Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 27 maart 2019

Annemarie

Het regent jarigen in maart 😉.
Vandaag mag Annemarie een kaarsje méér uitblazen.
En nee ik heb niet nóg een kaarsjestaart gemaakt.
Het is alom bekend dat Annemarie (en Merit) fan zijn van de Beestenboel van Eline.
Dus heb ik een toepasselijk kaartje voor Annemarie gemaakt met het schattige vosje.
Helaas is ook deze foto ietwat donker uitgevallen....

Ik heb de sketch van CheerfulSketches van deze maand gebruikt. 
Het designpapier komt weer uit een oude paperpad; deze keer is het Basic Grey - Euphoria. Alle randen zijn bewerkt met Walnut Stain DistressInk.
De tekst is dezelfde als die ik gebruikt heb voor Irene's kaart en vond ik ook bij deze kaart wel leuk staan icm het vosje. De grasborder heb ik voorzien van wat knoopjes/bloemetjes.

Nu lees ik net bij de reacties op Irene's kaart voor Annemarie dat ze ziek is...... dat is ontzettend sneu zeg, ziek zijn op je verjaardag😢. Wél een reden om je dubbel te laten verwennen! Hoop dat je snel opknapt en alsnog je verjaardag kunt vieren! Beterschap!.

Annemarie's kaart laat ik meedoen aan de maartchallenge bij CheerfulSketches.

Dat was het voorlopig weer even.
Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en heel graag tot een volgende kaart.

29 opmerkingen:

  1. Het is echt heel sneu dat de jarige Annemarie met grieo in bed ligt maar jouw schattige vosje zal deze Eline-diertjes-fan vast een opkikkertje bezorgen Angela! Ook hier is Hoera weer zo gaaf en de sketch is heel goed herkenbaar met al die mooie papiertjes!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor de jarige ,Angela.
    wel jammer dat ze ziek is op haar verjaardag.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor Annemarie en leuk om in haar stijl te blijven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje voor Annemarie. En wel heel sneu ja, ziek op je verjaardag...Ik was ziek op mijn 10e verjaardag...dat vergeet je nooit meer ;-)
    Hopelijk kikkert ze op van de gezellige verjaardagspost en wordt ze goed verwend.
    Heel leuke uitwerking van de sketch, mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker sneu dat ze juist nu ziek is, de kaart is prachtig!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik las het ook! maar deze kaart zal haar vast wel wat opfleuren. Hij is erg leuk! De sketch is goed bruikbaar, ik heb er mijn kaartje voor Irene mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige verjaardagskaart voor mams, helemaal super met het schattige vosje. Hij staat hier te pronken in de kast tussen alle andere kaartjes, het ziet er hier gezellig uit! Namens mams ook super bedankt voor het lieve verjaardagskaartje, ze ligt inderdaad helaas op bed met griep dus haar feestje kon vandaag niet doorgaan. Gelukkig fleurt ze inderdaad wel op van alle lieve verjaardagspost!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute Angela, it is a shame she is poorly on her birthday. I wish her better soon.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtige persoonlijke kaarten gemaakt Angela voor de jarige Irene en Annemarie. Ik las ook dat Annemarie ziek is niet zo'n goeie timing hè! dat gaat ze vast wel later vieren..het is wat het is, maar nooit leuk.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart geworden , leuk dat vosje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die tekst was ook zo leuk gemaakt, die moest je natuurlijk nog eens gebruiken.
    Ook dit is weer een hele Leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik probeerde gisteren al een reactie te plaatsen maar kreeg steeds foutmelding....nieuwe poging; superleuk kaartje voor de zieke Annemarie...jarig zijn op je verjaardag, zou niet mogen! Fijne dag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend lief van jou dat je het zo persoonlijk maakt dat geeft net iets meer voor de ontvanger. Het is een dot van een kaart geworden een feestje om te krijgen.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke en lieve kaart!!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige verjaardagskaart en wat een superleuke tekst!!! Heb je die zelf gemaakt ? Ik ga het eens proberen......
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaarten Angela heb je voor Irene en Annemarie gemaakt. Leuk om wat te experimenteren . Het is geweldig goed gelukt. Mooi model kaart heb je voor Irene gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart voor Annemarie! Dat zal haar opfleuren! Enig dat vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje voor Annemarie, het papier herken ik nog wel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a pretty card. I love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje heb je voor onze challenge bij Cheerful Sketches gemaakt Angela, bedankt voor het meedoen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je voor Annemarie gemaakt.Leuk met het vosje.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kaartje heb je voor Annemarie gemaakt, Angela. Zal zij best waarderen om zelf een kaartje met 1 van haar favoriete diertjes te krijgen.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Setches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie fleurige kaart maakte je met het vosje. Ook je taart-kaart voor Irene is mooi geworden. Ik kwam je naam regelmatig tegen op allerlei blogs dus ik dacht ik ga ook een kijkje nemen. Ik ben gelijk volger geworden dan mis ik je mooie creatie's niet meer.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje! Leuk dat vosje en mooie kleurencombi.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi verjaardagskaartje! Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig vrolijk kaartje voor Annemarie!
    Helemaal in hun stijl:)
    Mooi ook weer de hoera tekst erop, geeft een leuk effect.
    Je taart kaart voor Irene is ook al zo mooi.
    Heel leuk gedaan Angela!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela