Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 17 augustus 2024

Hoera 'n Zoon

For another language please use Google translate in the side bar on the right.
Thank you.

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het Mirtillamenteblog.
Eén van de series waar ik graag mee werk is Almost Cute. Ik vind deze serie uitermate geschikt voor babykaarten.
Deze keer heb ik Koala hiervoor gebruikt. Michelles beste vriendin gaat eerdaags bevallen van een zoon, dus dit kaartje heeft al een bestemming 💖💙.
Het schattige koalaatje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos in lekker vrolijke kleuren.
Het kleurrijke DP heb ik ooit eens gekocht bij Scrappapier en is van K&Company - Lions Sleeps Tonight. De tekst heb ik in de software van de Silhouette Cameo gemaakt. Tegenwoordig kun je alles wat je ontwerpt met de Silhouette opslaan in PNG met transparante achtergrond, wat voor afbeeldingen en teksten erg handig is.
Voor de 'finishing touch' heb ik bijpassende knoopjes gezocht in mijn eindeloze knoopjesvoorraad en...... ja daar zijn ze weer..... houten hartjes van de Xenos; deze voorraad is inmiddels niet meer zo eindeloos 😆.

Bij het online gaan van deze blogpost is Michelle weer een paar dagen bij me. Heerlijk een aantal dagen gezelschap..... samen eten..... samen tuinieren..... samen wandelen..... en samen niets doen 😁.

Challenges:
Een fijne dag en tot de volgende kaart!

13 opmerkingen:

  1. Wat een beauty Angela…superleuk idd voor een geboorte en/of kinder verjaardagskaart. Heel vrolijk waar je super blij van wordt toch…
    Veel plezier samen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vrolijke kaart. De digi is weer zo mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kleurrijke kaart Angela. Veel plezier samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke vrolijke kaart voor de geboorte van een jongetje. Mooi dp en leuk gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel erg leuk deze mooie en vrolijke kaart en... wat weer schitterend gekleurd door jou!! Fijn die gezellige dagen met Michelle, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Angela en weer zo mooi gekleurd. Dat is wel aan jou besteed. Gezellig dat je dochter er weer is, en samen dingen doen, al is het in de tuin werken is al fijn om te doen. Geniet van de dagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een enig kaartje! Kleurig en vrolijk, precies goed! Geniet van je gezelschap en doe Michelle mijn hartelijke groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hou ik toch van deze vrolijke kleurtjes, helemaal voor een baby kaartje en dan helemaal voor een jongetje.
    Schattig koala beertje een zoals altijd weer heel mooi gekleurd.
    Heel veel plezier met Michelle, heerlijk zo samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief kaartje, leuk zo'n blauwe koala!
    Gezellige dagen, lekker genieten samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kleurrijke kaart met leuke koala. Gezellig dat Michelle komt logeren. Fijne dagen toegewenst.,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke en vrolijke kaart!
    En heel veel plezier samen met Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje heb je gemaakt en fijne dagen samen met Michelle!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela