Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 30 april 2023

Marjan...

Dat M@rjan van kikkers houdt is denk ik alom bekend in blogland. 
Afgelopen donderdag was M@rjan jarig en dit jaar heb ik voor haar een kikkerkaart gemaakt.
Deze kikkerkaart heeft er wat langer over gedaan, vandaar dat ik de kaart nu pas op mijn blog plaats.
Gisteren kreeg ik een mailtje van M@rjan dat ze de kaart ontvangen had (en leuk vond..... en daar doe je het toch voor 😁).
Deze schattige kikker had ik op mijn pc staan.... ik vermoed dat het een kleurplaat is.
De afbeelding heb ik weer ingekleurd met kleurpotloden; dit keer met PrismaPremier en omdat ik de achtergrond te wit vond icm het designpapier, heb ik de achtergrond met blauw kleurpotlood bewerkt.
Om het blauw terug te laten komen, heb ik alle designpapier gemat op blauw cardstock. Ook de tekst (stans Marianne Design) is uit hetzelfde blauwe cardstock. Omdat de stans maar een halve felicitatie was, heb ik 'gefeliciteerd' met een lettertang van de HEMA gemaakt. Het designpapier komt uit een paperpad van Carta Bella - It's a Girl. Tenslotte een paar houten hartjes van de Xenos op de kaart geplakt en klaar was de kaart.

Vandaag een rustig dagje..... een wandeling met de hond en dan heerlijk aan de knutsel.
Allemaal een heel fijne zondag en tot een volgende kaart!

15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het vrolijke dp en de leuke kikker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja maar wie houd niet van deze schattige kikker dan?
    Wat heb je alles weer mooi ingekleurd Angela, zelfs de witte achtergrond….Een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, wat een vrolijke kaart! Ik wist niet dat Marjan van kikkers houdt, nu wel 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met het grappige en mooi ingekleurde kikkerplaatje. Het is een vrolijk geheel geworden. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het kikkerplaatje mooi ingekleurd en er een leuke kaart voor Marjan mee gemaakt.
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Marjan en kikkers hè, dat is bekend, maar deze mooie kikker heeft ze vast nog nooit gezien! Zo enig op het blad
    in de vorm van een hart en de kikker lijkt in love te zijn, hihi Prachtige kaart voor Marjan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Angela en die leuke afbeelding heb je mooi ingekleurd. Mooi dessin-papier heb je gecombineerd. Klinkt als een heerlijke zondag :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute Angela, I am pleased it was loved by the receiver.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe schattig en leuk met die frisse kleurtjes, hou ik van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Leuke layout, tof papier en ontzettend lieve kikker. 🐸

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is echt heel erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een leuk afdrukje of kleurplaat... dat is handig dat je de dan kunt verkleinen he? Mooi dat blauw. Ik denk dat het inderdaad mooier is dan het helemaal wit te laten.
    Je dag klinkt goed. Wat was het lekker buiten he?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief hoor.
    Wat een leuke kikker, wat een bij snoetje.
    Mooi kaartje, ik hou ervan als het allemaal bij elkaar past, zoals op jouw kaart, door de kleuren terug te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een dot van een kikker en je kaart is een beauty!! Heel blij mee, en iets later is echt geen punt, ik blijf ervan genieten. Maar als je op tijd post, dan baal je ervan, ik heb dat ook. Toch raar dat ze er soms zo lang over doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela