Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 10 augustus 2024

Kleuren met Potloden challenge Augustus

 Vandaag start de augustus challenge bij Kleuren met Potloden. 
Net als elke maand hebben we ook deze maand weer 4 sponsoren, waaronder  All Dressed Up.
Ik ben aan de slag gegaan met Cat Person.
Ik heb de digi uitgeprint op DCP papier 160 grams (Clairefontaine) en ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden. DCP papier is erg glad. Persoonlijk vind ik dit heel prettig. Het doezelt heerlijk, mits je genoeg potloodafgifte op je papier hebt. Ik kleur tegenwoordig ook graag op ClairAlfa. Dit papier is minder glad. Mijn bevindingen van dit papier vind je HIER.
Voor de liefhebbers heb ik hier de kleurnummers:
haar: 916-1002-944-1095
elastiekjes: 1005
huid: 927-927-1092-925
jurkje en sokken: 1005-1097
laarsjes: 943-945
kitten in de armen: 944-945
kittens op de grond: 1092-1030-925

Het designpapier komt ook nu weer uit de paperpad IndianSummer van BasicGrey. Het knopenbakje had ik ook nog op tafel liggen 😊. Meer dan de knoopjes en de tekst heeft deze kaart niet nodig vind ik.
De tekst heb ik gemaakt in de software van de Silhouette en is HIER te vinden.

Het toeval wil dat ik begin deze week van Kanjerpost het adres heb gekregen van een meisje dat dol is op katten. De kaart is inmiddels onderweg naar haar.

Challenges:

De komende 2 weken zijn rustig.... in die zin dat er geen kleinkinderen over de vloer komen.  Zowel Niels als Leonie zijn met hun gezin op vakantie. Ben wel blij dat Michelle komende week een aantal dagen komt. 
Ik besef dat het best wel een luxe is om de kinderen 'in de buurt' te hebben. Alle drie wonen binnen 2 uur rijden. En dat is niet overal zo. Buren van me hebben de dochter in Zwitserland wonen.... dat is een héél eind rijden🙈.  

Allemaal een heel fijn weekend en tot de volgende kaart

20 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige stempeltje, alles leuke verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig in die warme kleuren. Het zal helemal in het straatje zijn van de kanjer met die schattige poesjes.
    Fijn dat Michelle een paar dagen komt. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje laat je zien…leuke combi met dit papier!
    Dan bof ik helemaal…ze wonen 8 min en 20 min van ons vandaan.
    Fijn dat Michelle bij je komt, gezellig voor je!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Angela.
    Leuke digi
    Zo mooi ingekleurd, dat lukt mij niet.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die leuke digi weer mooi ingekleurd, Angela. Ik herkende het DP meteen (heb ik ook nog wat van).
    Geniet van je 'rust' en wel fijn dat Michelle nog een paar dagen komt. Wij hebben 1 dochter en die woont 15 minuten bij ons vandaan.
    Ik zag net je mailtje en ga zo op het challengeblog kijken.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een plaatje heb je van dit meisje gemaakt, zo mooi zoals je haar haren ingekleurd hebt ( de rest ook maar dit valt gewoon op hihi). Het is een schattige digi en je hebt er een leuke kaart van gemaakt. Dat meisje gaat hier vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze enige digi. Mooi dp erbij en een leuke schets. Dit valt vast goed on de smaak bij de kanjer... Veel plezier met Michelle. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig ze heeft een mooie glans op haar haren! Veel plezier van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela, het is een prachtig kaartje! Het papier is ook supermooi. En zeker fijn als je kinderen in Nederland wonen. Ik weet wel dat mijn ouders het ook niet zo leuk vonden toen mijn zusje naar Spanje verhuisde...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart heb je gemaakt met deze leuke digi, ook je papiertjes passen weer perfect.
    Fijn om je kinderen toch redelijk dicht in de buurt te hebben,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldschone kaart! Zo mooi gekleurd, passend bij het dp, prachtig!
    De link naar je bevindingen over het papier doet het helaas niet, ik was wel benieuwd. Ik heb het papier ook, gebruik het voor alcoholmarkers, voor potlood vind ik het te glad, maar jouw resultaat is altijd zo mooi!
    Gezellig dat Michelle bij je komt, veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je tip Angélique. Ik heb zowel dit blogbericht als de link aangepast.

      Verwijderen
  12. Ik ben grote fan van je kleurwerk, zelf gebruik ik DCP voor copics. Je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi heb je weer gekleurd!
    Het haar van het meisje, het glanst zo mooi.
    Heel lief kaartje en wat leuk dat je het meteen kon versturen.
    Fijn dat je kinderen in de buurt wonen hè, ik zei vroeger altijd al "het lijkt mij zo naar als je kinderen gaan emigreren", maar je hebt het niet altijd in de hand.
    Veel plezier met Michelle, jullie gaan vast wat leuks doen, of zijn er geen plannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo mooi gekleurd dat meisje,. Bij jou heeft het echt kleur en blending, ik zie soms potlood kleurwerk dat ik heel flets vind en zo streperig. Bij jou nooit, knap!
    Zeker fijn als je kinderen dichtbij wonen, hier is dat ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart , met n vrolijke look Angelique
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met mooi designpapier en digi. Je hebt het schattige meisje ook erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning card love the Dp and your colouring thanks for sharing at ADU

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje. Prachtig gemaakt Angela.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela