Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 6 maart 2019

2e Reminder MHH-challenge 7: Bloemenafbeelding!

Tijd voor een reminder voor de lopende challenge 'Bloemenafbeelding'.

Vandaag is een oud-collega van manlief jarig.
Normaal gesproken stuur ik geen kaarten naar (oud)collega's, maar sommige mensen hebben een speciaal plekje in je hart. Zo ook Caroline en daarom is dit kaartje richting Goor gegaan:

De kaart is weer gemaakt in de software van de Silhouette met de print&cut functie.
Het patroon is weer van Cards2LoveBestanden.

De challenge duurt nog tot en met 15 maart a.s. 23.55 uur.
Jullie kunnen je inzendingen HIER linken.
Heel veel succes!

Allemaal een heel fijne en zonnige woensdag gewenst en graag tot een volgende kaart.


11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart Angela!!!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Angela. En ook de kaart voor Casper is lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Angela! En ja, sommige mensen hebben een bijzonder plekje in je hart en verdienen een mooi kaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en zo lief van jullie.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Angela. Sommige collega’s ben je blij dat je ze nooit meer ziet en andere blijven voor altijd in je hart.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een BJOETIE van een kaart, Angela, mooi kleuren ook!! Twee van mijn inmiddels met pensioen zijnde collega's zie ik nog. Als ik zelf ook stop zal ik ze blijven zien, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, de kleuren én bloemen zijn erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beauty Angela, I am sure it was loved.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Angela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooie kaart is dit volgens mij is hij met laagjes\groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela