Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 13 februari 2022

Cheers

Voor mijn oudste broer - liefhebber van speciaalbier - maakte ik voor zijn verjaardag deze kaart.
De stempel is van Het Scrapbook Atelier en heb ik gestempeld met Versamark en daarna heb ik er koperen embossingpoeder over gestrooid en verwarmd met een heatgun. Vervolgens de stempel uitgestanst en gemat op koperkleurig metallic cardstock. De achtergrond is een embossingfolder van CB en gemat op hetzelfde cardstock. De tekst 'Cheers' is gestanst uit hetzelfde cardstock. Voor de afwerking heb ik een aantal koperkleurige eyelets gebruikt.

Deze kaart wil ik laten meedoen bij

Een fijne zondag!

11 opmerkingen:

  1. Een stoere (mannen)kaart, heel leuk. Je hebt mooie kleuren met elkaar gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer hoor, maar ook feestelijk, doordat er wat bling bling gebruikt is.
    Mooie kleur voor een Mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart erg mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo !!!
    De eyelets maken het heel stoer !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart Angela, heel mooie kleurencombinatie ook.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met al die biertjes op een rij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoere kaart, Angela!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor je broer Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie toepasselijke kaart Angela. Mooie kleuren en die geëmboste achtergrond is er mooi bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela