Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 11 maart 2014

Happy Birthday...


Hallo allemaal....
de afgelopen weken heb ik op diverse blogs zgn. box-cards voorbij zien komen. Het toeval wil dat deze ook te koop zijn in de Silhouette Online Store. Dus heb ik één van deze box-cards snijfiles aangeschaft en ben er lekker mee aan het stoeien gegegaan..... met dit als resultaat:


Het patroon van de box-card heb ik eerst min of meer gestript en er een basispatroon van gemaakt. 
Daarna heb ik de katten van de 'Happy Meow Year' digiset van The Paper Shelter gescheiden (dit heb ik in Paint gedaan) en er print&cut-bestanden van gemaakt met de Silhouette software. Vervolgens heb ik het designpapier van de digiset geïmporteerd in mijn Silhouette bibliotheek en er ook een print&cut-bestand van gemaakt. Van hetzelfde designpapier heb ik ook 'happy birthday' gemaakt; als ook de vlaggetjes en de ballonnen. Laatstgenoemden heb ik diverse keren uitgesneden en op elkaar geplakt. Om exact dezelfde design'flapjes' te krijgen heb ik het geïmporteerde DP van de map 'eigen designs' naar de map 'patronen' verplaatst. Op deze manier kun je eindeloos schuiven met het DP in het gekozen snijfile (in dit geval de 'flapjes').

Op onderstaande foto kun je zien dat de box-card makkelijk in een enveloppe te verzenden is.


 Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.... ik vond het ontzettend gaaf om te maken; niet alleen het model maar ook het experimenteren met de oneindige mogelijkheden van de Silhouette Cameo.

Leuk dat jullie de moeite genomen hebben om langs te wippen en bedankt voor het achterlaten van een reactie.
Allemaal een hele fijne dag gewenst en graag tot de volgende keer.


18 opmerkingen:

  1. Wauw Angela, wat gaaf. Je hebt er een schitterende boxcard van gemaakt en wat je allemaal kunt met zo'n machine, geweldig. Vandaag ga ik deze (toevallig) ook maken met een blogvriendin. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke leuk zo'n boxcard! heb al diverse voorbij zien komen in blogland, maar eentje helemaal zelf ontwerpen is wel heel gaaf! top Angela:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk , en ook hoe je hem gemaakt hebt met die kleurtjes, helemaal top.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die boxkaart is een super vorm en hier is deze wel heel vrolijk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk gemaakt! Ik heb dit modelletje hoog op mijn 'to do' lijstje staan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs gaaf doosje, Angela! Ja, die Silhouette... ik heb er ook geen spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Angela! Ik heb ook 1 box kaart. Moet er nog mee aan de slag. Lijkt me erg leuk om te maken.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig geworden erg leuk model, ik heb ze ook, moet alleen nog tijd vinden om ze te maken haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slechts in drie woorden, Angela:
    Schitterend, super en een gaaf doosje-kaart!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,
    De Silhouette, ik begin hem steeds leuker te vinden.je toverdoosje ziet er prachtig uit, leuk met de katten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je boxkaart Angela!
    Zo leuk met de vrolijke kleurtjes,moet nog wat maken voor mijn kleinzoon die zaterdag 1 jaar wordt.
    Denk dat ik deze ook ga proberen.

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this very cute creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw Angela wat is die supermooi geworden, ik vind hem geweldig mooi, toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww wat ontzettend gaaf, dit doosje Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig die feestende poezen!! Wat heb je er een werk van gemaakt.Leuk model!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela