Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 10 november 2022

Kerst met Cuddly Buddly

Kerst komt met rasse schreden dichterbij...... dus wordt het tijd dat ik met de kerstkaarten begin. Ik wil proberen alle hobbymaatjes die ons trouw elk jaar een kerstkaart stuurden en de laatste jaren van mij niets ontvangen hebben, dit jaar wél een kaart te sturen. 
Het begin is er 😊. 
Tussen mijn uitgeprinte digi's vond ik een schattige digi van CuddlyBuddly.
Met behulp van de sketch van 'Creative Sketchy Girls' is deze kaart eruit gerold:
Het designpapier komt uit een prachtig 30x30 blok van de Action. Dit blok hebben GerJanne en ik vorig jaar van Irene gekregen, maar ik had er nog nooit wat mee gedaan. Ik vind het een schitterende kleurencombinatie die je niet direct verwacht als kerstdesignpapier. Het blok ligt nog op de eettafel en er worden komende weken meer kaarten mee gemaakt 😁.
De digi heb ik ingekleurd met allemaal verschillende kleurpotloden; DerwentColorsoft, FaberCastellPolychromos en PrismaPremier. De grote ster heb ik bewerkt met 'Icicle' glitterglue, evenals de gekartelde cirkelrand, de tekstrechthoek en de drie sterren rechts..... geeft een feestelijk effect vind ik.

Challenges:

32 opmerkingen:

  1. Ja, de tijd vliegt voor je het weet is het kerst. Je kaart is heel erg leuk geworden Angela. Je hebt een leuke digi gebruikt en deze mooi ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje met deze prachtige digi en mooi dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze beeldige kaart op je blog te zien Angela! Gave combi van papiertjes en schattig beertje op de de gekartelde cirkel plus de bling bling, feestelijk! Ik mail je nog - drukke week 🥴.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart Angela in een van mijn favoriete kleurencombinaties :). Je hebt die schattige beer op zijn ster mooi ingekleurd, het is een plaatje.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt Angela, goed gelukt zeg!! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Angela.
    Wat een leuke digi en zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met een schattige digi. Ik ben ook weg van dit designpad, heb hem ook liggen. Mooi met het glitter.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om je hier weer te zien, Angela! Wat een mooie kerstkaart maakte je. Hele lieve digi!!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke digi heb je gebruikt, Angela, en zo mooi ingekleurd. Je hebt een mooi blok van Irene gekregen. Daar kun je heel wat kaartjes mee maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuke en lieve kaart maakte je Angela,het plaatje is ook mooi ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig plaatje, deze kleuren kunnen prima hoor voor een kerstkaart, leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A really cute creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat blok is prachtig!!
    Ik kocht het vorig jaar ook een ben er helemaal blij mee.
    Er zit zelfs papier in wat je kan gebruiken voor een niet kerstkaart.
    Dit is een lieve kaart zeg, wat een leuke digi.
    Wat grappig dat jij allerlei merken potloden door elkaar gebruikt, je hebt het mooi gekleurd.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken voor Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kerstkaart met dat lieve mooi gekleurde beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief kaartje met dit lieve beertje! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met dit mooie papier. Een leuke digi. Leuke schetsuitwerking. Het gaat zeker snel. Voor we het weten is het kerst. En zitten we weer in het nieuwe jaar.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuke kaart, je hebt de digi supermooi ingekleurd.
    Hoewel ik niet van roze houd, heb ik het blok ook, het is zo'n mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card Angela! The image is very cute and you've done a wonderful job with the colouring. I love the mix of patterned papers you used, the contrast between the patterns and colours is wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja.... mooi blok is dat he? Ik heb er al verschillende kaarten mee gemaakt. De kleuren combinatie is zo mooi. En de digi is een schatje, zeg. Mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herken deze blok wel, vond het ook zo gaaf, en je kaart is heel mooi net als je kleurwerk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje Angela.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooie kaart heb je gemaakt ook de kleuren vind ik erg mooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je kaart is prachtig, leuk dat je er bij bent voor kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks to Christmas!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad erg mooi papier en je hebt er mooi gebruik van gemaakt, een gave kaart en een erg leuke digi! Mooi kleurwerk, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Cuddly Bubbly had some adorable images. This is so sweet, and you've done a superb job colouring it up. A wonderful colour combo for a Christmas card. Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooie kaartje met leuk beertje. En inderdaad mooi papier en ook kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a lovely card, thank you for joining us at The Paper Shelter this week. Julie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely beautiful. I adore the sweet image and the papers you chose are so lovely and match perfectly. So glad you joined us at Creative Sketchy Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Was für eine schöne Weihnachtskarte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers. Heike DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela