Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 10 maart 2014

Extra Inspiratie...


Goede morgen allemaal...
hebben jullie ook zo genoten van het prachtige lenteweer van het afgelopen weekeinde?!? 
Je voelt je gelijk een ander mens als het zonnetje schijnt. Puur genieten.

Vandaag wil ik jullie een fotoframe laten zien.... als extra inspiratie voor de dieren-challenge bij CCC.
Het frame heb ik met de Silhouette gesneden en een beetje 'aangekleed'. 
Ik heb dit fotoframe een tijdje geleden gemaakt voor onze oudste dochter. 
De foto is van haar hond Twister; een Cairn Terrier.... en dot van een hond.


De challenge bij CCC loopt nog tot zondag 16 maart 21.00 uur. Met dit thema kun je echt alle kanten op; ik zou zeggen doe lekker mee; je maakt kans op een waardebon van € 15,00 te besteden bij Creabest

Allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke reactie en graag tot een volgende keer.
Geniet van het mooie weer....

9 opmerkingen:

  1. Te schattig, wat een enig hondje is dit, prachtig frame heb je gesneden met je sillhouette, wat een heerlijke machine is het toch hé

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi fotoframe Angela en een schattig hondje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan je daar toch veel mee maken! Mooi frame en een snoetie van een hond... Fijne week, liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd.
    Mooi lijstje!
    Is inderdaad heerlijk dat mooie weer!
    Een zonnige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! het frame is ook niet te vol, zodat de aandacht naar het leuke hondje gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, die had ik nog niet gezien! Wat een mooi frame en een leuke hond!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela