Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 3 mei 2019

Eva

Martin en ik hebben heerlijk genoten van Caspers logeerpartijtje.
Als je de kleinkinderen niet wekelijks ziet, merk je dat ze op deze leeftijd ontzettend snel veranderen; qua uiterlijk maar ook qua doen en laten. Casper is een heerlijke wijsneus en heeft oma geleerd hoe je in de supermarkt een fles sinaasappelsap moest vullen; geweldig toch?!

Inmiddels is de rust weergekeerd en zijn we (in een heel stil huis) overgegaan tot de orde van de dag.
Afgelopen maandag was Eva, de dochter van mijn zus jarig..... en daar moest natuurlijk een kaartje naar toe.



Ik ben weer heerlijk aan het stoeien geweest met mijn Silhouette.
Het patroon is van Cards2LoveBestanden.
Voor de afwerking heb ik liquid pearls gebruikt; koperkleur en transparant.

Denken jullie nog aan de vlinderchallenge?
Je kunt nog tot en met 15 mei deelnemen.

Alvast een heel fijn weekeinde gewenst en graag tot een volgende kaart!

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor Eva gemaakt. En wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben van de kleine man. Zal wel weer stil zijn in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Eva gemaakt. Mooi het geëmboste gedeelte onder aan de kaart met de klein flapjes.
    Het is inderdaad heel herkenbaar, dat de kleinkinderen op jonge leeftijd zo snel veranderen. Het is altijd weer een genot als ze komen. Het lijkt ook wel dat ze tegenwoordig op steeds jongere leeftijd wijzer worden.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BEAUTIFUL creation Angela!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh héérlijk dat bijdehante manneke!
    Schattige kaart voor Eva met die
    prachtige schulprand!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Eva en wat leuk dat je zo genoten hebt van dat kleine mannetje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met een mooie Schulp rand,dat is weer wennen nu de kleinzoon weer naar huis is,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zo in het wit en dan alleen een gekleurd plaatje! Heel mooi met de geschulpte rand
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a gorgeous card you have made for Eva. So glad you both had a nice time with Casper. We realize how old we are getting when you have little ones around to chase after & the noise level.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat hoort ook zo, dat je als opa en oma geniet van de kleinkinderen.
    Heerlijk toch?!!
    Een ja, je kan zomaar ineens wat van de Kinderen leren.

    Ik vind je kaart erg mooi.
    Rustig maar toch veel details.
    Ik heb vanmiddag een kaart gemaakt voor de vlinder challenge, komt morgen of zondag op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie, elegante kaart voor je nichtje. Fijn om zo lekker te genieten van jullie kleinzonen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, ik zie jullie al helemaal staan daar in de supermarkt!
    Je kaart is prachtig met zo'n lief plaatje erop!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart. En leuk dat het zo gezellig met de kleinkinderen was.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig om zo te genieten van de kleinkinderen Angela en Casper natuurlijk helemaal trots dat hij oma wat geleerd heeft..heerlijk.
    Ik vind je kaart een plaatje. Heel fijntjes en heel lief met dat lieve kiekeboe spelende konijntje, móói.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart!! Zag mijn klaart hieronder, zie commentaar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela