Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 6 februari 2020

Reminder MHH-challenge 18: Dierenkaart

Als je aan een dierenkaart denkt dan denk je waarschijnlijk niet gelijk aan een condoleancekaart.
Ik had de afgelopen maand maar liefst 3 condoleancekaarten nodig.

Eén er van laat ik jullie vandaag zien als reminder van de lopende challenge bij MHH.
Het is een vlinderkaart geworden.
De tekst heb ik ooit eens ergens gezien en op mijn pc opgeslagen.
Hop ff naar het challengeblog om te zien welke schitterende kaarten Carla en Petra gemaakt hebben voor de challenge.

Dit was het voorlopig weer.
Allemaal een heel fijne dag en graag tot de volgende kaart.

19 opmerkingen:

  1. ik gebruik vaak vlinders op een rouwkaartje, deze is heel mooi en een prachtige tekst ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tekst op je prachtige kaart!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch is het een mooie stemmige kaart geworden Angela. Mooi met dat donkere sierlijke frame rond de tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, dat is veel in één maand zeg. Vlinders kunnen goed op een condoleancekaart, mooi is deze Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd vervelend deze soort kaarten maar ik maak ze dan ook graag zelf.
    Mooi geworden
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Angela
    Mooie stijlvolle condoleancekaart heb je gemaakt!
    De tekst spreekt me ook erg aan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vlinders zijn ook dieren, dus waarom niet een condoleancekaart voor de uitdaging... Het is een prachtige, stijlvolle kaart, Angela.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd naar als je er ineens zoveel nodig hebt kort op elkaar. Maar je kaart is wel erg mooi en zal ok vast troost bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige stijlvolle condoleance kaart gemaakt. Leuk met de vlinders en een mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a gorgeous creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tekst is prachtig, goed dat je die meteen opgeslagen hebt toen je die tegen kwam, nu kon je het goed gebruiken.
    En vlinder is ook een dier, dus kan prima voor de challenge, vind ik.
    Ik vind het altijd lastig om een condoleance kaart te linken bij een challenge, maar dat slaat nergens op natuurlijk.
    Wit zwart past goed bij zo'n soort kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit Angela.....heel erg mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, ik heb je uitdaging opgeschreven, eens kijken wat ik kan doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie troostrijke kaart heb je gemaakt Angela.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie originele condoleance kaart Angela. Helaas hebben we deze zo af en toe nodig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via deze weg.....
    Heel erg bedankt voor de mooie, lieve kaart die ik kreeg voor mijn 50ste verjaardag!!
    Echte post is zoveel leuker, ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela