Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 6 april 2019

Reminder MHH-challenge 8 - Twee kleuren

De twee-kleuren-challenge loopt nu bijna 2 weken dus is het tijd voor een reminder.
Ook deze keer (nog) geen kaart van mij.
De afgelopen weken kom ik (naast de verjaardagskaarten) niet aan kaarten maken toe. Normaal gesproken is het vaak de verzorging van Martin waar ik veel tijd aan kwijt ben, maar deze keer had het een hele leuke reden.
Floris van anderhalf heeft 2 nachtjes bij opa en oma geslapen. Dat hield wel in dat het huis peuterproof moest zijn (wat het normaal gesproken absoluut niet is). Stekkerdozen moesten opgeruimd, stopcontacten afgedicht met beschermplaatjes enz. enz. Ook het kleine kamertje moest omgeturnd worden van kleuterkamertje naar peuterkamertje. Het bed van Casper werd op zijn kant gezet en naar een andere slaapkamer geschoven, zodat het campingbedje van Floris er kon staan. Extra thuiszorg en zuslief ingeschakeld..... en de logeerpartij kon beginnen.
Maandag heb ik Floris van de crèche opgehaald in de bus (wat voor hem de eerste keer was.... en hij vond het prachtig) en woensdagavond heb ik hem 'bedklaar' weer afgeleverd.
Het waren écht dagen met gouden randjes. Floris is een heerlijk ondernemend manneke en razendsnel. Voor je het weet is hij overal opgeklommen en heeft hij van alles overhoop gehaald. In de kamer had ik een campingbedje staan dat als box dienst deed.... daar kon ik hem ff parkeren als ik moest koken... en dat vond meneer prima. Hij kan zich geweldig goed zelf vermaken en kletst tijdens het spelen honderd uit. Zo gaaf!
Zijn grotere broer vond het echter maar niks dat Floris mocht logeren en gaf direct aan dat hij 'morgen' bij opa en oma ging logeren. Dus dan schuiven we het campingbedje weer naar zolder en Caspers bed weer het kleine kamertje in 😄.

Het is ff schakelen, maar we zijn weer overgegaan tot de orde van de dag.
En dat is vandaag de reminder!
Gelukkig hebben de winnaar en toppers van challenge 6 allemaal een kaart gemaakt en de laatste 4 wil ik jullie vandaag laten zien:

Ans heeft deze schitterende verjaardagskaart gemaakt met de kleuren geel-roze

Deze prachtige kaart is gemaakt door GerJanne en zij heeft de kleuren limoengroen-rood gebruikt.

Van Tina is deze schitterende bloemenkaart van blauw-geel.

Tot slot heb ik deze prachtige felicitatiekaart van Wilma om jullie te laten zien.
Wilma heeft blauw gecombineerd met goud.

Dames heel erg bedankt voor jullie bijdrages.

De challenge duurt nog tot en met 15 april 23.55 uur en jullie kunnen de kaart HIER linken.
Veel succes!

Rest mij jullie een heel fijn weekeinde te wensen en hopelijk tot gauw!

7 opmerkingen:

  1. Het is zo leuk die kleintjes ik heb zelf ook een kleindochter van anderhalf en is zo'n schat, maar ze beginnen ook steeds meer te ontdekken hè op die leeftijd! Snap dat het bij jullie wat organisatie vergt, maar je word ook blij van dat kleine grut!
    Mooie reminders heb je om te laten zien van de winnaars vorige challenge. Goed weekend Angela,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogpost Angela en ondanks het re-arrangen van het eea een groot feest zo te lezen!! Ik mag er in mei weer aan geloven want dan komen the girls een weekje deze kant op - happy me!!! Zoe heeft nog geen dag in een box gezeten (zie je daar NIET, hoe bestaat het???) en is ongelooflijk ondernemend en nergens bang voor dus ik denk dat ik deze keer maar helemaal niets meer "veilig" maak en opruim want dan zit ik in een minimalistische kamer whahha!!
    Leuke reminders, mijn kaartjes komen er aan!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk maar vermoeiend zo'n logeerpartijtje van een peuter. Straks krijg ik hier ook de kleinkids die een nachtje blijven logeren, maar die zijn al ouder, maar niet minder vermoeiender ;)
    Mooie voorbeeldkaartjes hebben de dames gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, dit klinkt als heel veel drukte, maar wel heel veel leuke drukte.
    Ik zie het voor me, jij schuiven met die bedden, hihi.
    Dat Lijkt mij zó leuk aan opa en oma zijn , dat je mag genieten van de Kinderen.
    Wel veel geregel, maar de gezellige dagen maakte het goed zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt leuk en ook herkenbaar! Maar heerlijk hoor, dit zijn van die dagen die je nooit meer vergeet!
    Mooie kaarten hebben de dames gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really gorgeous creations girls.
    Hugs
    Cathy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zo'n logeerpartijtje en zo leuk dat Casper ook graag bij Opa en Oma wil komen logeren, echt genieten!!
    Leuke reminder kaarten!
    Fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela