Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 4 februari 2022

Rompertjes

 Trouwe volgers weten inmiddels dat ik graag stoei met mijn Silhouette Cameo. Vaak worden er kaarten of creaties van papier mee gemaakt. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Wat ik ook superleuk vind om te doen, is rompertjes en t-shirtjes bedrukken met Flex of Flock. Ik heb al heel wat rompertjes en t-shirtjes gemaakt; vooral voor de kleinkinderen, maar ook voor neefjes en nichtjes. Ook komt het regelmatig voor dat Niels, Leonie of Michelle vragen of ik tijd en zin heb om een rompertje of t-shirtje te bedrukken. Zin heb ik (bijna) altijd...... tijd vaak minder 😏.

Vandaag wil ik jullie graag een paar rompertjes laten zien.
Dit zijn de eerste rompertjes die ik een paar jaar geleden gemaakt heb.
Een aantal rompertjes heeft Casper (en later Floris) gedragen en de rest waren kraamcadeautjes voor deze en gene.

Vorig jaar was een collega van Michelle zwanger en zij wilde graag een toepasselijk cadeautje.
De functie van Michelle (en haar collega) is Personal Lounge Assistent (PLA).... dus uiteindelijk kwamen we uit op dit rompertje:
Het is een 'aangepast' KLM-embleem in de KLM-kleuren; het oranje van Baby zit de KLM-sjaal die de dames dragen. Het rompertje was een groot succes, want ik heb inmiddels al 3 variaties gemaakt. Niet altijd even makkelijk om het KLM-embleem verwerkt te krijgen in de afkortingen van verschillende afdelingen. Ik vond 2 variaties minder geslaagd, omdat het vrij lange afkortingen zijn.
Deze PLA-versie vind ik het meest geslaagd.

Vorige maand vertelde Michelle dat haar bevriende lesbische echtpaar uit Haarlem zwanger was. Het is een ontzettend leuk stel met enorm veel gevoel voor humor. Of ik een rompertje wilde maken. Michelle had al een idee en dat hebben we samen uitgewerkt tot dit rompertje:
Zowel de collega als de vriendinnen waren blij verrast met het rompertje.

Voor de geboorte van Berend heb ik deze rompertjes gemaakt:
Niels is een groot fan van de band Slipknot en vroeg of ik het embleem van de band kom verwerken op een rompertje. Het was ff puzzelen, maar het resultaat was erg leuk..... Berend amper een maand oud in een Slipknot-rompertje 😂. 

Tot zover de bedrukte rompertjes. 
Binnenkort zal ik de t-shirtjes laten zien die ik voor Casper en Floris gemaakt heb.

Zondag ben ik er (al) weer.... met een aantal verjaardagskaarten én de reminder voor de lopende MHH-challenge.

Tot dan!

20 opmerkingen:

  1. Oooh Angela....zó onwijs gaaf, lief en leuk..hoef jou niét te vertellen waar ik weg van ben 😂, direct foto naar UK gestuurd 😍😍🤩🤩.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke teksten op de rompertjes. Zi geeft her helemaal leuk weg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn die super leuk en persoonlijk!!!
    haha moet zo om Irene haar opmerking lachen...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke rompertjes en zó persoonlijk, leuk om te maken en zeker om cadeau te doen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een goeie slinger aan de cameo gegeven;-) Wat een gave en persoonlijke cadeautjes, en met veel humor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk.
    Ik zou zo graag zijn snijplotter willen hebben, maar durf niet!
    Ik ken niemand in mijn omgeving die er 1 heeft en ik weet niet of ik zelf handig genoeg ben voor zoiets.
    Je kan er wel helemaal je creativiteit in kwijt zie ik wel, wat ontzettend leuk zeg, deze persoonlijke rompertjes!!
    Ben benieuwd naar de t-shirtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg! Ik twijfel nog steeds over de aanschaf hierover maar als ik dit dan weer zie. Ik wil eigenlijk gewoon te veel haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit gaaf allemaal !!!!
    Ik heb een silhouette gehad ..... niets voor mij !
    Vind het heel knap !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh superleuk zijn ze geworden joh, heel gaaf. Dit zijn altijd leuke cadeautjes
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf en superleuke teksten. Hilarisch die voor het damesechtpaar. Hele toffe persoonlijke rompertjes Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn echt superleuk al die rompertjes, heel persoonlijk ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wat gaaf! Ja, daar kun je heel persoonlijke cadeautjes mee maken, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend leuk om die mooie rompertjes te zien, wat heb je die mooi gemaakt, leuk je verhaaltjes/uitleg erbij, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om rompertjes zelf te bedrukken en ze zo heel persoonlijk te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great rompers and t-shirts sweetie. I hope one of them has a sense of humour! Lol!!!
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat zijn ze allemaal leuk!! Mooi hoe je zo iets heel persoonlijks kan maken. Zal vast en zeker heel erg gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave rompertjes. Heel mooie gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela,
    wat een geweldig leuke rompertjes zijn het. Allemaal, maar die met het logo is zo gaaf en die voor het kindje van het lesbische stel. Wat een humor!
    Ik ben benieuwd naar de t shirts. Die zullen ook wel heel leuk zijn! Morgen bij mij een kaart voor jouw challenge, helemaal uit mijn comfortzone.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze allemaal supergaaf en persoonlijk, leuk dat je dat zelf helemaal kunt Angela. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela