Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 17 december 2022

Kerst met Noël des Tomtes

Daar ben ik alweer met een kaart. 
Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, heb ik 3 kaarten met de sketch van Creative Sketchy Girls gemaakt. Maandag loopt de challenge af, dus wordt het tijd om de 2e en 3e kaart (maandag) te plaatsen 😉.
Een tijdje terug snuffelde ik tussen de digitale stempels en kwam een aantal afbeeldingen van Noël des Tomtes tegen. Met één van de afbeeldingen heb ik een kaart gemaakt.
De afbeelding heb ik weer ingekleurd met kleurpotloden; FaberCastell Polychromos, DerwentColoursoft, PrismaPremier en Caran d'Ache Lumiance.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
Gnome:
muts: C450-FC173-PC1097
huid: FC132-FC189
baard: FC271
Kwast: C610-FC-190-PC1081
Kerstbal:  FC232-FC234  C610-FC190-PC1081  C450-FC-174-FC278
Eierdop: Lum732-PC1081
Potten verf: groen: C390-FC172-FC165
rood: C610-FC190-PC1081
geel: Lum732
bruin (kwasten): FC280
grijs (potten): FC232-FC234

Ook voor deze kaart heb ik het DP van KaiserCraft - JustBelieve gebruikt.
De tekst links boven 'Fijne Kerst' (wat lastig te zien) is een stans van Crealies en heb ik bewerkt met glitterglue.
De houten sneeuwvlokken maken de kaart af.

Challenges:

Morgen komen Leonie en Sebas met Casper en Floris.... alvast voor mijn verjaardag. Door de week wordt het altijd lastig voor hen om te komen. Ik vind het niet erg.... ga me sowieso niet écht jarig voelen dit jaar.
Maar jarig of niet.... ik vind het ontzettend fijn dat ze komen. Geeft gezelligheid 🥰.
Fijn weekend en tot de volgende kaart!

18 opmerkingen:

  1. En wij maar denken dat gnomes iets van dit jaar zijn, wat is deze LEUK!! Schitterend papier en kleurwerk, een juweeltje om te krijgen! Ik heb trouwens mijn blender wél tevoorschijn gehaald voor waar ik mee bezig was, nu heeft het zelfs een glansje 😊. Geniet van het bezoek en kijk uit naar de komst van Michelle!
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi's zijn dit Angela, ik ken deze niet maar erg mooi! Ik las ook het leuke initiatief van Nelleke's cafe, lijkt me heerlijk ongedwongen ... doen waar je zin in hebt en gezellig zo met elkaar, ik woon in het verkeerde deel van het land, hihi Je bent al snel jarig lees ik dus alvast mijn felicitatie en fijn dat je kinderen en kleinkinderen het weekend al komen. Alle eerste keren zullen lastig zijn Angela maar je pak de draad goed op en gaat jou ook lukken! Gezellig weekend,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!
    En toch een fijne dag met elkaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een kei met het inkleuren van de stempels Angela, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Morgen een hele fijne dag toegewenst met de kinderen, ga lekker genieten van hun aanwezigheid.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter, mooi ingekleurd
    geniet van je bezoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze digi mooie kaart geworden, morgen al vast een gezelllige dag toegewenst
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie digi en wat prachtig ingekleurd. Ook het DP is heel erg mooi.
    Gezellig dat je kinderen en kleinkinderen morgen langskomen. Geniet ervan.
    Je 1e verjaardag 'alleen' zal best moeilijk zijn, maar ik hoop dat o.a. de kaartjes van je blogvriendinnen je erdoorheen slepen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart. En voor morgen toch een gezellig samenzijn gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een grappig plaatje, zo mooi ingekleurd met deze subtiele kleuren, leuke kaart,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke digi is dit.
    Mooi gekleurd weer zeg, dat gaat je goed af.
    Gezellig samen zijn is altijd fijn, maar dit jaar zal het voor jou extra fijn voelen om je kinderen zo dichtbij je te hebben op je (bijna) jarig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat een gave kaart weer! Ik ben dol op tomtes.
    Ik las gister of eergisteren dat je dinsdag jarig bent, dat ga ik niet meer redden om een verjaardagskaart te sturen (ben dit weekend niet thuis). Ik wens je toch heel veel gezelligheid met degenen die je liefhebt en die jou liefhebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Angela.
    Voor morgen een fijne dag gewenst al zal het anders zijn .
    Wens je sterkte.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met deze leuke digi. Heel mooi ingekleurd.Fijn dat je af en toe weer aan de freubel. Bent en de gezelligheid wat opzoekt bij andere knutselaars.. Je verjaardag zal inderdaad best even moeilijk zijn… fijn dat je kinderen en kleinkinderen langs komen. Gezellig. Bedankt voor je leuke kerstkaart. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even in de vergroting zitten kijken naar die leuke afbeelding Angela. Wat heb je die mooi ingekleurd en bij de kaart die je eromheen gebouwd hebt is alles heel mooi op elkaar afgestemd. Een plaatje. Ik wens je een fijn samenzijn en al zal er soms een herinnering over je wang rollen bedenk dan dat dat gewoon mág.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Grappige en schattige digi ook. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag met je kinderen en kleikinderen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi, wat een grappige gnome! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaaaa..... deze hangt hier te shinen! In het echt uiteraard mooier! Je kleurwerk heb ik even bestudeerd, echt heel mooi.
    Het was vast gezellig met de meute vandaag! Zo'n eerste verjaardag lijkt me vreselijk moeilijk. Constant het gevoel dat er iets niet klopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He is doing a great job painting the ornaments. Very cute card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela