iets vind ik. (wij hebben er nooit spijt van gehad) en begrijpelijk dat je met deze speciale momenten je man mist, sterkte XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela