Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 17 mei 2019

Henny en Hans

Gisteren was het de trouwdag van mijn broer en zijn vrouw..... en daar moest natuurlijk een kaartje naar toe. Het is een kaart geworden waarvan de beschrijving HIER op het blog van 'Beccy's Place' te vinden is.
Ik ben begonnen met de kaart uit wit glad cardstock te snijden en vouwen.
Daarna heb ik de voorkant, de binnenkant en het inlegvel met een (verschillende) achtergrondstempel bestempeld met zwarte Versafine.
Vervolgens heb ik mijn pigmentinkt erbij gepakt en heb het cardstock met de bit&pieces stempeltjes van Crealies met verschillende kleuren bestempeld.
Heb er daarna clear embossingpoeder overheen gestrooid en behandeld met een heatgun.
Vervolgens de 'love Owls' digi van Beccy's Place 2x uitgeprint.
1x klein voor de binnenkant
 1x groot voor de voorkant.
Ik heb ervoor gekozen om de stempels niet te kleuren, omdat ik het dan allemaal wel heel bont vond. Bovendien vind ik dat nu én de uiltjes én de achtergrond beter tot hun recht komen.
Als laatste heb ik de binnenkant in de basiskaart en de voorkant op de basiskaart geplakt.
Beccy legt in haar tutorial heel duidelijk uit hoe je dit het beste kunt doen.
Het bruidspaar was heel blij met de kaart.... en daar doen we het voor; toch!

Deze kaart wil ik laten meedoen bij de meichallenge van Beccy's Place.

Dat was het weer.... morgen ben ik er weer met de bekendmaking van de winnaar en toppers van de vlinderchallenge.
Graag tot dan en een heel fijne vrijdag gewenst.

26 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    wat een lieve kaart met een leuke techniek! Die ga ik onthouden, want ik heb inkt en dat clear embossingpoeder. Ben benieuwd naar het effect.
    Goed idee om de digi niet in te kleuren. Dan waren de uiltjes vast weggevallen tegen de bonte achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super sweet owls. Love card design.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met die stempels .
    Mooi modelletje .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Leuk dit kaartje mooi dp en inderdaad ongekleurd stempelafdrukje komt goed uit op deze kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo met de uiltjes ongekleurd, zoals je zegt de achtergrond is al druk genoeg. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je een fantastisch toffe achtergrond gemaakt voor je kaart! helemaal top!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje Angela! Dit model is echt gaaf, heb hem ooit zelf ook eens gemaakt, super leuk hoe je het papier zelf bestempeld hebt. Het is een mooi geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een gave achtergrond heb je gemaakt!..is ook een heel leuk model wat je gemaakt hebt,
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so gorgeous Angela, colourful & full of fun.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke originele kaart heb je met je zelf bestempelde kaartkarton gemaakt. Heel kleurrijk, en dan vallen de uiltjes ongekleurd inderdaad beter op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje! En heel slim om de afdrukjes niet in te kleuren, vind het echt super zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gaaf stempelwerk op je kaart !
    Kleuren ook top!
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk met al die vrolijke kleurtjes!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een vrolijk gekleurde kaart , leuk dat je zo ook je eigen dp maakt
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een ontzettend mooie kaart heb je voor ze gemaakt.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf gedaan. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie vrolijke kaart in een leuk model! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super vrolijk kaartje is dit Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi fleurig effect geeft je zelf gemaakt design papier. Leverde vast wel vieze vingers op 😄. Mooi om inderdaad de uiltjes dan niet te kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha wat denk je ;)... ik heb handschoenen aangehad.

      Verwijderen
  20. Wat een toffe kaart vind hem heel apart!! Ook ik vind het en goede keuze om de uiltjes zo te laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart hoor, mooie techniek!!
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You've done a lovely job creating this card Angela, it's fabulous! The colours are all lovely and bright and the patterns are wonderful. Great decision to leave the image uncoloured, I agree that it stands out more against the colourful background. Wonderful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela