Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 27 april 2019

Marjan

Vandaag is het - behalve de verjaardag van onze koning - ook de verjaardag van Marjan en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb uit de serie 'Smooth Seas' van Beccy's Place de meeuw gebruikt en deze met Aladine inkt (wit) op kraft-cardstock gestempeld. Aladine is een langzaamdrogende inkt en leent zich goed voor heatembossing.
Omdat ik witte inkt gebruikt had, dacht ik clear embossingpoeder te kunnen gebruiken. Dat was misgedacht. Op kraft komt het dan niet helemaal tot zijn recht. Dus bij poging 2 heb ik witte embossingpoeder over de witte inkt gestrooid en dat ging beter.

Deze kaart wil ik graag laten meedoen bij Beccy's Place. Beccy heeft elke maand een optioneel thema en dat is deze maand 'bingo' en het leek mij wel leuk om dit in de kaart te verwerken. Ook nu bleek weer dat goed lezen een kunst is. Ik heb Kraft-Favoriete Kleur-Embossing gebruikt....... maar deze staan niet in rechte lijn op de bingokaart; ben ik blij dat het thema optioneel is. Aan de verplichting om een (digitale) stempel te gebruiken voldoe ik gelukkig wel hahaha.

Dat was het voorlopig weer.
Nadat Floris begin deze maand 2 nachtjes bij ons geslapen heeft, is het morgen de beurt aan Casper.
Dat wordt weer genieten 😃.
Een fijne Koningsdag gewenst en tot later.

17 opmerkingen:

  1. Mooi die witte stempel op kraft!!! Ik ga de inkt op mijn bpverlanglijstjevzetten ;-)
    Veel plezier met Casper!!! Heerlijk, kleinkinderen!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en lekker genieten van het weekend!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geeft dat een mooi effect met witte inkt op kraft. Prachtig kaartje!
    Veel plezier met de logeetjes.
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, dat wit op je kaart.
    leuk gedaan.
    Geniet van het weekend.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart Angela geeft een prachtig effect het wit op kraft. Veel plezier met Casper.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Angela, leuke stempel op Kraft, die blauwe kleur maakt de kaart extra leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this card Angela, the white embossing looks so good on kraft card stock. You did a great job with the design, I really like the addition of the circles and die cut frames. The teal card stock coordinates beautifully with the white and kraft. Lovely.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, love the image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! EN leuk dat je je niet uit het veld slaan als het even niet lukt. En lachen met dat lezen van het bingorijtje...
    Veel plezier met Casper. Zal wel heel erg genieten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie kleuren-combinatie gekozen op deze kaart Angela. Ik ben dol op zee-thema's dus dat zit ook wel goed hier. Leuk idee om de stempel in wit te stempelen én embossen, dat geeft op dat kraft een gaaf effect vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is awesome Angela. Sorry I haven't been about, just got back from the Lake District.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. such an amazing card, I love your design!
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor.
    Haha, overkomt mij ook, lezen is ook een vak zeg ik dan.
    Ik lees tegenwoordig 3 keer, als ik aan een challenge mee ga doen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige kaart, ik ben er heel blij mee Angela!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela