Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 3 april 2023

GerJanne en Peter

Afgelopen vrijdag waren GerJanne en Peter 40 jaar getrouwd. 
Uiteraard is er een speciale kaart richting Twello gegaan. 
Omdat ik niet wist of de kaart op tijd overgekomen was, plaats ik de kaart vandaag. De laatste weken heb ik ervaren dat sommige post er heel lang over kan doen. Ik had Casper vorige week een kaart gestuurd die er bijna een week over gedaan heeft; had 'm beter zelf kunnen brengen😂. Er zat een Post.nl sticker op de enveloppe met 'herstel geadresseerde' aangevinkt; zelf heb ik onlangs ook een aantal enveloppen met zo'n sticker gehad; deze enveloppen hadden een reis van een dikke week achter de rug. Oorzaak/reden? Zeg het maar....
Toevoeging: 
Elle-Jeanne schreef in een reactie het volgende:
Zo een sticker betekent dat de post niet machinaal is gesorteerd, omdat het adres niet gelezen kan worden door de machine, en word er dan uitgegooid,en met de hand gesorteerd. En dan duurt het langer eer die bezorgd word.
Ook word het gewicht machinaal gewogen, en er uit gegooid .
Ik heb jaren bij de post gewerkt.
Hoop dat het wat duidelijker is.
Groetjes Elle-Jeanne
Dankjewel Elle-Jeanne voor je uitleg.

Terug naar de kaart voor het bruidspaar🥰.
 Ik heb mijn Cameo weer aangeslingerd en ben aan het puzzelen geslagen. Na het nodige knippen, plakken en samensmelten in de software was de boxcard 'klaar'. Dat wil zeggen het ontwerp was klaar.
Het 'echte' werk kon beginnen. Eerst heb ik de basiskaart en de inlegstroken gesneden. Vervolgens de afbeeldingen geprint en gesneden en op de basiskaart en de inlegstroken geplakt.

Dit is 'm geworden:


Ik hoop dat GerJanne en Peter een heel fijn weekend gehad hebben samen met de kinderen en kleinkind. Dit zijn prachtige mijlpalen om samen te vieren.....

Allemaal een heel fijne dag en tot een volgende kaart!

25 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart/creatie !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart. Vooral die tekst is erg g de grappig erbij. Helaas herken ik dat het met de post steeds moeilijker gaat. Die sticker heb ik al vaak voorbij zien komen. Begrijp er niks van adres staat er goed en duidelijk op. We zouden laatst ook kaartjes krijgen voor onze trouwdag, 3 zijn nooit aangekomen en kregen eentje pas na anderhalve week. Zo sneu voor de verzender heeft zoveel moeite gedaan en ik krijgen we het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt erg mooi je kaart voor GerJanne. Ik heb net de mijne ingepland, komt morgen online. Ja die post die kan er zolang over doen soms..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel lief en vooral leuk met die tandem en keigave tekst, hoe krijg je het bedacht!! Ja zulke post plus de 4 Euro strafport kreeg ik allemaal met mijn bday 🥴. Zonder blogland kon Post Nl volgens mij wel inpakken, we betalen een vermogen en er is altijd gedoe...niks aan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie voor het bruidspaar. Die tekst past goed bij hen. Knap gepuzzel op je Cameo....zou niets voor mij zijn (ben geen rekenwonder).
    Van de post snap ik ook echt niets. Soms duurt het heel lang en een andere keer is het de andere dag al aangekomen. Ik kreeg laatst post uit Amerika die met een week binnen was.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke creatie met de tandem en de bijpassende tekst. Herkenbaar dat de post er zo lang over doet. En ook ik heb kaarten ontvangen met die stickers!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ontzettend leuk deze box-kaart en zo leuk die tekst erop. Het ziet er heel professioneel uit Angela, leuke kleurtjes ook, echt voorjaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super mooie kaart heb je voor hun gemaakt Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk met die grappige tekst erop. De voorbereidingen voor een kaartje duren meestal langer dan het in elkaar zetten. Prachtig gemaakt!
    Tja laten we maar zwijgen over de postbezorging. Heb er ook al eens slechte ervaring mee gehad, en soms is het supersnel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je mooie kaartje voor mijn verjaardag.
      Groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  10. Leuke card in box Angelavoor Gerjanne.
    Zo een sticker betekent dat de post niet machinaal is gesorteerd, omdat het adres niet ge lezen kan worden door de machine, en word er dan uitgegooid,en met de hand gesorteerd. En dan duurt het langer eer die bezorgd word.
    Ook word het gewicht machinaal gewogen, en er uit gegooid .
    Ik heb jaren bij de post gewerkt.
    Hoop dat het wat duidelijker is.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel toffe kaart met mooie kleuren en geweldig leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wateen geweldige kaart Angela, die zal zeker in de smaak vallen. De mijne is ook nog onderweg denk ik, dus nog maar niet geplaatsts. Balen als er zo slecht bezorgd wordt. Toen mijn vader recent zo ziek was stuurde mijn zus, mijn dochter en ik alledrie een kaart naar mijn ouders en alle 3 zijn ze niet aangekomen. En van deze 3 weten we in ieder geval dat ze verstuurd zijn, maar je denkt dan wel wat is er nog meer nooit aangekomen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model is dit nou weer zeg.
    Die silhouet cameo is toch wel een leuk ding hoor.
    Wat lief om een kaart te sturen, speciaal voor het 40 jarig huwelijk, mijn moeder en ik stuurde samen ook en kaart, maar ik wist natuurlijk weer niet dat ze 40 kaart getrouwd waren.
    En die post, het is gewoon te gek soms, en je kan nergens naartoe met je klachten of vragen, want niemand doet er wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, geweldig deze leuke boxkaart met die leuke tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel gave boxcard, zo mooi gemaakt. Heel origineel, vooral de tekst, maar ook erg mooi aangekleed.
    Post NL maakt er momenteel een potje van en maar klagen dat steeds minder mensen post versturen; vind je het gek?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Angela, hij is zo ontzettend gaaf! En toen we terug waren van het weekend lag hij op ons te wachten, dus helemaal op tijd. In het echt natuurlijk nog mooier.
    Ja, het weekend was echt top!
    En die post, ja ik snap het soms ook niet. Dan is het adres goed en ook heel duidelijk geschreven. Dat ze soms post eruit pikken om na te wegen begrijp ik ik nog wel...Ach, waar mensen werken worden ook wel fouten gemaakt, maar als het helemaal niet bezorgd wordt is dat wel oervervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Angela,grappige tekst ook.
    O die feitjes wist ik niet over de postbezorging maar slechte ervaringen heb ik genoeg net als vele anderen en het is nou niet dat je een andere keus hebt om je kaart mee te sturen 👎

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een hoop werk maar wat een mooi resultaat! Een heel leuk kaartje heb je voor ze gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ontzettend bedankt voor je lieve kaartje die vandaag in de bus viel! Wat een leuke mal!

      Verwijderen
  19. Een hele mooie kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een superleuke kaart creatie voor GerJanne en Peter gemaakt. De tekst is zo leuk bedacht . Die post is soms echt vervelend.Over het algemeen gaat het hier wel goed…. Maar heb ook gehad dat er kaarten niet bezorgd zijn. En dat is wel een teleurstelling… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne en Peter gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is die leuk Angela! Geweldig. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave kaart voor het jubilerende echtpaar, erg mooi gemaakt en heerlijke kleurtjes ook, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela