Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 15 december 2022

Kerst met Pimboli

Het is me de afgelopen weken gelukt een aantal digitale stempels in te kleuren en er welgeteld 3 kerstkaarten mee te maken; dankzij de supergave sketch van Creative Sketchy Girls. 
Dit is helaas véél te weinig om iedereen zo'n kaart te kunnen sturen, dus heb ik mijn toevlucht gezocht tot een snellere manier om kerstkaarten te maken..... maar daarover later meer.

De kaart die ik vandaag voor jullie heb, is gemaakt met een Diddl-kleurplaat van internet. 
De sketch is gedraaid én gespiegeld.
Pimboli heb ik ingekleurd met kleurpotloden; FaberCastell Polychromos, Derwent Coloursoft en Caran d'Ache Lumiance.
Voor de liefhebber zijn hier de kleurnummers:
Pimboli:
vacht: FC280
muts en pak: C390-FC172-FC165
mutsrand en pompom: Lum732 (en glitterglue)
Hulst en Dennetakken: C450-FC173-FC174
Bal en Hulstbesjes: C60-PC1081.

Voor deze kaart heb ik hetzelfde DP gebruikt als bij mijn vorige kaart; KaiserCraft - Just Believe. 
De randen van het DP en van de afbeelding en tekst zijn bewerkt met DistressInk WalnutStain.
De houten sterretjes en het lint maken de kaart af.

Challenges:

Gisterenmiddag ben ik naar het Creatief Café van Nelleke geweest. Het was ontzettend gezellig en ongedwongen..... iedereen kon wat meenemen. We waren met zijn vijfen en de een had stiften meegenomen om te kleuren, een ander kleurpotloden. Er werd geknipt, gestempeld en gekleurd en geborduurd. En ondertussen natuurlijk heerlijk bijpraten!
Ontzettend leuk initiatief van Nelleke 🥰.
Voor herhaling vatbaar.

Tot de volgende kaart!

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kerstkaart Angela en wat heb je hem schitterend ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Angela.
    Zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige kaart Angela, en zo mooi ingekleurd! Ik kan me helemaal voorstellen dat het je niet lukt om zo'n kaart te sturen naar iedereen te sturen, wat een werk! Alles past ook perfect bij elkaar! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, wat een schatje!!!! Prachtig gekleurd en een leuke schets! Zo'n lieve kerstkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou deze Pimboli staat bij mij te shinen. Prachtig Angela. Heb ik gelijk een mooi voorbeeld om mijn Pimboli te gaan kleuren... Dank voor je gezelligheid gisteren.
    Groetjes, 'Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitternde kaart en zo mooi ingekleurd...jaja dat is een heel werk.
    Jij bedankt voor je kerstkaart die hier is bezorgd...
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Angela....en wat heb je hem mooi ingekleurd....zo netjes.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart met lieve woorden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pimboli is weer zo'n mooi ingekleurde blikvanger, prachtig hoe je *het licht* van rechts laat komen! Ja wat was het weer gezellig zo samen aan de hobby, heb nu al weer zin in het volgende cafébezoek 🤣.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je die afbeelding prachtig ingekleurd Angela, hij is schattig. Een mooie kerstkaart met die leuke sketch zo gespiegeld.
    Dank je wel voor je lieve , mooie kerstkaart. Er komt er ook één jouw kant op hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar ben ik nog even hihi, gezellig je weer te zien bij 52 WTC Angela.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart in hele mooie kleuren en weer super ingekleurd. Ik heb een van je snellere kaarten ontvangen denk ik, ook heel mooi met de foto er op, ben er blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje met een leuke digi erop.
    Dat was zo te lezen gezellig bij Nelleke. Ik wou bij haar ook reageren maar kreeg telkens een foutmelding. Het gaat weer goed vandaag met Blogger.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, Angela, en wat heb je de digi schitterend ingekleurd. Ik kan me voorstellen dat het jou dit jaar niet lukt om iedereen een eigengemaakte kaart te sturen. Zeker niet zo'n mooie als deze. Dan maak je het volgend jaar maar goed, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart. Leuk zo'n creatief cafe. Helaas is je verjaardagskaart nog niet binnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart !!!!
    En wat een gezelligheid !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje en een erg schattige digi met jouw prachtige kleurwerk! Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog, Angela. Ik hoorde al van Irene dat het zo gezellig was, leuk hoor, hopelijk kunnen dat nog heel vaak doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt. Je hebt Pimboli ook prachtig ingekleurd.
    En ik wil je nog hartelijk bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooie kaart, zo mooi gekleurd! Lief plaatje heb je ervoor genomen.
    Gezellig, zo samen creatief bezig zijn en ondertussen lekker kletsen, doen jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een superleuk kaartje geworden Angela! Prachtig hoe jij kleurt. EN ik heb gezien met hoeveel precisie jij dat doet, dan kan ik me voorstellen dat je ook eens voor gemak kiest.
    Het was zeker heel gezellig bij Nelleke. Ik hoop dat ze vond dat we ons gedragen hebben, dan doet ze het vast nog een keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh, deze is erg lief enmooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk !!!!!
    Mooi gekleurd !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze kaart heb ik gemist wat een mooie! En wat klinkt dat super gezellig zo met zn allen.
    Ik wil je nog bedanken voor je mooie kerstkaart XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is so darn cute Angela. Love it too bits.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a sweet christmas card. Love this litlle Critter. Many thanks for playing along with us at Creative Friday.
    Hugs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ein gesegnetes neues Jahr! Danke für deine Teilnahme bei creative friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela