Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 19 januari 2020

B van Betonwagen

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag de kaart zien met de digi die ik ingekleurd heb tijdens mijn kletseldate met GerJanne afgelopen woensdag.


Het is een verjaardagkaart geworden. Ik denk dat ik 'm ga gebruiken voor een jarige Kanjer (Post voor Kanjers).
De digi is van Beccy's Place en komt uit de set 'The Long Haul Set'. Deze set bestaat uit een drietal auto's en ik heb gekozen voor de betonwagen. Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze een kaart met een B..... dus laat ik deze kaart meedoen aan hun B-challenge.
GerJanne en ik zijn aan het kleuren geweest met alcoholmarkers en hebben allebei de sketch van Cheerful Sketches gebruikt voor de kaart. Zowel het achtergrondpapier als het hartjespapier komen uit de voorraad van GerJanne. Het gele touwgaas en de brads komen uit mijn eigen voorraad.
De tekst heb ik gemaakt in de software van de Silhouette (naar idee van MFT).

Challenges:

Dat was het weer voor vandaag.
Allemaal een heel fijne zondag en graag tot een volgende kaart!

18 opmerkingen:

  1. Het is een super kaartje, erg leuk met die betonwagen. En die kanjers zullen daar zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een héél aparte stempel en een héél aparte B voor de challenge bij K&K, dáár zal een stoer kanjertje vast mee in zijn nopjes zijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt met de betonwagen, daar zal een kanjer vast heel blij mee zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Mooie stoere kaart voor een Kanjer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk bedacht!!
    Beton wagen, goed gevonden ik.
    De sketch is leuk hé?!
    Dat hartjes papier heb ik ook, volgens mij kochten GerJanne een ik ooit hetzelfde papier pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gevonden de B van betonwagen!
    Heel vrolijk kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en digi set, mooi gekleurd!
    Jij ook een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gekleurd en wat een gave kaart, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart voor een Kanjer, Angela.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart heb je gemaakt voor Post voor Kanjes, je moet er maar opkomen om een betonwagen te gebruiken voor onze challenge met een B. Hier zal vast een kindje heel erg blij mee zijn. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart Angela, heel leuk en origineel voor de lopende B-challenge! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous colouring Angela, you've done a great job on the truck! Love your choice of green and red. The background paper is lovely, the little hearts are so sweet and the bright colours are perfect for a birthday card.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Angela, leuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches....

    fijne zondag, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, stoere kaart! En goed gevonden met de letter B.
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela