Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 26 maart 2019

Irene

Vandaag is het de verjaardag van Irene..... zoals velen van jullie weten 😄.
Ik wilde dit jaar een écht feestelijke kaart voor haar maken, omdat ik vorig jaar een (in mijn ogen) zeer matige kaart gestuurd had.....oorzaak inspiratiedip!

Ik heb mijn grote vriend Cameo weer eens aangeslingerd en ben aan het experimenteren gegaan.
Dit is er uiteindelijk uitgerold:
Een WiperCard - ontworpen door Lori Whitlock

Hier is de kaart gesloten.

Hier is de kaart half geopend.

Hier is de kaart geheel geopend.

Uiteraard heb ik een ietsie pietsie gesleuteld aan het bestand.
Op de taart stonden 3 kaarsen...... maar Irene heeft meer kaarsjes nodig op de taart en die passen er niet op😉. Dus heb ik er cijferkaarsjes van gemaakt.
Ook heb ik de oorspronkelijke tekst weggelaten en zelf alle tekst in de software van de Silhouette gemaakt. Het woord HOERA! heb ik 6x gekopiëerd en telkens de transparantie van het woord met 15% verhoogd, zodat het bovenste HOERA! een transparantie had van 90%. Vond dit wel een leuk effect geven.
Het designpapier komt uit een oude paperpad van Authentique 'Infused' en vond ik perfect passen bij de kaart.
Gelukkig was de kaart op tijd én was Irene er blij mee...... en daar doen we het toch voor😍.
Irene, ik hoop dat je gigantisch veel kaarten ontvangen hebt én dat je een leuke verjaardag gehad hebt.

Dat was het voor vandaag.
Morgen ben ik er al weer met wéér een verjaardag van een blogmaatje!
Tot dan!

14 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart is het Angela, en hoe je dat hebt gedaan met die hoera is ook erg leuk
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor Irene!
    Leuk model.
    Ook mooi opgelost met de kaarsjes😉.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart .
    dat hoera viel mij meteen op, dat heb je goed bedacht zeg.
    Het model is ook erg leuk, ik hou daar van, van die aparte modellen.
    Ik moest lachen om je opmerking over de kaarsjes, heb je goed opgelost op deze manier.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super geweldig fantastisch Angela en ik ben er super blij mee én méér nu ik hier lees wat je allemaal hebt uitgevogeld om dit resultaat te komen!
    Er is nog 1 kaart onderweg volgens de post-app, daarna maak ik een foto van de berg post en zal die op mijn blog laten zien bij de kaart voor al wéér een maart-jarige!
    Liefs, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende verjaardagskaart! Heel leuk gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie verjaardagskaart voor de jarige Irene, heb je gemaakt Angela.
    Grappig zo.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor Irene gemaakt. Leuk model ook. Knap van je hoe je dat allemaal hebt verander met de Silhouette. Daar ben je dan toch ook een tijdje mee zoet geweest. Is denk niet één, twee, drie gedaan. Leuk ook dat je haar naam en de leeftijd in kaarsjes hebt gemaakt. Prachtig geheel zo.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk en feestelijk kaartje heb je gemaakt voor Irene, super goed gelukt!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor Irene!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave kaart, Angela! Leuk met die cijferkaarsjes op de taart en dat verloop in kleuren met hoera: top!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zou er zo een hap van nemen, mooie kaart hoor!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela