Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 7 augustus 2024

Warme Herfstgroet - GD CheerfulSketches

Met DEZE kaart behoorde ik vorige maand tot één van de winnaars bij CheerfulSketches en mocht ik deze maand gastdesigner zijn. Geesje stuurde me Gertrude Autumn uit de collectie Le Pine van Mirtillamente, samen met een prachtige sketch om mee te werken.
Ik vond het heerlijk om Gertrude in te kleuren en ben helemaal losgegaan op haar kapsel 😊. 
Gertrude heb ik ingekleurd met FaberCastell Polychromos. In plaats van DCP papier van Clairefontaine te gebruiken, heb ik deze keer gekleurd op ClairAlfa ook van Clairefontaine. Dit papier is aanzienlijk minder glad. Ook is het me opgevallen dat je de digi na het printen langer moet laten drogen; dit om vlekken bij het doezelen te voorkomen. Ook het doezelen gaat wat minder soepel, maar is wel te doen. Normaal doezel ik heel internsief, maar bij Gertrude heb ik het heel lichtjes gedaan..... puur voor de overgang. Wel kun je op dit papier lekker veel lagen aanbrengen.
Het designpapier komt uit een oude paperpad van BasicGrey - IndianSummer. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van TatteredLace. De tekst heb ik gemaakt in de software van de Silhouette Cameo.

Vandaag ga ik naar OCON in Hengelo. Sinds een klein jaar heb ik veel last van mijn heupen en ondanks oefeningen en fysio wil het maar niet minder worden. Dus leek het de huisarts verstandig om een afspraak te maken met de orthopeed..... dat heb ik in mei gedaan en kan er vanochtend terecht 😊. Eens zien wat eruit komt.
Update: Er is op de foto's matige slijtage te zien. Gezien mijn klachten kom ik in aanmerking voor een heupoperatie. Omdat ik nog 'zo jong' (wordt niet vaak meer tegen me gezegd😆) adviseerde de orthopeed om het - als het lukt - nog uit te stellen. Ik heb een folder met adviezen voor niet-operatieve behandeling van de heup meegekregen. Veel wandelen en fietsen, naar fysio en veel oefeningen doen.... kortom veel bewegen. Dus dat wordt freubelen in veel etappes van maximaal 1 uur zitten 😉). 
Mijn zus heeft dezelfde klachten en ook hetzelfde advies gekregen..... dus voorlopig hobbelen we zo nog ff door 😊.

Challenges:
Een heel fijne dag allemaal en tot een volgende kaart.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze leuke digi, je kleurwerk is super, je papiertjes en erg mooi en het toefje maakt het af.
    Succes bij de orthopeed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie al herfstige kaart gemaakt met de schets en deze digi. Succes bij de orthopeed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je Gertrude tot leven hebt gebracht met je kleurpotloden Angela. Haar kapsel is prachtig met die warme highlights en lowlights. Doe mij zo'n kapsel hihi. Een hele mooie kaart is het. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Succes bij de orthopeed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi gastdesigner kaartje met de leuke stempel en de mooie kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in die warme kleuren en het kapsel van Gertrude is geweldig. Ik denk dat je nog dikwijls GD zal mogen zijn 😉
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart in warme kleuren, Angela. Het kapsel is supergoed gelukt! Leuk dat je GD wilde zijn.
    Succes bij de orthopeed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, leuk het bijpassende kapsel!
    Hoop dat de orthopeed wat kan doen aan je klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehhhhhh.... dat haar! Wat mooi! En de kleuren van de herfst zijn natuurllijk ook zo mooi. De haar kleur past perfect!
    Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden bij de orthopeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat heb je Le Pine prachtig ingekleurd! Dat haar! Maar ook haar schoenen, ogen, kleren en dan die pompoenen, geweldig! Het dp past er mooi bij en de tekst ook, die heb je heel mooi gemaakt. Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner bij Cheerful Sketches.
    Wat vervelend om zoveel last te hebben, hopelijk ben je inmiddels iets dichter bij een oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, heel mooi gekleurd Angela!
    En hopelijk is het bezoek aan de orthopeed een succes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O sorry, dat was gisteren. Hopelijk heeft het je wat geholpen.....

      Verwijderen
  11. Heel gaaf gedaan deze digi en dat haar is echt fantastisch! Waardeloos van die heupen, lichte slijtage dus. We worden ouder.... maar hopelijk lukt dat uitstellen goed. Tja, veel blijven bewegen, het helpt wel. Ik heb snel last van mijn rug als ik niet genoeg beweeg en van mijne ene heup trouwens ook. Nederland in beweging helpt mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela