Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 9 april 2023

Gastdesigner Knutsels&Kadootjes

Op deze 1e Paasdag geen paaskaart, maar een geboortekaart.
Een tijdje geleden was mijn kaart voor Evie bij Knutsels&Kadootjes in de top 3 belandt en mocht ik voor de challenge 'Nieuw Begin' een kaart maken voor de reminder van vandaag.

Onlangs is Caroline voor de 2e keer oma geworden. 
Voor mij was de geboorte van Ella het nieuwe begin.
Zoals inmiddels alom bekend is, is Caroline vaak achter de naaimachine te vinden om baby- en kinderkleertjes te maken. Ze houdt van roezeltjes las ik laatst (hier of op Instagram).... dus roezeltjes moesten het worden. Een perfecte reden om de Silhouette weer aan te slingeren en aan de slag te gaan.
Dit is de kaart die er uiteindelijk uitgerold is.
Het patroon is van CardsEtcShop (bestaat helaas niet meer), maar heb ik er wat roezeltjes bij gemaakt.
De digitale stempel die ik gebruikt heb is van Mirtillamente en heb ik ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden. De tekst heb ik gemaakt in LibreOffice. Waar het (dunne) designpapier van is weet ik niet meer. Ik heb deze vellen al zó lang dat ze bijna antiek zijn. Het zijn grote 12x12 vellen en volgens mij is het een Noorse of Zweedse firma. 
Maakt verder ook niet uit.... ik vond het papier wel geschikt voor een geboortekaart; tegenwoordig zie je heel andere kleuren voor babykleertjes dan vroeger.

Dit was het voor vandaag.
Morgen ben ik er al weer.... dan met een DT-kaart voor de challenge van KmP.
Hele fijne 1e Paasdag en tot morgen.

18 opmerkingen:

  1. een prachtige babykaart heb je gemaakt Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een TE snoezige creatie Angela, erg mooi gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Angela.
    Zo mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh Angela wat is dit SCHATTIG 🥰🥰🥰🥰.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een lieve kaarten creatie voor Caroline gemaakt. Leukmet dit lieve olifantje erop. Fijne Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk dat jurkje met ruches erop. Prachtig gemaakt! En een schattige digi er nog op. Heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave creatie !!!!
    Fijne Pasen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje voor Caroline maar natuurlijk ook als gastdesigner bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat schattig dit babypakje met roezeltjes en lieve olifantje. Heel mooi bedacht en gemaakt Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er kunstig uit, Angela. Heel leuk gedaan met de roezeltjes (want daar is Caroline wel van). Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om op deze manier een kaart voor Caroline te maken. Past perfect bij haar.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart voor Caroline. Echt leuk gedaan zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhhhh, wat een superlieve kaart! Heel mooi gemaakt, die Silhouette van jou kan echt veel hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een supergave kaart die je voor Caroline maakte! Zeker met in gedachten dat ze zoveel naait. En dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn bij ons van K&K!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooie kaart die zaterdag in de bus viel! En inderdaad veel ruches op de kleertjes, want ja dat is ook hip tegenwoordig haha en zo leuk voor meisjes. Zo leuk dat je hiermee rekening hebt gehouden met het ontwerp van de kaart! Ik vind hem echt superleuk! Nogmaals dank!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Suuuuuper schattig!!
    Wat leuk om wat roezeltjes toe te voegen, dat maakt het extra meisjes achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Angela, wat een plaatje zeg. Hoe mooi ook hoe je alles versierd hebt, die roezeltjes, geweldig! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela