Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 3 maart 2014

Creative Cutting Challenges 39


Goede morgen allemaal...
Maandag.... en dat betekent deze maandag weer een nieuwe challenge bij CCC.
Het thema van deze challenge is DIEREN.
 Onze naaste buren hebben afgelopen week een puppy gekregen en voor deze gelegenheid wilde ik graag een kaart maken. Dat kon ik mooi combineren met deze challenge.
Dit is mijn DT bijdrage:


Als basis heb ik wit cardstock gebruikt van PapiColor. Het designpapier is een freebie van Create with TLC. Daarop heb ik cardstock van Canson MiTeinte gebruikt en door de CB gedraaid met een embossingfolder "Brick". De foto van de pup heb ik geladen in de software van de Silhouette en er een print en cut bestand van gemaakt. Vervolgens heb ik deze op maat gemaakt, zodat deze in het frame past. Het frame, de pootjes en de tickets heb ik op kleur gebracht in de software en er ook een print en cut bestand van gemaakt. Ook de botjes zijn gesneden met de Cameo.

De challenge wordt dit keer weer gesponsord door Creabest met een waardebon van € 15,00.


Zoals altijd loopt de challenge 14 dagen. Hop snel even naar het CCC blog om te zien wat mijn teammaatjes gemaakt hebben.... ook deze keer weer héél verschillende creaties.

Challenges:

Dit was het weer voor vandaag.
Allemaal bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Ahh, wat schattig!! Lief kaartje!
    Een fijne dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je buren waren vast heel blij met dit persoonlijke kaartje. En wat blijft de Cameo toch een heerlijk apparaat en zo leuk om bij elkaar ideeën op te doen wat er allemaal mee kan.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi dat frame! Mooie kaart! Groetjes vanuit Carnaval vierend Nuenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Angela. Leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute and gorgeous Angela. Love the colours and layout.
    HugsCathy
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart Angela, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card. Love all the different textures and the little foot prints, so cute....
    Thank you for joining our Anything Goes Challlenge at Crafty Catz this week! Good luck!
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela