Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 januari 2020

MHH-challenge 18: Dierenkaart

goede morgen allemaal!

Vandaag start op het MHH-challengeblog een nieuwe challenge.
Het thema is deze maand 
DIEREN.

Ik had al een tijdje geleden een digi uitgeprint met de afbeelding van een kip die niet al te vrolijk kijkt. Het leek me een goed idee om er een beterschapskaartje mee te maken.
Dit is 'm geworden:

De digi is van QKR Stampede en heet Fluffy Chicken.
Het ziekige kipje heb ik ingekleurd met ProMarkers. Op de kaart heb ik alleen cardstock verwerkt.
De achtergrond heb ik glad gehouden en de 2 kleinere stukken heb ik met een embossingmal door de DoubleDo gehaald. De ingekleurde afbeelding heb ik uitgestanst met een stans van Spellbinders en vervolgens een maat groter uit oranje gestanst.

Annemarie&Merit en Daphne hebben ook een voorbeeldkaart voor de challenge gemaakt.
Nieuwsgierig? Hop dan gauw naar het MHH-challengeblog.

Challenges:

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende kaart!
Een heel fijne maandag.

19 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Angela
    Ja ik dit kippetje ook al op het andere blog, zo leuk gemaakt dit kaartje, het kippetje is echt een eyecatcher!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al kijkt hij sip vind ik jouw kippetje een leukerd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor de nieuwe en leuke challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Hopelijk wordt de ontvanger hiervan wel wat beterder
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor je deelname bij 2Sistersontehblog!
      Groetjes Caroline DT

      Verwijderen
  5. Je hebt er een superleuke beterschapskaart van gemaakt Angela, dit ziekig kipje is er echt perfect voor,schitterend. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met de kip
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, ze kijkt ook echt héél ziekjes,het kipje, zielig hoor😉.
    Je maakte je kaart in vrolijke kleurtjes, ik denk dat je met deze kaart iemand zo op kan vrolijken.
    Heel leuk thema, er gaan vast veel mensen meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele leuke beterschapskaart Angela heel mooi dezesippe kip. Prachtg ingekleurd en erg leuk samengesteld met de mooi achtergrond die zo leuk gemaakt hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een heerlijke vrolijke kleuren heb je gebruikt Angela, mooie kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aahh wat kijkt de kip droevig.
    Mooi kleur gebruik, ik hou ervan:)
    Fijne avond verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah gossie wat een sip kipje.
    Maar wel een mooie kaart is het geworden, super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met de zielige kip. Die kijkt echt niet blij en het zijn nog wel zo'n vrolijke kleuren. Heel leuk! groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk voelt deze kip zich weer snel kiplekker, hij kijkt zo zielig. Misschien kippensoep eten? LOL..
    Een mooie kaart in vrolijke kleurtjes en gaaf die geëmboste achtergronden, vooral dat gaas erbij Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh, hoop dat ze zich weer snel kiplekker voelt :) Miranda en ik hadden dezelfde gedachte zie ik, hihihi.
    Een mooie beterschapskaart!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this gorgeous creation Angela. Awesome layout sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kip ziet er inderdaad een beetje pips uit.
    Leuk idee om er een beterschapskaartje mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke beterschapskaart Angela.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela