Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 19 december 2022

Kerst met Forever Friends

 Vandaag de 3e en laatste kaart met de sketch van Creative Sketchy Girls.
Deze keer met een échte stempel van Forever Friends - Cup of Cocoa. Deze stempel heb ik toch al zeker 10 jaar.... en wat schetst mijn verbazing; hij is nog steeds te koop (in Engeland). Dat maak je toch niet vaak mee. 
Dit terzijde 😊.

De kaart:
Ik heb het gezellige beertje weer ingekleurd met kleurpotloden van Caran d'Ache, DerwentColoursoft, FaberCastell Polychromos en PrismaPremier.
Voor de liefhebber:
Beer:
vacht: FC280
jas: Lum732-FC280
wanten: C390-FC172-FC165
Mok: C610-PC1081
Vogel:
veren: C450-FC173-FC174
sjaal: C160-PC1081.

Het begint saai te worden, maar het DP is weer van KaiserCraft - Just Believe. Met afwrijfletters heb ik de tekst gemaakt. De achtergrond heb ik voorzien van stipjes, gemaakt met een Pearlpen van Viva. Als laatste heb ik ook hier wat houten sneeuwvlokjes geplakt.

Challenges:

Het liep gisteren helaas anders dan verwacht. Zowel Casper als Floris hebben griep.... dus geen visite uit Apeldoorn.
Gelukkig belde Niels om te melden dat ze ff een bakkie kwamen doen..... gezellig. Gezien de weersvoorspelling zijn ze op tijd weer vertrokken, en kan ik terugkijken op een mooie zondag

Vanavond komt Michelle en gaan we morgen op mijn verjaardag samen met mijn zus shoppen in Deventer. Als afsluiting gaan we heerlijk sushi eten bij Trinibra Sushibar.
Het lijkt ons beter om ook aan mijn verjaardag een heel andere invulling te geven....

Michelle blijft tot na het ontbijt op 1e Kerstdag.
Rond het middaguur rijd ik dan naar Leonie en haar gezin en 2e Kerstdag ga ik naar Niels en zijn gezin.
Zo kom ik de Kerstdagen wel door😊.



23 opmerkingen:

  1. Wat een schattig beertje heb je ingekleurd Angela.
    Zo fijn dat je je verjaardag op deze manier gaat vieren....een mooie invulling lijkt me!
    Lieve groetjes en een fijne dag morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Óók al zo'n dotje en ondanks dat je de sketch vaak hebt gebruikt ziet her er elke keer weer totaal anders uit, leuk!
    Fijne dag morgen ❤️XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Angela...ik heb je verjaardagskaart vandaag al staan dacht 19 (warhoofd) attente blogsters vertelden dat je morgen jarig bent...en ik geloof ze gelijk, lees het ook nu hier. Begrijpelijk dat je je verjaardag anders in gaat vullen, fijn veel lieve mensen om je heen...ja dat gaat altijd zo he met (klein)kinderen...vaak op laatste moment gaat iets niet door doordat ze niet fit zijn.
    Ik wil je voor morgen toch een mooie dag toewensen.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb je dierbare mensen om je heen dat is wel heel fijn Angela.
    Je kaartje is prachtig, wat een leuke afwrijfletters zijn dit, heb je daar misschien een merk/nummer van?
    Houd je haaks en veel plezier morgen op je verjaardag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Angela.
    Fijne verjaardag al is het morgen een iets andere dag.
    Mooie invulling een dag je weg zo.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze laatste uit je serie met ingekleurde digi's ziet er ook top uit!
    Wat leuk deze andere invulling om je verjaardag en de komende feestdagen te vieren! Ondanks alles, geniet ervan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart. En fijn dat je op deze manier je verjaardag viert. Alvast een leuke dag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaart, ze blijven leuk die Forever friends beertjes!! Prachtig gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de schattige digi. Een goed idee om je verjaardag anders te vieren. Het gast vast gezellig word3n en leuk afsluiten met een lekker etentje. Alvast van harte gefeliciteerd en een fijne gezellige dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt allemaal heel gezellig je vooruitzicht. Geniet er maar van XX
    Wat een mooie kaart met een zeer schattig stempeltje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt je kerstdagen goed volgepland! Wat een mooie kaart is dit geworden. Met dit beertje zijn de geboortekaartjes van onze kinderen gemaakt. Die zijn nu 28 en 25. Kun je nagaan, ze zijn er nog steeds, deze lieve beertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart en een prachtig gekleurd beertje.
    Fijn dat je verjaardag ingevuld is en ook dat je met de kerstdagen bezet bent!
    Fijne dag morgen (Deventer is zo leuk, Joop is er geboren en wij gaan zeker 1x per jaar een dag terug).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Zo’n schattige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige kaart is het en ergens heb ik zo'n afdrukje liggen. Zo lief is hij. Je hebt heel mooie kleuren gebruikt. Er zijn volgens mij veel zieken, ook weer corona! Bij Matthijs op het werk en bij Peter ook. Je kerst dagen klinken, goed. Maar eerst morgen. Dat klinkt ook heel gezellig en goed idee om het heel anders te doen dan anders..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn prachtige kaartje geworden Angela.
    Prachtig hoe jij kleurt.
    Gelukkig dat je toch op ene mooie dag terugkijkt, en hopelijk zijn de jongens weer wat opgeknapt. Gezellig om lekker op pad te gaan met zus en Michelle. Gewoon doen wat je het beste lijkt. Desondanks wens ik je mooie dagen met kinderen en kleinkinderen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje!
    Gelukkige verjaardag Angela.
    Dankjewel voor je kerstkaartje dat gisteren in de bus viel.
    Andere feestdagen dan anders, maar hopelijk toch Fijne dagen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat lijkt me een leuke manier om je verjaardag te vieren Angela en hopelijk is het bij jullie droger dan hier want het plenst al de hele ochtend. Ook gefeliciteerd van mij. Je kaart met schattig beertje is een plaatje, leuk die verticale tekst met afwrijfletters. Prachtig ingekleurd ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Angela
    Al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je morgen dan toch nog een gezellige dag hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so cute Angela. It seems he is so poplar that they still sell him. I hope your birthday has been good and you have been spoilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Angela dank je wel wel voor mooie kerstkaart, die heb ik vandaag mogen ontvangen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje met lief stempelafdrukje. Ik hoop dat je dinsdag een mooie verjaardag hebt gehad en dat jullie lekker geshopt en gegeten hebben in Deventer. Mijn kaartje zal denk ik niet op tijd zijn geweest, maar hopelijk intussen wel aangekomen zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige reeks kerstkaarten maakte je Angela. Handig om hetzelfde papier vaker te gebruiken dat scheelt steeds zoekwerk naar de juiste potloden. En dan kun je lekker door blijven kleuren.
    Fijne 2e kerstdag.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela