Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 16 oktober 2022

Isabel

 De afgelopen week heb ik geprobeerd een aantal kaarten te maken..... heerlijke afleiding.
Het resultaat was wel dat het een grote puinhoop in de woonkamer was. Ik knutsel nu meestal in de woonkamer, omdat onze hond helemaal van slag raakt als ik veel boven ben.... en dat vind ik zo sneu 🙈.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor de kleindochter van mijn zus.
Zij is gisteren 3 geworden en had aan omi (mijn zus) verteld dat ze de kaart die ik gestuurd had voor haar zusjes geboorte zo mooi vond. Dus heb ik voor haar een vergelijkbare kaart gemaakt.
Het papier en de afbeelding zijn van ScrapBerry's. De stansen zijn van Crealies, Tattered Lace en Marianne Design. De bloemetjes heb ik geponst.

Challenges:

Tot een volgende kaart

30 opmerkingen:

  1. fijn dat het je afleiding geeft Angela , en lekker beneden gaan zitten bij je trouwe vriend, ook voor hem/haar is er veel verandering geweest en zal hij zijn weg ook moeten vinden , je kaartje is in ieder geval erg mooi geworden .
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig gave kaart Angela! Mooie zachte kleurtjes en leuk papier. Perfekt voor een jonge dame van 3 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh ik zie ook dat je meedoet bij Cheerful Sketches! Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en lieve kaart voor Isabel, 3 jaar en dan al zo’n goede smaak hebben ;)
    Ach dat arme hondje van jullie ook, die mist zijn baas natuurlijk ook ontzettend…..Lieve groetjes Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat een schatje mooie kaart Angela, leuk als je zoiets hoort hé........

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angela oor je nichtje.
    Mooi in het roze voor een meisje.
    De digi is mooi ingekleurd.
    Fijn dat er toe komt om wat afleiding te zoeken in je hobby.
    Wens je heel veel sterkte.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela, wat een lief kaartje en wat wijs dat dat Isabel dat tegen haar omi zei! Deze vind ze helemaal geweldig, zeker weten. En fijn dat het gelukt is om weer te freubelen! Ik snap je dat liever beneden zit en die puinhoop, ach dat zijn weer allemaal nieuwe creatieve ideeen moet je maar denken....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje hoor, met deze schattige afbeelding erop.
    Zo'n "toefje", zoals rechts bovenin de hoek doet het altijd goed op en kaart.
    En je hebt mooi papier gebruikt.
    Ach ja, ik snap dat je bedoeld, met het knutselen in de kamer en de rommel die je daarvan krijgt.
    Ik ga ook boven een knutsel kamer maken en koop voor Floor, ons hondje, een mand voor op die kamer, kan ze gezellig mee. Kan dat bij jou niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, vergeet ik nog te zeggen.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches. Ik herkende de sketch meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat een superschattige kaart! Heel lief van je dat je het kleine meisje haar eigen kaart in dezelfde stijl hebt gestuurd, wat zal ze ervan genieten.
    Fijn dat je een beetje afleiding kunt vinden in je hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het superschattige dp en lieve konijntje zo leuk de roze kleurtjes
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na het zien van de kaart voor haar kleine zusje, weet ik zeker dat deze leuke kaart bij Isabel ook in de smaak zal vallen! HIhi, creatievelingen maken toch geen puinhoop, en het is zoveel gezelliger voor jullie allebei!
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje. Lieve kleurtjes.
    En inderdaad veel gezelliger om beneden te knutselen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat snoezig en super schattig dat ze dat heeft gezegd, denk dat ze hier heeel blij mee is!
    Klinkt heel bekend die volle tafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Isabel zal glunderen Angela, wat schattig en dan ook nog het leuke passende papier er bij!! Fijn dat je weer wat freubelt, echt iets om in de donkere maanden te doen want dan vliegen de dagen om! Rommel in de kamer is nog tot daar aan toe maar het gesjouw de trap af... geef Barry maar een knus plekje in je Hobbyhonk🥰.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje heb je voor Isadel gemaakt. Heel lief. Ik zit ook altijd beneden in de woonkamer en maak ook altijd een enorme puinhoop... Omdat je van alles nodig bent en veel tevoorschijn moet halen... Het is droog spul... Na het knutselen ruim ik het weer op... Stofzuiger erdoor en klaar weer.. Heel herkenbaar dus... Fijn dat het je weer afleiding geeft... Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje! Ik kan me voorstellen dat Isabel ook zo'n lief kaartje wilde!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela,

    Wat lief dat een kaartje maakt voor Isabel, kan bijna ook niet
    anders he dan zo kleine meid aan haar omi verteld dat ze de kaart voor haar zusje zo mooi vind. Dat smelt tantes haar toch.

    Gelukkig is het droge rommel, kan evt je hond niet mee dan je freubel hok of mag/kan ze niet traplopen.

    Lieve groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schattig kaartje voor een kleine dame...Roze doet het altijd goed he.
    Ja heel herkenbaar de puinzooi, soms ligt echt bijna alles op tafel, vaak lukt het dan het beste, wil je het netjes houden komt er hier niks uit mijn handen.
    Daarna alles weer op ruimen..
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Ja dat herken ik ook, van alles tevoorschijn halen en als resultaat maar één kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een schattige kaart gemaakt voor Isabel, echt zó zoet en lekker in 't roze.
    Ik heb boven mijn hobbykamer en onze hondjes vinden het wel prima als ik boven zit, maar nooit langer dan 1,5 uur.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje maaktje je "op bestelling" van Isabel. Een echte kleine meisjeskaart in dat leuke roze. Fijn dat het afleiding geeft en ik snap Barry wel dat hij je gezelschap lekker om zich heen wil hebben.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is such a cute distraction Angela. I am still looking for my mojo after six years. I will not give in though.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooier compliment kun je niet krijgen, toch? Deze kaart zal Isabel beslist ook heel mooi vinden. Wat is dat konijn toch schattig. Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Ik snap dat je nu liever beneden bij de hond blijft knutselen. Dan maar een puinzooi in de kamer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn om te horen zoiets, hè? Mijn kleindochter bewaart oma's kaartjes, zo leuk! Deze kaart zal ook weer hoge ogen gooien, het is zo'n schattig en mooi exemplaar!
    Lief dat je aan je hond denkt, honden houden van hun 'roedel" om zich heen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een dotje van een kaart Angela. Lief die zachte kleurtjes en leuke plaatje. Ik blijf ook vaak beneden bij de hond, veel gezelliger voor haar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige kaart heb je voor Isabel gemaakt. Daar is ze vast heel blij mee. Ik knutsel ook altijd in de woonkamer. Daar staat een grote tafel en dat werkt zo prettig. Dat ik de boel daarna weer moet opruimen neem ik voor lief. Het went ook😀

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een supermooi kaartje.
    Alle materialen passen zo mooi bij elkaar.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a wonderfull card. Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Wat een dotje. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    Grtjs
    Claudia
    DT Cheerful sketches
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuke kaart. Fijn dat je meedoet aan onze challenge met de mooie sketcht. Groetjes Helma DT Cheerfull Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela