Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 22 maart 2014

Joie de Vivre...


Vandaag wil ik jullie een lentekaart laten zien...
Een tijdje geleden kwam ik ergens op internet deze prachtige tekst tegen: 'Joie de Vivre'. 
Nu is mijn Frans altijd beperkt gebleven tot "le chat est sur la niche et le chien est dans la niche".... toch had ik het idee dat deze tekst over het leven ging. Dus ff gegoocheld en ja hoor.... levenslust, levensvreugde enz. Nou daar kon ik wel wat mee en heb er de volgende kaart mee gemaakt:


Gebruikte materialen:
#stempel: My-Besties - Dancing Daphine
#frame: Nestability - labels thirteen
#kleurmedium: PrismaPremier kleurpotloden
#designpapier: PrimaMarketing - Botanical
#hoekstans: TatteredLace - Victorian Borders&Corners
de tekst en de takjes heb ik met de Cameo gemaakt.
#bloemen: Prima Marketing - Hydrangea
#roosjes: Prima Marketing - mini roses

Challenges:
*My-Besties Deutschland: alles geht 

Ik ben zeer benieuwd wat jullie van de kaart vinden...
Graag wil ik jullie bedanken voor jullie trouwe bezoekjes en leuke reacties telkens weer; dit waardeer ik zeer!
Een heel fijn weekeinde verder...


23 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig Angela, het is een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super kaartje Angela, en zo heb ik mijn eerste franse les vanmorgen van jou gekregen.
    fijn dat je het vertaald hebt weet ik wat er staat hihi.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte ist wunderscön geworden, schön dass du bei der deutschland My Bestie Challenge mit machst
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Angela met een mooie tekst.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze prachtige kaart straalt zeker vreugde uit! mooi gemaakt Angela:0) fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O vergeet ik helemaal te zeggen leuk dat je mee doet bij DSCC :)
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Angela!! En een leuke tekst om op een kaart te gebruiken!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het dametje ziet er ook bijzonder levenslustig uit! :) Mooi kleurwerk Angela, en een prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is such a cute adorable and very pretty creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige mooie kaart, heel fijn dat je meedoet bij DSCC, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En natuurlijk ook voor het meedoen bij EHI veel dank.
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wundervoll ,was für eine herrliche Karte ! Vielen Dank das du mit deiner schönen Karte an unserer 1.My-Besties challenge teilnimmst .Ich hoffe wir dürfen dich wieder begrüßen!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met Daphine die vrolijk de lente tegemoet huppelt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie keert! De kleuren, bloemen en vormen zijn prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige stijlvolle kaart.! De tekst past er helemaal bij. Erg leuke gevonden.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeel mooi is je kaart...super gemaakt hoor. Ik moest even lachen toen ik dacht aan mijn frans van vroeger....papa fume une pipe....zoiets was mijn begin hahahaha...nu rookt er toch niemand meer hihihi, dus ik kan dat gerust vergeten nu. leuk dat je meedoet bij DSCC aan de challenge en succes. groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,
    Wat een mooie kaart is dit zeg.En leuk die bloemen.Dank je wel voor het mee doen bij DSCC.

    Groetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart en schitterend gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is dit weer geworden. :)
    Dank je wel voor je deelname aan My Besties Deutschland Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooi lentekaartje Angela!

    Fijn dat je met deze leuke lentecreatie meedoet met AnMaCreatief-challenge.

    Fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela