Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 6 juni 2019

Reminder MHH-challenge 10 - 1-3-5

We zijn halverwege de challenge en dus is het tijd voor een reminder.
De kaarten voor deze reminder zijn gemaakt door Annie en Caroline.

Annie heeft deze schitterende kaart en kleine nijlpaardballerina's gemaakt:
1 tekst - 3 spotlights met ballerina's - 5 designpapiertjes.
Prachtig!

Caroline heeft deze geweldig mooie vintagekaart gemaakt: 
1 afbeelding - 3 bloemetjes - 5 pareltjes.
Schitterend!

Dames heel erg bedankt voor jullie GD-bijdrages!

Jullie kunnen nog tot en met 15 juni 23.55 uur je 1-3-5 kaart inzenden. 
Jullie inzending kunnen jullie HIER linken.
Succes!

Dat was het voorlopig weer even.
Allemaal een heel fijne dag gewenst en graag tot een volgende kaart!

13 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeeldjes dames !
    Ik heb een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke reminder dames!
    Heb mijn kaartje geplaatst .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaartjes Angela.
    Nog bedankt voor de mooie kaart voor mijn verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie reminder kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten zijn dit...die dansende nijlpaardjes zijn zo schattig! De vintagekaarten zijn voor Caroline een makkie!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Angela,
    mooi zijn deze voorbeeldkaartjes van de leuke challenge
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Angela,
    je hebt weer mooi kaarten van de gastdesigners! Mijn kaartje is klaar en plaats ik binnenkort. Eerst nog wat DT werkjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie voorbeeldkaarten! Ach zo lief die schattige nijlpaardjes, en die vlek erachter ook zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige voorbeeldkaartjes. Wat zijn de nijlpaardjes leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al wel een voorbeeldkaart gemaakt maar doe toch nog even mee met de challenge. Bedankt voor de complimentjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela