Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 mei 2019

MHH-challenge 10 - 1-3-5

Vandaag begint alweer de 10e challenge hier op mijn blog.
Toen ik me bedacht dat ik mijn voorraad hobbyspulletjes dmv een challenge wilde gaan uitdunnen, had ik niet gedacht dat het zo zou aanslaan. Elke challenge zijn er een behoorlijk aantal deelnemers, waar ik heel blij mee ben.
Als blijk van waardering gaan er deze challenge twee prijzen uit 😊.

De Poppy Meadow set van IndigoBlu is voor de eerste winnaar.

En de Flop Card Die van My Favorite Things is voor winnaar nummer 2.

Om voor deze prijs in aanmerking te komen moet je volger zijn van dit blog.

En dan nu het thema voor deze challenge:
1-3-5
Hoe je het invult, mag je helemaal zelf weten. Als het maar duidelijk zichtbaar is en graag een uitleg van je 1-3-5.

Ook deze challenge hebben gastdesigners een voorbeeldkaart gemaakt.... en wát voor één!

Irene heeft deze schattige kaart gemaakt:
 1 stempel - 3 puffy stickers - 5 filmdiaraampjes.
Geweldig!

Van Nicolette's hand is deze schitterende kaart:
1 tekst - 3 designpapier - 5 mallen.
Prachtig!

Jullie zien dat je ook met dit thema alle kanten weer uitkunt.
De challenge duurt tot en met 15 juni 23.55 uur.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van maken...... heel veel succes.

Een heel fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer.


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en wat en gave prijzen geef je weg! De voorbeeldkaarten zijn heel verschillend. Leuk te zien wat er allemaal mogelijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en mooie GDT kaarten!
    Fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie prijzen weer Angela, leuk om te zien dat Nicolette iets totaal anders heeft gemaakt als gastdesigner en dank je wel voor mijn plekje, altijd leuk!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge en wat een leuke gast-designer kaarten dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Angela
    Mooie voorbeeldkaarten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous creations from the DT.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Angela dat ik gd mocht zijn. Leuke challenge.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk.
    Natuurlijk heb je veel deelnemers steeds, want je verzint ook heke leuke challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke challenge, Angela!
    Hoe verzin je het toch telkens weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Angela, wat een leuke challenge heb je weer bedacht deze keer. Zo leuk dat er steeds zo veel deenemers zijn. Maar je hebt dan ook leuke thema's, mooie prijzen en er zijn niet zo heel veel echte Nederlandse challengeblogs. Dus extra leuk.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt...top!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Complimenten voor de mooie challenge en voorbeeldkaartjes !!
    Een hele fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit leuk bedacht Angela, alhoewel ik moet bekennen dat ik het best lastig vond. Het is me toch gelukt om een kaart te maken, hij staat erbij. Mooie voorbeelden zijn er ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela