Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 3 juni 2019

Anja

Vandaag is het de verjaardag van mijn hobbyjournaalmaatje Anja.
Deze kaart is afgelopen vrijdag richting Hasselt gegaan:
De digi is van Beccy's Place. Omdat het kleuren op dit moment niet zo wil lukken, heb ik de gekleurde versie gebruikt..... dat is zo handig met die digi's van Beccy's Place.
De tekst heb ik met mijn grote vriend Cameo gemaakt en verhoogd opgeplakt.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de juni challenge bij Beccy's Place.
Dat was het weer voor vandaag.
Donderdag ben ik er weer met de reminder van de 1-3-5 challenge.
Graag tot dan en een heel fijne dag gewenst.

18 opmerkingen:

  1. Mooi met die Champagnefles met glazen ! Ook eens leuk een makkelijke kaart zonder te kleuren ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de champagne . vervelend als het in kleuren je niet lukt lukt op dit moment .
    Maar gelukkig heb je toch een oplossing gevonden. Makkelijk toch. Groetjes, Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just wonderful.
    Love your card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi feestelijk kaartje.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er feestelijk uit!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angela, mooie kleuren,leuke teksten en ook de afbeelding is erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angela,
      wat leuk dat ik ook een van deze prachtige kaarten,van jou mocht ontvangen, ben er heel blij mee dankjewel,
      Ansx

      Verwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Angela! En weet je dat ik daar nog nooit aan gedacht heb, om de gekleurde versie te gebruiken? Dom he?? Ik gebruik ze als voorbeeld om te kleuren...hahahaha, ik lach mezelf even uit. Dank je voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Angela.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi hoi Angela
    Mooi feestelijk kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Angela. Mooie warme kleuren heb je gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een topkaartje, Angela! Mooie kleuren bij de digi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou zeg.
    Inderdaad handig, om een gekleurde versie te gebruiken, soms lukt het gewoon even niet, dan pak je wat anders een maak je toch een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig Angela...ik heb het ook wel gedaan hoor met de gekleurde versie, kan best hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Komt spuit elf nog een ... drukke week gehad en weinig tijd om te bloggen. Wat een mooie feestelijk kaart, Angela! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Angela, zo handig om de gekleurde digi te gebruiken. Tekst is leuk gemaakt, mooi lettertype.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I'm sure your friend is going to love this card Angela, it's a wonderful design. I really like your choice of card stock, the three solid colours coordinate beautifully and the addition of the embossing adds lots of great texture. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela