Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 16 november 2022

Kerst met Arte&Carte di KiaB

 Al struinende op FB kwam ik op de FB-pagina van Arte&Carte di KiaB terecht. Ik heb me vergaapt aan de prachtige tekeningen en digi's die zij maakt; geweldig! Toen ik haar vroeg waar ze haar prachtige digi's verkoopt, kreeg ik een verrassend antwoord. Als ik haar digitale stempels (soort van) promootte op mijn FB-pagina en haar mijn mailadres stuurde, dan zou ze mij een digitale stempelset opsturen.
Zo geschiedde..... en ze stuurde mij de vosjes.
Eén van de vosjes heb ik afgelopen weekend ingekleurd en er gelijk een kerstkaart mee gemaakt.
Is het geen schattige digi?
Het vosje heb ik weer ingekleurd met kleurpotloden. De mok heb ik voorzien van wat glitterglue.... staat extra feestelijk vind ik. Het DP is een oudje van NitWitCollections. Alle randen heb ik bewerkt met DistressInk en de tekst is een stempel van TheGreetingFarm (ook een hele oude).
De sketch is weer van Creative Sketchy Girls (zo'n leuke sketch!).

Challenges:

Gisteren ben ik in mijn KLM-blauwe Renault Captur (heb met pijn in mijn hart Martins bus terugverkocht aan Ensing Rolstoelbussen) naar GerJanne gereden en heb daar een hele fijne dag gehad. Nelleke was er ook en we hebben 'fanatiek' kerstkaarten gemaakt en heerlijk geluncht. GerJanne had een zalige uien-mosterdsoep gemaakt; voor soep ben ik altijd te porren 😁.

Morgen is Martin jarig..... dat wordt een pittige dag.
Ik heb besloten op deze dag heel andere dingen te gaan doen, dan andere jaren. Samen met mijn vriendin rijd ik naar Haarlem. Michelle komt daar ook en samen gaan we een beetje shoppen en als afsluiting uit eten bij 'De Lachende Javaan'. Dat schijnt een heel goed restaurant te zijn..... dus dat gaan we maar eens proberen.

23 opmerkingen:

  1. Prachtige winterse kerstkaart Angela.
    Super leuke digi,mooi ingekleurd.
    Voor morgen een fijne dag gewenst, met een dubbel gevoel.
    Sterkte gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze jou die schattige vosjes stuurde, het is zeker een mooie digi. Prachtig zacht ingekleurd, mooie kaart met goed erbij passend papier!
    Fijn dat jullie een leuke knutseldate hadden, gezellig!
    Sterkte morgen Angela, denk een goed idee van je om iets totaal anders te gaan doen. Hoop dat jullie een fijne dag zullen hebben. met elkaar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk contact heb je gelegd, Angela. En wat heb je dat vosje enig ingekleurd én er een leuke kaart mee gemaakt.
    Heel veel sterkte morgen en probeer van je dagje uit te genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie stempel Angela....je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
    Wat moet dat moeilijk geweest zijn voor je om de bus van Martin weg te doen.
    Voor morgen wens ik je alle sterkte en wie weet wordt het toch nog een mooie dag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een schattige digi. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Dat was dus lekker knutselen en bijpraten met de dames.
    Voor morgen veel sterkte ❤
    Probeer te genieten van je dagje uit.
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi! Mooi gekleurd in mooie tinten. En dat was zeker gezellig bij Gerjanne zo te lezen.
    Heel veel sterkt morgen, dit zijn zo van die dagen......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart en inderdaad een hele schattige digi!! Wat lief dat je hem zo maar hebt gekregen :)
    Goed om te lezen dat je gister een gezellige dag hebt gehad!
    Sterkte morgen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Leuk om te lezen dat je zo'n leuk dag hebt gehad met de andere dames. Heel veel sterkte morgen. Zal een vreemde dag voor je zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, een loslopende hond vangt altijd iets;-) In dit geval die leuke digi, en je hebt er een schattige kaart mee gemaakt. Zie hem genieten van de lekkere chocolademelk. De houten ijssterretjes passen er ook zo leuk bij!
    Veel sterkte morgen, het zal een dag zijn met een lach en een traan. Vergeet ook niet te genieten van de leuke dingen die je gaat doen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de digi prachtig ingekleurd! En je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt.
    Ik wens jullie een heel mooi dag morgen, ik hoop dat jullie veel fijne herinneringen ophalen. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ik lees wat Eri schrijft: nog niét eerder gehoord die uitdrukking net zo min als van de oorsprong van deze über schattige mooi ingekleurde digi.. wellicht doordat ik geen FB heb? Maak er samen een fijne dag van, hef het glas op Martin!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je met deze digi gemaakt. Leuk zoals je het papier hebt gecombineerd. Wat leuk dat jullie een gezellige knutsel dag hadden. Morgen een bijzondere dag… zal best even moeilijk voor je zijn. Fijn om met een vriendin en Michelle er een dag shoppen en lekker uit eten van maken. Heel veel sterkte de komende dagen…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela,
    inderdaad een lieve digi en wat een leuk verhaal hoe je eraan komt. Je kaart is ook mooi van kleur. Leuke sketch inderdaad. Ben er gisteren ook mee bezig geweest.
    Ik hoef je niet te vertellen dat ik aan je denk vandaag (en wel vaker). Het wordt vast een warme dag met je vriendin en Michelle. Fijn om zo samen Martin te gedenken op zijn verjaardag. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met het schattige vosje.. Goed om vandaag iets totaal anders te doen, geniet er van en sterkte, het zal niet meevallen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah wat een beeldige kaart Angela, ik vind hem prachtig. Die kleurtjes en dan dat hele lieve afdrukje zó mooi ingekleurd. Echt het is een plaatje. Leuk dat het gisteren zo gezellig was en ik vind het heel knap om morgen een totaal andere invulling aan Martin's verjaardag te geven. Proost bij het eten op hem en op jullie zelf. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Wat is de digi schattig zeg. Leuk dat je die van haar gekregen hebt om te promoten. Mooie tekst en leuke houten ornamentjes.
    Sterkte vandaag en probeer te genieten met z'n allen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie kaart heb je met de mooie digi. De kleuren zijn erg mooi. . Fijn dat je een leuke knutseldate hebt gehad.Altijd gezellig om met meerderen te knutselen. Ik wens je een goede dag… op deze speciale dag voor jou en familie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pretty work.. like the colours and the layout! Super cute image,too!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een mooie kaart! En geweldig ingekleurd.
    Veel sterkte vandaag en dat je een mooie dag mag hebben, hij is wel mooi gevuld XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je met dit leuke vosje gemaakt. Mooie kleurencombinatie! Fijn dat je dinsdag een gezellige knutseldag hebt gehad. Ik hoop dat je gisteren een mooie dag hebt gehad in Haarlem (leuke stad) en ook goede herinneringen hebt kunnen delen op deze speciale dag.
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh vergeet ik nog wat. Bedankt voor het meedoen aan de DoAl(l)Kreatives Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk verhaal dat je al struinend deze digi's tegenkwam en de stoute schoenen aan trok om te mailen. Ze zijn erg leuk en je maakte er ook nog eens een mooie kaart mee. Als,ik aan jou denk denk ik ook aan de bus waarmee je heel wat kilometers hebt gemaakt al dan niet samen met Martin. Maar ik wens je ook veel veilige kilometer in je nieuwe auto. Ik hoop dat vrijdag, ondanks dat er vast moeilijke momenten waren ook weer nieuwe herinneringen gemaakt zijn samen met Michelle en je vriendin.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela